Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä juomalaseja alkaisin kerätä?

Vierailija
31.03.2011 |

Siis arkikäyttöön vesi ym. laseiksi. Olen kyllästynyt nykyisiin.

Sininen miellyttää eniten.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai juomalaseja nyt niin paljoa tule, että niitä(kin) pitäisi kerätä..?

Vierailija
2/6 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitä varmaan sinisenäkin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ihmeessä niitä pitäisi "kerätä"? ostat kasan laseja seuraavalla kauppareissulla ja that's it.

Vierailija
4/6 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ap puhuu nyt ihan "käyttölaseista" mistä juodaan päivittäin ihan vettä ja maitoa ja mehua, niin eivät ne paljoa maksa. Ja itse en arkikäyttöön ostaisi mitään superkalliita, vert. joku viinilasi voikin sen 30€/kpl maksaa mutta en noin kalliita juomalaseja ostaisi arkikäyttöön, se oli typerää. Ja (ellei ole suurperhe) niitä lasejakaan ei niin kovin paljoa tarvita, jos rahasta tiukaa ostaa vaikka ensin 10kpl ja seuraavassa kuussa toiset 10kpl nuo varmasti riittävät...!

Vierailija
5/6 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä arki käytössä ihan ikean joku halpa sarja makso vissii joku 4e 6 lasia kaksi kipaletta sitä sarjaa ja sitten vielä halvempi taisi olla 2e 6 lasi sarja hiukan pienenpiä laseja lapsille "sopivat" käteen. :) eli siinä meijän panostus. iittalan laseja sitten käytämme jos jotku syömis hommelit järkätään tai juhlia tms.. :))keksin rahoilleni muutakin käyttöä kun astiat!!

Vierailija
6/6 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei mulla nyt ainakaan ole varaa ostaa kovin monta juomalasia kerralla, joten kyllä mä ainakin joudun niitä kerätä. Ja oonkin keräillyt kartioita pikkuhiljaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän