Mitä seksileluja ostatte erotiikkaliikkeistä?
Tilaatteko mielummin netistä vai menettekö mielummin liikkeeseen ostamaan?
Kommentit (93)
Mustaa mulkkua ja persepäristintä
Vierailija kirjoitti:
Mustaa mulkkua ja persepäristintä
Ihanan kaunopuheista. Käytätkö persepäristimenä tappia vai sauvaa?
Venäläisen, kullatun perseenpäristimen. Ei ollut kultaa, ei pärise eikä mahdu perseeseen...
Vierailija kirjoitti:
Venäläisen, kullatun perseenpäristimen. Ei ollut kultaa, ei pärise eikä mahdu perseeseen...
Oletpa hauska, ihan itsekö keksit jutun?
Klitoriskiihotin = paras ostos ikinä.
Tänään aattelin jotain tilata itselleni sekä miehelleni.
Klitorisvibra ja g-piste hieromasauva.
Löytyy vaikka ja mitä leluja, netistä tilattu viime aikoina kun on halvalla saanut. Löytyy erilaisia dildoja, vibroja, anusappeja, helmiä, kuulia ja erikoisimpana ehkä sellainen gyne levittäjä juttu.
Tykätään leikkiä ja kokeilla kaikkea. On myös sidonta remmejä.
Anus tapin ostin ison kauppakeskuksen liikkeestä. Sitten menin vessaan työntään sen anukseen.
Vierailija kirjoitti:
Anus tapin ostin ison kauppakeskuksen liikkeestä. Sitten menin vessaan työntään sen anukseen.
Anus tapin vaiko anustapin?
Vierailija kirjoitti:
Jahas, no johonkinhan se on työnnettävä.
minä ostelen alusasuja, ovat yllättävän laadukkaita ja tietysti seksikkäitä.
Vierailija kirjoitti:
Mä haluisin panokeinun, mutta en ole raaskinut sijoittaa vielä.
Mies osti meille keinun, mutta en ole vakuuttunut että se kestää painoani niin ei ole kokeiltu :D nim.merk. yhden kerran häntäluunsa murtanut
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haluisin panokeinun, mutta en ole raaskinut sijoittaa vielä.
Mies osti meille keinun, mutta en ole vakuuttunut että se kestää painoani niin ei ole kokeiltu :D nim.merk. yhden kerran häntäluunsa murtanut
Mä luulen että kyllä se panokeinu kestää jos et nyt ihan virtahepo ole.
Ongelma lienee siellä kattokiinnityksessäsi, mutta kyllä se pysyy kun on osaava kiinnittäjä.
Itselläni on sellainen taivuteltava vibraattori.
http://sextoy.rocks/vibrator/the-screaming-o-ogee-twistee-g-vibe.html
Toimii tosi hyvin ja siihen saa just sopivan kulman millä pääsen g-pisteeseen ja orgasmi on ainakin itselleni väistämätön.
On mulla muitakin leluja mutta tämä on tällä hetkellä mieluisin.
Mä ostin sellaisen nahkaisen kaulapannan missä on metallirengas.
Sähköstimulaatio kamat on itseäni miellyttäviä. Mystim leluilla on tullut leikittyä. Huikeeta kun iskee anustappiin vähän sähköö.
Olen neitsyt.
N55