Martina ja Esko-isku Kolumbiaan. Onko kellään positiivista sanottavaa?
Kommentit (49)
Mulla pisti silmään se, että Victoria matkusti ohjelmassa n. Vuoden ikäisenä kasvot menosuuntaanpäin. Oon käsittäny, että suositus olis vasta 3-vuotias kääntää noin.
kyyneleen kyynel, meillä oli jo 8 kk eteenpäin naama eteenpäin. Ja ihan hengissä nyt 3,5 -vuotiaana. Hui!Kuinka monta kolaria ajoitte?
risteysalueella.
Mulla pisti silmään se, että Victoria matkusti ohjelmassa n. Vuoden ikäisenä kasvot menosuuntaanpäin. Oon käsittäny, että suositus olis vasta 3-vuotias kääntää noin.
kyyneleen kyynel, meillä oli jo 8 kk eteenpäin naama eteenpäin. Ja ihan hengissä nyt 3,5 -vuotiaana. Hui!
Oikeesti! Kehuskelet omalla välinpitämättömyydelläsi...ja huonolla vanhemmuudellasi.
se toisen huonouden tiedät paremmin, tule sitten ihmeessä lapselleni minut haukkumaan. Hyvin on tuntunut kelpaavan:D
jotkut on niin jeesustelijoita. Hankkikaa elämä!! Turha sitä on järkyttyä, jos toisen lapsi matkustaa erilailla kuin oma. Juuri katsoin dokumentin huumevauvoista, SE oli järkyttävää. Avatkaa nyt silmiänne maailmalle! Esko ja Martina ovat AITOJA ihmisiä. Itse en tekisi asioita välttämättä kuten he, muttanen myöskään aio arvostella heidän tapaansa toimia. Hyvää viihdettä, ihana Victoria ja ihanat persoonalliset E ja M. :) Joo ja en oo Martina, koska kohta joku perus AV-mamma tulee heittämään tämän kommentin. Oon ihan tavis eli en julkisuuden henkilö :D
kyyneleen kyynel, meillä oli jo 8 kk eteenpäin naama eteenpäin. Ja ihan hengissä nyt 3,5 -vuotiaana. Hui!
Ne turvasäännöthän ovat sitä varten, että JOS jotain sattuu...Tiesithän sen?
vaan priori tai tobi. Meiltä löytyy ensimmäiseksi mainittu.
http://verkkokauppa.babystyle.fi/products/view/167/pl
Mutta rattaissa autossa matkustamista itsekin ihmettelin.Ehkä niissä oli joku turvaistuinratasosa
Positiivista on se, että herää paljon hyvää keskustelua lastenkasvatuksesta. Suurin osa paheksuu tuollaista kiroilua ja riitelyä lapsen nähden, mutta ei välttämättä huomaa jos itse oma lapsi joutuu kuuntelemaan vähän saman suuntaista. Hirveän sääli vaan, että kyseessä on tositv ja Martina todella oikeasti on noin tyhmä ja itsekäs eikä vain esitä.
miksi Martina käyttäytyy noin? On itsekäs,välinpitämätön ja kiroilee oikeesti valtavasti myös lapsen kuullen.
Itseltäkin tota tempperamenttia löytyy,muttta kyllä osaan aikusena ihmisenä esim.vieraiden läsnäollessa vähän itseäni kasata ja käyttäytyä asiallisesti. Hävetti katsoa sitä Martinan käyttäytymistä,kun oli se vieras heillä.
Lisäksi ihmetytti,että kuinka vaikee siitä muksun koivesta on pitää rokotuksen aikana kiinni??Luulis,että 1v:n äiti olisi muutaman kerran ollut lastansa rokotuttamassa. Täyty Eskon tulla sieltä sivusta apuun kun Martina ei siitä koivesta pitänyt kiinni ja piikki lihassa vauva potkiskeli
Saman huomasin myös. Järkyttävää. Jotenkin ajattelin, että jos se oli kuitenkin vain joku uus travel system mitä en ole nähnyt, mutta sitten tosiaan oli kuitenkin se oikea turvaistuin. En niin tarkkaan huomannu katsoa, että oliko kaukalo, toivottavasti ei