Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Martina ja Esko-isku Kolumbiaan. Onko kellään positiivista sanottavaa?

Vierailija
31.03.2011 |

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi Martina käyttäytyy noin? On itsekäs,välinpitämätön ja kiroilee oikeesti valtavasti myös lapsen kuullen.

Itseltäkin tota tempperamenttia löytyy,muttta kyllä osaan aikusena ihmisenä esim.vieraiden läsnäollessa vähän itseäni kasata ja käyttäytyä asiallisesti. Hävetti katsoa sitä Martinan käyttäytymistä,kun oli se vieras heillä.

Lisäksi ihmetytti,että kuinka vaikee siitä muksun koivesta on pitää rokotuksen aikana kiinni??Luulis,että 1v:n äiti olisi muutaman kerran ollut lastansa rokotuttamassa. Täyty Eskon tulla sieltä sivusta apuun kun Martina ei siitä koivesta pitänyt kiinni ja piikki lihassa vauva potkiskeli

kun ei ohjeistanut kunnolla kiinnipitäimisessä. Ja sittenkin vaan ihmetteli kun vauva potki ja piikki roikkui lihaksessa, ei edes sanonut että ota kiinni reidestä. Kyllä se vastuu oikeista otteista kuuluu sille hoitajalle eikä vanhemmille. Meillä ainankin neuvolassa joka kerta muistuttaa, että mistä pidetään kiinni ja miten napakasti.

Martinan käyttäytyminen oli todella törkeää kun se nainen tuli niillä kotona käymään. Rohnöttää sohvalla peitto päällä naama nyrpeänä, antoi tosi hyvä kuvan, kiinnostaa varmaan ihan hitosti ne vähä osaisest lapset.

Ja voi hyvänen aika sitä laulamista :D hahaha, en kyllä tolle laulunopettajalle menisi, jos hänen mielestä se oikeasti kuulosti hyvälle.

Vierailija
2/49 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitten palkki-istuimet ovat pärjänneet autoliiton testeissä erittäin hyvin? Vaikuttaako markkinointi puolueettomaan testiinkin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että tossa perheessä on isä ottanut liiankin ison isän roolin ja sysännyt äitiä syrjemmälle! Siis tavallaan ominut lapsen.

Ja minua ärsytti Eskossa sen tapa kohdella Martinaa, kuin kiukuttelevaa lasta! Jos minun mieheni olisi kokoajan puuttumassa joka asiaan ja kohtelisi minua kuin vähä-älyistä, luultavasti kiukuttelisin ja olisin ihan yhtä raivona, kuin Martina. Minusta Esko esittää parempaa kuin onkaan ja Martina on oma itsensä, eikä teeskentele.

Kukaan meistä ei tiedä mikä tilanne on ollut ennen kuin kamera käy!

Vierailija
4/49 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pisteet Eskolle ja Victorialle.

Vierailija
5/49 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esko on ihana ;)

Vierailija
6/49 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuten tuota martinaa voi kukaan jaksaa ja kestää!

Vierailija
7/49 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsinyt katsoa kuin ekaan mainoskatkoon asti, mulla jotenkin tuli surku heidän lapsen puolesta kun tuo Martina on jotenkin niin kalsean oloinen ja todella huonokäytöksinen.

Että pitää sitten lasta kasvattaa tuollaisessa ilmapiirissä. Aina lehdissä hehkuttavat, että miten Victoria tulee kaikessa ensin jne., mutta eikö ne nyt tajuu että lapsi vaistoaa tuollaisen negatiivisuuden.

Onhan niitä tietenkin pahempiankin kohtaloita maailmassa lapsilla, vaikka sitten Kolumbiassa, mutta ei ole viihdettä tuo enää minulle.

Surullista.

Vierailija
8/49 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viihdyttäväähän se taas oli.

Vierailija
9/49 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eskosta paistaa sellainen hyväntahtoisuus ja herkkyys ja rakkaus lastaan kohtaan. Martinaa ei kiinnosta kuin julkisuus ja Martina. Haukotteli, kun Esko fiilisteli tulevaa matkaa Kolumbiaan.

Vierailija
10/49 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi moista shaibaa kukaan katsoo...?

Et kai vaan tee lapsellisesti olettamuksia? :)

Vierailija
11/49 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

(ja varmaan ihanan kaliita;)

Vierailija
12/49 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihania molemmat

Vierailija
13/49 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvältä isältä. Lapsen onni.

Vierailija
14/49 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esko on tosi ihana :)

Vierailija
15/49 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistähän voisi katsoa uusintana.. :(

Vierailija
16/49 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat kaikki kolme :)

Vierailija
17/49 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä muuten minunkin mieheni riehuisi, jos joku mustalaisukko tulisi minua ja vauvaa ahdistelemaan.

Vierailija
18/49 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan sairaan paljon kirosanoja ei kuitenkaan lapsen kuullen sanottu!

Huhhahhei, ja esko on tosiaan aika söde ;)

Ja vauvajumppa on oikeesti kivaa.

Vierailija
19/49 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytti Esko ihanan onnelliselta isältä.

Mulla pisti silmään se, että Victoria matkusti ohjelmassa n. Vuoden ikäisenä kasvot menosuuntaanpäin. Oon käsittäny, että suositus olis vasta 3-vuotias kääntää noin.

Mut ehkä tuo on sitten yleistä. Viihdyttävä perhe on. Ei kyllä lapsen kuullen tapella noin paljoa.

Vierailija
20/49 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla pisti silmään se, että Victoria matkusti ohjelmassa n. Vuoden ikäisenä kasvot menosuuntaanpäin. Oon käsittäny, että suositus olis vasta 3-vuotias kääntää noin.

kyyneleen kyynel, meillä oli jo 8 kk eteenpäin naama eteenpäin. Ja ihan hengissä nyt 3,5 -vuotiaana. Hui!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän