Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minipillerien aloituksesta (cerazette)

Vierailija
31.03.2011 |

Ohjeessa sanotaan, että pillerit voi aloittaa joko vuodon 1. päivänä, tai sitten 2.-5. päivänä. Kun olen lukenut kokemuksista, että menkat jäävät ikäänkuin "päälle" minipillereitä aloitettaessa niin olisikohan järkevämpää aloittaa silloin kierron 5. päivä ja käyttää sitten ohjeen mukaan kondomia vielä 7 päivän ajan. Olisikohan mahdollista, että silloin tuo vuoto pysähtyisi siihen 5 päivään. Normaalisti menkat siis 5 päivää. Tuntuu niin ärsyttävältä se ajatus, että tiputteluvuotoa jatkuisi sitten vaikka kuinka kauan. Onko kellään kokemuksia onko aloituksen ajankohdalla ollut vaikutusta? :)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

söin noita 10 kk. sitten menikin useampi vuosi eri hormonikuureja napsien, että saisin ovulaation takas

Vierailija
2/6 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

IItse yritin jälkitarkastuksen jälkeen syödä juurikin noita pillereitä.Kestin sitä vuotoo 3 kuukautta. Se vuoto ei olis varmaan loppunu ikinä jos en olis noita pillereitä aloittanut. Vuodin hirveesti,en mitenkään vähän. Siteet ei riittänyt vaan tuli yli äyräiden. Toinen oli se että ei ole koskaan ollut iho-ongelmia. Mulle alkasi muodostumaan akne reisiin,selkään,rintakehään ja kasvoihin. Lääkäri oli ihan järkyttynyt kun kävin itseeni näyttämässä. Ne pillerit lopetettiin siihen paikkaan. Sen jälkeen söin melianea,mutta niitä en sitten ilmeisesti sietänyt enää. Sen jälkeen laitettiin hormonikierukka joka oli paikallaan 3-vuotta. Kaikista paras noista on hormonikierukka vaikka sen itse joutuukin maksamaan. Muihin en enää koske pitkällä tikullakaan enkä varsinkaan noihin Ceracetteihin!

Aloitin pillerit lääkärin ohjeistuksen mukaan 1 kiertopäivänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

noitten pillereitten aloittamisen jälkeen.. ja taisin heti aloittaa ekastapäivästä.. muistaakseni...

Vierailija
4/6 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ei menkat oo sen jälkee vaivunnut olenkaan noitten pillereitten aloittamisen jälkeen.. ja taisin heti aloittaa ekastapäivästä.. muistaakseni...

Vierailija
5/6 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin jälkitarkastuksen jälkeen syömään noita pillereitä ja olen ollut tyytyväinen. Menkat ei ollu ehtiny vielä alkaa eikä niitä ole näkynyt edelleenkään. Puoli vuotta olen jo syönyt, eikä ole tullut mitään oireita.

Vierailija
6/6 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi tuli kummallinen olo.