Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***LOKAVAUVAT 2011*** huhtikuussa

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun kuukausi taas vaihtuu niin tietää että kevät on taas lähempänä. :)

Onnea niille ketkä ovat saaneet ultrasta ihania ja toivottuja uutisia. Pahoittelut niille kenellä ei odotus sujunut toiveiden ja odotusten mukaan.

Tänään kävin katselemassa äitiysvaatteita, lähinnä farkkuja kun alkavat nykyiset kiristää. On mulla esikoisesta yhdet farkut jäljellä. Ostin silloin h&m:stä. Kokoa niillä oli 34, mutta nyt ei löytynyt sitä kokoa ollenkaan, myyjä sanoi että katso h&m nettikaupasta, mutta ei löytynyt 34 kokoa laisinkaan. Täytyy varmaan jostain muusta nettikaupasta tilata ja ehkä keskustassakin käydä jossain ihan äitysvaateliikkeessä. Ei tahdo noita pieniä kokoja oikein löytyä. :/

Mies tuli äsken vasta kotiin, tyttö tietysti jo nukkumassa. Iskä oli surullinen kun ei nähnyt pientä tyttöänsä hereillä ollenkaan. :/ No ehkä huomenna sitten on vähän aikaisemmin kotona, viikonloppu onneksi vapaata.

On ollut muutaman päivän vähän huono olo, toivottavasti ei mitään vatsatautia tule, sitä on ilmeisesti ollut liikenteessä. Rinnat on kipeät ja väsymys on välillä tajuton. Ulkoilu onneksi piristää.

Lokamammat jotka sairastaa, parantukaa pian! Itsekin muistan murehtineeni sairastelua esikkoa odottaessa, mutta ei sillä kuulemma ole sikiöön vaikutusta, siis jos ei lasketa mukaan vakavempia sairauksia kuin perusflunssat ja vatsataudit. Inhottavia ne kuitenkin on ja vie ihan voimat!

Nyt iltapalalle! Ihanaa huhtikuun aloitusta kaikille! Kasvatellaan masuja!

Vaniliini 13+2

Vierailija
2/59 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä joka oon aina valvonnu ja pyörinny öitä sängyssä oon nauttin näistä ekasta kolmesta kuukaudesta kun illalla 9 alkaa olee taju pois ja yöt menee horroksessa, päivisin kahet päikkärit.. enää ei nimittäin väsytä ! höh.

ja eilen eka ilta kun pesin hampaat yökkäämättä kertaakaan, saavutus tuokin.

tänään pääsen hierojalle, alkaa selkä olemaankin ihan kiitettävässä kunnossa, mummuja nostellessa kuluu. vähän kyllä jänskättää ettei vaan kävis pienelle mitään vaikk tää hieroja on ennenkin raskaana olevia hieronnu..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas täällä ollut hiljaista.

mirr: Varmaan ihanaa kun huomaa että olo alkaa kohentumaan. :D Raskauden edetessä yleensä sanotaankin että alkaa olo helpottamaan. :)

Tänään pitäisi mennä anopin ja tytön kummitädin kanssa vähän ostoksille. :) Viikonloppuna olen menossa juhlimaan ystävän synttäreitä ja pitäisi löytää keino piilottaa maha, en viitsisi baarissa kulkea maha pystyssä. :D Eilen en löytänyt vielä mitään, toivotaan että tänään löytyy. Maha on tosiaan jo tullut esille, esikoisesta ei todellakaan ollut näin aikaisin! Nyt jo ihmiset huomauttelee että onpas sulla maha tullut jo kunnolla esille. Äitiyshousuihin olen jo siirtynyt kun normaalit housut puristivat.

Odotan malttamattomana että alkaisi liikkeet tuntumaan. :) Eiköhän ne piakkoin!

Voikaa hyvin!

Vaniliini 14+0

Vierailija
4/59 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas aika taas vierähtäny tässä humputellessa pitkin poikin. :)

Viime viikolla oli se eka neuvola. Iha kivasti meni, ei ollenkaan niin pelottavaa, mitä ensin luulin. :P Onneks oli (ainakii vielä) mukavan tuntunen täti siellä. Uskaltaa kysyä niitä tyhmiäkii kysymyksiä. Tosin ootin siltä ekalta kerralta jotai ihmeellistä ja sitä ko ei sitte ollu, ni vähä aikaa oli iha, että jaa, tässäkö se nyt sitte oli. :D

Miulla ei oo hirveesti mitää pahoinvointia ollu. Ehken enemmä on pitäny kiinnittää huomiota siihe, mitä syö ja miten usein. Ja nautin edelleen tästä uneliaisuudesta. :D Ihanaa, ko kerrankii saa nukuttua oikein kunnolla ja paljon. :) Rintavarustus on kyllä hellä edelleen ja varsinkii illalla iha palloina. :D Naureskelin just eile illalla, että HAA, miullapa onkii luomusilikonit. :P

Maha ei kyllä vielä näy minnekkää entistä enempää, mutta kyllä jo huomaa tiukemmista housuista, että ne alkaa puristaa ikävästi, eikä niitä oikei enää käytä mielellään. Varsinkii iltasin on torpattava ittensä iha suosiolla hyvissä ajoin joihinki lökäreihin. :D

Voi ootan niin kovasti, että tulee se masu näkyville itelläkii. Ne masut on niin ihania, ko niitä kaupungilla näkee... :)

Keväisiä päiviä ja hyviä vointeja kaikille äiteille ja masukeille! :)

Hansuuh 10+1

Vierailija
5/59 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuten ihan totta, mitä Vanilliini sanoi äitiysvaatteiden pienistä kooista (miten "koko" taipuu? :D ) Olen itse kokoa 36 ja kävin jo katselemassa äitiyshousuja, kun alkavat normifarkut ikävästi kiristää (menossa vasta viikko 10!) Helsingin keskustan H&M:ssä oli tosi paljon äitiyshousuja, kaikki kokoa 40+, mutta sentään yhdet äitiysfarkut löysin jotka olivat kokoa 36. Ne piti sitten tietysti ostaa ja hyvät olivatkin. Kokoa 34 ei tosiaan näkynyt ollenkaan.

Pahoinvointia on selvästi vähemmän ja ruokamieltymykset vaihtelevat päivittäin: se mikä eilen maistui hyvältä on tänään totaalinen yäk ja joku muu taas on ehdottomasti mieleen.

Onko kaikki jo käyneet ultrassa paitsi minä? Sain kutsun ekaan ultraan joka on nt-ultra kättärillä, se on ensi viikolla. Jännittävää :)

Valoisaa kevättä kaikille!

Vierailija
6/59 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkäs olen kahden lapsen 27vuotias äiti. Poika 4v ja tyttö 2v. Ja uusia tulokkaita olisi tulossa. Tosiaan tulokkaita, tänään selvisi ultrassa, että asukkeja onkin kaksi!!! Järkytys on melkoinen, mutta onnellisia ollaan tietenkin. Kieltämättä sulattamista riittää tässä asiassa :D

Kovasti ihmettelin kovaa vauhtia kasvavaa vatsaa, ja kerkesin vitsaillakin, että kaksi siellä kuitenkin on. Ja niinhän se sitten olikin. Viikkoja kasassa 11+5.

Vierailija
7/59 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja la on 20.10 :)

Vierailija
8/59 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millimetri, en miekää oo vielä sinne ultraan päässy. :) Enkä pääse vasta ko 20. päivä. Sinne on ihan tuhottoman pitkä aika!!! :D Että vielä ehit ennen minnuu. ;)

Ylihuomenna se verikoe... Ei taho mennä... Ne ko on aina ollu miulle yhtä helvettiä maan päällä. Mutta eiköhä siitä taas tälläkii kertaa suoriuduta ja tulla hengissä kotii. :D

Onkos kellä muulla ollu iskias-hermon kans ongelmaa? Miulle ko ilmaantu sekii riesa. :D Onneks ei pahasti, mutta ikävältä tuntuu silti. Kaikkee tämä vauvantekohomma teettää... ;D

Aurinkoista kevätpäivää kaikille!! :)

9/59 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa, täällä olis LA 28.10, eka ultra 15.4 ja maha kovasti jo näkyvissä. Toinen lapsi kyseessä :)

Niin ja Tampereelta :)

T. väsynyt odottaja :D

Vierailija
10/59 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

... johan on vierähtänyt aika!!

Oon ollut niin vetämätön ja saamaton etten saa mitään aikaiseksi, alkaa kohta jo ärsyttää!!!!!

Nonni, nyt oon täälläkin päästy ensimmäisen kerran kurkkaamaan pikkuista! Kaikki tarpeellinen löytyi ja sydän jumpsutti! harmi vaan kun ei päästy kuulemaan ääniä Mitat kaikkinensa ok, niskaturvotuksenkin mittasi kun en kerenny sanoa ettei haluta... mutta sekin oli 0,9mm eli hyvä sitten senkin puolesta, veriseuloihin ei sitten mennäkään! Eli tuo tänään nähty ja kuultu riittä meille, ja stressin taakka putosi harteilta! Ehkä tästä voipi alkaa jo nauttiakin, ja lakata pelkäämästä edes hetkeksi!

Nukkuminen Oikeaa asentoa ei löydy ei sitten millään! kaikissa asennoissa on paha olla...

Muuten olot Väsymys painaa ja huimaus on aivan mahdotonta. Eilen kävin labrassa antamassa näytteet ja viemässä pissaputkilot, niin verikokeen tuloksena jouduin vuoteen omanksi loppu päiväksi! Mitään ei oikein saa tehtyä, puuskututtaa, ahdistaa ja huippaa! Alaselkä on vihoitellut lauantaita saakka, ja vasen lonkka alkoi eilen lonksumaan, joko ne nyt alkaa paikat löystymään!?! Pahaa oloa ei ole onneksi enää ollut!! Paino on tippunut oman puntarimme mukaan 4kg alkupainosta, mutta jännä nähä kuinka se neuvolan vaaka näyttää perjantaina!?

Ai niin, tänäisten mittojen ja omien laskujeni mukaan (kierron oltua 26.pvä) LA olisi tuo 23.10! mutta sillon ekassa neuvolassa terkka sai sillä kiekolla LA 25.10. Eikä sitä nyt lähdetty muuttamaan.... mutta jotenkin itse haluan uskoa tuohon 23.10 eli pidetään se!

Miina Ja todistetusti olemassa oleva Möntti 11+3

Vierailija
11/59 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään aamulla kävin neuvolassa. Kuunneltiin ensimmäistä kertaa sydänäänet. Esikoinen (1v9kk) oli mukana ja kummissaan kuunteli myös. Lelut tosin kiinnosti paljon enemmän kuin vauva. :) Paino oli onneks tippunut kilon! En siis laihduta tms. mutta mulla on painoindeksi 30 joten omat rasvakerrokset riittäis varsin hyvin vauvallekin. Spinnaan ja käyn salilla, joten painon on saanut vielä helposti pidettyä kurissa. VIELÄ. Nyt on "painavimmat" viikot vasta edessä päin ja toivottavasti saan liikuttua loppuun saakka, klunks :)

Niin ja liikkeet tunnnen jo tosi selvästi. Tällä viikolla alkoi tuntumaan. Tulikin ihan tarpeeseen, sillä olin ihan järkyttävässä vatsataudissa ja tuntui että vatsassa ei ole enää mitään :D

14+6 (Pakko muuten tunnustaa etten ikinä muista näitä päiviä vaan käyn tarkistamassa ne raskauslaskurista :))

Vierailija
12/59 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei taas pitkästä aikaa ja tervetuloa uusille.

Mulla oli tänään lääkäri ja ultra, varmaan "niskaturvotusultraksi" kutsutaan tuota Suomessa? Kaikki oli hyvin, vauva potkiskeli ja 3D:llä sekä lääkäri että me vanhemmat olimme näkevinämme haarojen välissä... No, jotain. Olin kyllä toisen tytön tilannut meille, mitenkäs tässä näin kävi ;-)

Paino oli noussut 2kg mikä ei ole kivaa, ylipainoa ei ole mutta en haluaisi tämän toisen jälkeen joutua taas laihduttamaan kahdeksaa raskauskiloa, se ei ollut kivaa. Toisaalta ummetus on ollut aikamoisena vaivana, ja siitä johtuen myös hurjat parin kilon painonvaihtelut aina päivästä riippuen.

Vierailija
13/59 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen oli niskaturvotus-ultra ja siellä pieni kaveri heilutti käsiään ja potkiskeli... Turvotusta oli 1,1mm, joten kaikki kohdallaan. Veriseuloihin en lähtenyt.

Vasta nyt jotenkin uskaltaa olla oikeasti onnellinen =)

Väsymys ja huono olo on ehkä hieman helpottanut. Sairastin toisen mahataudin kuukauden sisään joten painokin on pysynyt kurissa... Edellisissä raskauksissa tullut reilut 20 kiloa ja nyt yritän jos pysyisi siinä 15 kieppeillä edes kun lähtöpainoakin on enemmän.. saas nähdä vaan onnistuuko.

Alaselkä vihoittelee ja liitoskipuja on ruvennut olemaan iltaisin...

Nyt vaan odottelen liikkeitä.. istukka oli etuseinässä joten saapi nähdä vaimentaako liikkeet niin, ettei tunne kovin aikaisin.

Olin näkevinäni "jotain" ultrassa jalkojen välissä.. Eli saapas vaan nähdä tuleeko meille sitten kolmas poika... vai olikos se niin, että näillä viikoilla voi tyttökin näyttää pojalta kun voi olla turvoksissa.. jostain muistan moista lukeneeni... o

Vierailija
14/59 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myö saatiin mukavia uutisia tohtorilta,,,elikkäs meijän vauvalla on kromosomit kunnossa :) helpottava tieto kyllä oli, tosin edelleen hiukan epäuskoinen asian suhteen vielä olen. Nyt sitten odotellaan varhaisrakenneultraa, joka on reilun viikon päästä ja siellä ruetaan etsimään mahdollisia sydänvikoja ym mikä olisi aiheuttanut sen niskaturvotuksen, joten ihan täysin en vielä ossaa raskaudesta nauttia vaikka kuinka sitä yritän. Sukupuolta myö ei haluttu selvittää tai siis ei haluttu, että lääkäri sitä paljastaa (kromosomeisthan sen olis saanut tietää jo etukäteen),,,säilytetään jännitys tämänkin kohalla loppuun saakka ;D

Mammavaatteet on jo kovassa käytössä vaikkakin paino ei ole vielä nousuttkaan. Moni kirjoitti täällä kuinka hirvittää tuo mahdollinen painon nousu ja pakko kyllä myöntää, että minä alan olla jo pienessä paniikissa asian suhteen,,,minulla jäi kuitenkin nuorimmaisesta (1v 8kk) 6kg vielä kroppaan ja silloin paino nousi huikeat 20kg ;/ lyhyenä immeisenä 20kg painon nousu näkkyy ja ennen kaikkea tuntuu aikas hurjalta ja en kyllä haluais ennää samanmoista kokea ;) siitä huolimatta herkut ja kaikenmoinen napostelu maistuu enemmän kuin hyvältä,,,se siitä kuuluisasta itsekurista :D meijän vanhimmainen neiti 12vee haastoi minut koulun järjestämään liikunta ohjelmaan mukaan, joten jos vaikka maanantaina aloittas tuon "kuntoilun" :D,,,,

Olipas mukavaa lukea, että joku muukin käy tarkastamassa viikot/päivät raskauskalenterista ;D minä en taho pysyä millään perässä :) ensimmäisen ja toisen kaverin kohdalla viikot muisti vaikka unissaan, mutta kolomannen ja nyt neljännen jälkeen ei mitään toivoa ennää :)

Mukavaa viikonloppua kaikille!

Juuliska ja Reiska 14+3

Vierailija
15/59 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs oli paljon mukavia ultrakuulumisia ja muita hyviä uutisia.

Oma vointi on ollut ihan hyvä, lukuunottamatta poskiontelotulehdusta, johon sain antibioottikuurin. Maha on kasvanut hurjasti, ei pysty enää oikein piilottelemaan ja äitiysvaatteet on täälläkin jo käytössä. Muutamat omat housut mahtuu yhä ja tunikat ym mahtuu tietenkin myös.

Painoa en ole ehtinyt seurailla, mutta saa tulla niin paljon kuin vain mahdollista. Ekasta tuli 15 kg ja tokasta 13 kg, molemmista jäi jo sairaalaan 7 kg ja paino tippui hurjasti imetyksen aikana. Raskauskilojen suhteen mentiin miinukselle kummankin synnytyksen jälkeen. Alipainoa mulla oli ennen tokaa ja tätä nykyistä raskautta, joten olisi tietenkin toivottavaa, että painoa tulisi kunnolla. Viimeksi oli tarkoitus jättää raskauskiloista 5 kg, mutta miinukselle mentiin.

Liikeitä olen pari viikkoa tuntenut, tosin tuntuu olevan niin vähän aikaa tunnustella liikkeitä. Ne ovat vielä niin hentoisia, että pitää keskittyä kunnolla. Toinen neuvola mulla onkin ensi viikolla.

Hyviä vointeja kaikille.

Saara ja pikkuinen rv 15+1 (täälläkin on vaikeaa muistaa viikot ja päivät)

16/59 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa lukea muiden ultrista, omaa jännitän kovasti ja on sitä jo kuukausi odotettu. Perjantaina vihdoin näkee pienen. Vähän on oloa et olisin pitemmällä vaikka ei kauheen mahdollista kun niin tarkka kierto tai sit siellä on 2. Jännittää :)

Oli tosi tyhmästi neuvola et ensin maaliskuun alus ja ultra vasta 15.4 ja sit 20.4 vasta neuvolalääkäri eikä välissä mitään tarkastuksia :( Toivottavasti masussa kaikki kunnossa :) Veikaan poikaa pahoinvoinnin takia kun ihan eri kun tyttärestä. Raskauskiloista tavoite olis ettei yli 10kg mennä mut jos taas tulee turvotus niin pahana kuin tytöstä niin sit sille ei mahda mitään. Onneks se lähteekin helpommin sitten pois :)

Iltaisin ruvennut tuntuu jotain kun mahallaan makaa, voisko muka olla jo? Tytöstä tunsin liikkeet 13+6.

Perjantaita odotellessa, sillon informoin lisää :)

Luru 11+1

ps. ikä toukokuun loppuun 21v ;)

Vierailija
17/59 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ultria ja liikkeitä on ollut teillä, ihanaa :) Ja aletaan kaikki olemaan pikkuhiljaa turvallisemmilla vesillä, kun riskiviikot ylittyy!

Oma väsymys on helpottanut vähän ja pahoinvointikin on jäänyt pois :) Nyt kiusana on ollut supistelut ja niiden takia otettiin labrakokeitakin, jotka oli kaikki kunnossa. Otan terkkarin käskystä nyt rennosti ja tarvittaessa menen lääkärille tarkistuttamaan kohdunsuun tilanteen. Muutenhan en lääkärille alkuvaiheessa pääsekään, kun olin alkuraskauden ultrassa yksityisellä niin en kuulemma tarvitse "ylimääräistä" lääkärikäyntiä: Kaikesta sitä yritetäänkin säästää ja tinkiä :/

Masu näkyy jo selvästi ja kasvaa vähän liiankin nopeasti :D Liikkeitä en ole vielä tuntenut ja se alkaa pikkuhiljaa huolestuttaa. Sydänääniä ei ole kuunneltu vielä kertaakaan ja seuraava neuvola on vasta rv 16. Se onkin vasta toinen neuvola, onko teilläkin näin harvoin? Toivottavasti viikon sisään alkaisin tuntea jotain, ettei tarvitse olla huolissaan.

Aurinkoista viikonloppua!

toivottelee Rupis 14+4

Vierailija
18/59 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hejbbaa kaikille !

kauhistus, oonko tosiaan ihan pöllö kun oon kuvitellu ettei täs mitään liikkeitä tunne viel kuukauteen, nyt 13+5, te jo niin innolla niitä metsästätte ;)

ihanaa juuliska, viime päivinä ootkin ollu vähän ajatuksissa et miten menee ja onko asiat edenneet mihin suuntaan.

mie ostin kaupasta 9 kuukautta- lehden ja voi vitsi et se oli kiva ! taitaa ilmestyä neljä kertaa vuodessa, mut siinä oli kyl joka sivul ihan luettavaa eikä just mitää läpäläpää lapsen kasvamisesta, ei mun pää pysty vastaanottamaan niin pitkälle tietoa, hyvä kun osais sisäistää sen mitä tapahtuu just nyt ! :D

mielenkiintoa ois just 'opiskella' vauvan unirytmeistä ja kasvamisesta mutt ei noista kirjoista mitään jää päähän, taidan mennä seurata vaihe kerrallaan.

mulla pari v sitten ihottuman alkua oikeassa ranteessa, hiljalleen siitä paheni ja levisi kyynärtaipeeseen, sit vaihoin töissä nitrile-hanskoihin ja se musta helpotti, käytän pelkästään niitä koko ajan. välillä iho ollut käsissä huonompi, välillä parempi, oon vähän pakkasen syyksikin laittannu mut nyt on kyllä paris päiväs taas menny ihan järkyttävän näköseksi. tommosta kutiavaa pientä punaista näppylää kyynärtaive täys :/

pitää kai mennä työterveyteen, ei oo kotona rasvoja siihen kun en oo tutkituttan enkä ite uskalla alkaa mitää kavereiden rasvaa laittamaan.

eilen pissinäyte viety labraan ja ens ke neuvola, mitähän tokassa neuvolassa puksaillaan ?

Vierailija
19/59 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä jännitys tiivistyy, maanantaina koittaa vihdoin odotettu ultra! Kovasti ollut pelkoja onko tuolla masussa sittenkään mitään ja onko siellä kaikki hyvin... Viikon sisällä on kyllä maha kasvanut selvästi, eka masukuvakin piti jo ottaa! ;) Nyt jännittää, onko asukkeja kaksi, kun toi maha tosiaan on niin kasvanut...painoa kun ei ole tullut yhtään lisää! Omat housut ovat enää haave vain... Mitäs ootte mieltä? :)

Nukkuminen on alkanut olemaan hankalaa, mahallaan ei voi enää olla ollenkaan painon tunteen vuoksi, ja tukityyny on pitänyt ottaa käyttöön... Myös alaselkä tuntuu kipeytyvän herkästi... Viikolla sairastin oksennustaudin kuumeineen, mutta nyt taas alkaa ruoka maistua normaalisti...

Noista neuvoloista, mullakin seuraava neuvola vasta vk:lla 15, ja täällä vaan yks lääkäri koko raskausaikana, siis jos ei ole mitään ongelmia...

Pauge & Mytty 11+4

Vierailija
20/59 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kans odotetaan toista syntyväksi 29.10 on LA. Nyt sentäs pysytään lokakuun ryhmässä vaikka vauva syntyiskin kolme viikkoa etuajassa niin kuin siskonsa.Tää toinen raskaus on ollu tähän mennessä kuin juhlaa ensimmäiseen verrattuna, jossa oksetti ensimmäiset 3 kk. Nyt ei oikeestaan mitään oireita, rintoja vain aristaa :) Hyvä näin, en valita! esikoinen nyt 1 v 2 kk ja pitää kyllä tämän äidin niin kiireisenä ettei masuasukkia ennätä edes miettiä. sitten varmaan tämäkin konkretisoituu kun liikkeet alkavat tuntua. Ihanaa kyllä saada perheenlisäystä!!!! Odottavan aika on pitkä :)

Ensi maanantaina ensimmäinen ultra, eli vielä saa jänskattää onko kaikki hyvin. EKa neuvola ollut jo ja toinen minullakin vasta kun viikkoja 15/16.

Nunu 11+2