Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Martina ja Esko-isku Kolumbiaan. Onko kellään positiivista sanottavaa?

Vierailija
31.03.2011 |

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Martinasta en sano mitään, sellainen perustyytymätön kiukuttelija.

Mutta kun kaikki Eskoa kehuu, niin mun on pakko todeta, et aikamoinen nalkuttaja se on...menis mullakin hermot välillä.

Vierailija
22/49 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin lapsi on ollut 9 kk lähtien kasvot menosuuntaan. Istuimena on Cybexin Pallas.

- ohis vain

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja samanlaista kielenkäyttöä on kyllä monilla muillakin pariskunnilla, ovatpahan aitoja eivätkä esitä mitään kameroille, ja eiköhän se arkinen v-sana häviä käytöstä ennen kuin tyttö alkaa tajuamaan & apinoimaan.

Vierailija
24/49 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin lapsi on ollut 9 kk lähtien kasvot menosuuntaan. Istuimena on Cybexin Pallas. - ohis vain

Edellisessä Vauva-lehdessä oli juttu, jonka mukaan näiden palkki-istuimien ei ole osoitettu olevan turvallisuuden suhteen parempia kuin muidenkaan kasvot menosuuntaan istuinten. Niillä taitaa vain olla tehokas markkinointi...

Vierailija
25/49 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ei, en ole akateeminen vaan kokki. Ja mitähän aitoa tuossa perheessä on, paitsi tyttö tykkäsi isästään.

Ja samanlaista kielenkäyttöä on kyllä monilla muillakin pariskunnilla, ovatpahan aitoja eivätkä esitä mitään kameroille, ja eiköhän se arkinen v-sana häviä käytöstä ennen kuin tyttö alkaa tajuamaan & apinoimaan.

Vierailija
26/49 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lapsi, vaikkei vielä apinoikaan, kuulee ne sanat ja oppii sanomaan vaikkapa maito, äiti, syli jne., kun on sitä kuullut jo ennen puhumaan oppimista!

(oli pakko kommentoida, vaikkei ollutkaan positiivista)

Vierailija
27/49 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin lapsi on ollut 9 kk lähtien kasvot menosuuntaan. Istuimena on Cybexin Pallas. - ohis vain

Edellisessä Vauva-lehdessä oli juttu, jonka mukaan näiden palkki-istuimien ei ole osoitettu olevan turvallisuuden suhteen parempia kuin muidenkaan kasvot menosuuntaan istuinten. Niillä taitaa vain olla tehokas markkinointi...

Vierailija
28/49 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla pisti silmään se, että Victoria matkusti ohjelmassa n. Vuoden ikäisenä kasvot menosuuntaanpäin. Oon käsittäny, että suositus olis vasta 3-vuotias kääntää noin.

kyyneleen kyynel, meillä oli jo 8 kk eteenpäin naama eteenpäin. Ja ihan hengissä nyt 3,5 -vuotiaana. Hui!

Kuinka monta kolaria ajoitte?

Vierailija
29/49 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niissä ei ole perinteisiä turvavöitä ollenkaan, vaan istuimessa on lapsen sylissä sellainen mötikkä, palkki, joka pitää lapsen istuimessa kiinni. Ideana se, että kolaritilanteessa lapsen pää pääsee vapaasti liikkumaan eikä retkahda kuten vöissä liikkeen äkillisesti pysähtyessä kävisi.

Joku Pallaksen tai muun palkki-istuimen omistava osaa ehkä selittää paremmin.

Vierailija
30/49 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nää ihmiset aina ihmetyttää idiotismillaan, ku meki ollaan tehty näin päin p**ä eikä MEILLEkää oo mitään tapahtunu niin sithän se luonnollisesti tarkoittaa että asiahan on ihan ok!

Huh huh, järki käteen ihmiset.

Vierailija
31/49 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonteilta aivan erilaisia. Toinen kipakka ja toinen lauhkea. Molemmat varmasti hyviä vanhempia!

Tyttö on aivan ihanan suloinen.

Vierailija
32/49 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla pisti silmään että matkustiko Victoria rattaissa siellä autossa? eli rattaat turvavyöllä kii siel autossa? kiinnittikö kukaan muu huomiota?

Vierailija
33/49 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin oikeasti "vähän" järkyttynyt.... mun puolesta nuo ihmiset saa olla mitä on, enkä heitä jaksa enempää kommentoida, mutta toi rattaissa matkustaminen oli mulle kyllä vähän shokki. Ihan selvästi oli rattaissa.... ja sitten siinä toisessa kohtauksessa kun matkusti myös naama menosuuntaan, niin miten se näytti mun mielestä ihan maxi cosin kaukalolta - ei turvaistuimelta! ja eihän kaukaloita ole tarkoitettu että ne laitetaan naama menosuuntaan??? vai olenko ymmärtänyt ihan väärin?! Anyway, aika huoletonta touhua :( eipä tulisi mieleenkään laittaa omaa ( Victorian ikäistä ) lasta noin autoon kyytiin :(

Vierailija
34/49 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kehuja tipu.

Aivan järkkyttävä tuo Martina. Hermot kireellä koko ajan ja ärjyy ja äksyilee Eskolle. Harmittaa kun lapsi joutuu katsomaan äitinsä kiukuttelua, varmasti vaikuttaa hänen kehitykseensä mm. perusturvallisuuteensa.

Kuka tuommoisen naisen kanssa voi olla ylipäätään, tuskin muuttuu paremmaksi naiseksi vaikka ukkoakin vaihtoi. Tuntui että on laiskakin kuin mikä.

Vierailija
35/49 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Vierailija
36/49 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla pisti silmään se, että Victoria matkusti ohjelmassa n. Vuoden ikäisenä kasvot menosuuntaanpäin. Oon käsittäny, että suositus olis vasta 3-vuotias kääntää noin.

kyyneleen kyynel, meillä oli jo 8 kk eteenpäin naama eteenpäin. Ja ihan hengissä nyt 3,5 -vuotiaana. Hui!

Oikeesti! Kehuskelet omalla välinpitämättömyydelläsi...ja huonolla vanhemmuudellasi.

Vierailija
37/49 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

;)

Vierailija
38/49 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

subin sivuilta voi katsoa uusintana

Vierailija
39/49 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotakin positiivista on se, että olen kerrankin Martinan kanssa samaa mieltä jostakin: Itäkeskuksen vanha puoli on aivan järkyttävä slummi, jonne en itse tahdo ikinä mennä.

Sääliksi käy koiraa ja lasta, koira selvästi hakee huomiota ja lapsiparan pelastus on vielä tällä hetkellä se, ettei hän ymmärrä vanhempiensa jat-ku-vaa kiroilua ja v:n hokemista. Toivottavasti ensimmäinen sana ei ole se v-alkuinen...

Ja miksi ihmeessä Martina oli niin nyreissään, kun se katulasten kummitoiminnasta vastannut naisihminen tuli paikalle? Martinahan ei puhua pukahtanut ja haukotteli Eskon selostaessa tilannetta.

Vierailija
40/49 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai tuo oli lapsellista? Ei tarvitse katsoa ohjelmaa kun hetken, ja jo heti tietää, että se on täyttä paskaa, ja eipä tarvitse katsoa enempää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme