Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä saa järkevät naiset hurahtamaan johonkin Nutrilettiin?

Vierailija
31.03.2011 |

Esim. Nutrilett-keitto sisältää pääasiassa soijaa, maitojauhetta, kasviöljyä ja hirveän määrän lisäaineita ja jotain mausteita. Lisätty on vitamiineja ja kivennäisaineita, joita saa mistä tahansa kasviksesta.

Halvat raaka-aineet, hirveä hinta ja ihmiset ostaa ihan hulluna, tätä en voi ymmärtää. Ehkä maku on sitten jotain jumalaista, en tiedä kun en ole maistanut.

Itse tehty kasvissosekeitto soijarouheella lisättynä ajaisi saman asian, olisi halvempaa eikä siinä olisi yhtään lisäainetta.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekee sen mitä lupaa? Mun mielestä siitä on huijaaminen kaukana, eri asia on jotkut laihdutuspillerit (jotkut ihmeellisesti sekoittaa nutrauksen niihin vaikka ovat kaksi täysin eri asiaa). Ei kukaan pakota ketään ostamaan nutriletteja sun muita, ne ostaa jotka haluaa sillä tavalla laihtua, ja se laihduttaa, mitä huijaamista siinä on?

Vierailija
22/35 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle nutrilett on helppo tapa aloittaa painonhallinta. Nutrauksen aikana ateriarytmini säännöllistyy, annoskoot pienenevät ja makeanhimo katoaa. Siitä on helpompi siirtyä pienempiin annoksiin ja jättää makea pois. En jaksa kalori/pisteiden laskentaa ja varma on että useampaa viikoa en kasviskeittoa syödä jaksa eikä siitä taatusti tule kaikkia tarvitsemiani vitamiineja, hivenaineita ja ravinteita tuolla ajalla. Itsehillinnästähän siinä viime kädessä on kysymys, mutta valitsen mieluusti tuon itselleni helpomman aloitustavan. Minä onneton kun kuulun niihin, jotka imetyksen aikana eivät laihdu lainkaan, niin joka raskauden ja imetyksen jälkeen on oikeasti saanut painoa pudotella. No mutta, eihän sinun toisten valintoja ymmärtää tarvitsekkaan, alkaa vaan ihmetyttämään nämä päivttäiset en ymmärrä nutrilettia ketjut!

Säännöllinen ateriarytmi ja makeanhimo katosi. Annoskoot eivät ehkä pienentyneet, mutta niihin tuli reilusti kasviksia muun tilalle.

Ei laihduttajan tarvitse syödä pelkkää kasviskeittoa, muitakin ruokia on. Kasviskeitto oli vain vertaus tuohon Nutrilett-keittoon. Joutuuhan sitäkin syömään ymmärtääkseni pitkän ajan. Olet oikeassa, että itsehillinnästä on kysymys. Onko sitten mukavampi hillitä itsensä kuran makuisen Nutriletin avulla kuin tavallisen, maukkaan ruuan?

Minusta täällä on lähes pelkästään Nutriletin hehkuttamista eikä ole sattunut kohdalle yhtään en-ymmärrä-nutrilettia-avausta.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmettelen mitä ihmisten päässä liikkuu että jollain pusseilla ja pirtelöillä laihdutetaan. Ettekö te tajua että se laihtuminen on väliaikaista jos ette muuta normaaleja ruokailutottumuksianne? Vai onko tarkoitus vetää pussiruokaa loppuelämä? Ei ymmärrä ei. Ja ei, itselläni ei ole ylipainoa koska syön terveellisesti ja harrastan liikuntaa. Joskus on pari kiloa ylimääräistä tullut mutta se on lähtenyt ryhtiliikkeellä päivittäisten tottumusten suhteen. Ja mielestäni se on ainoa tie pysyvään hoikkuuteen. Nämä pussidieetit ovat itsepetosta.

eihän kukaan nyt loppuelämäänsä laihduta. Miksi ihmeessä kuvittelet, että ne, jotka laihduttaa nutraamalla, eivät muuttaisi elämäntapojaan? Mikä ihme saa sinut ajattelemaan näin? Kyllähän jokainen tietää, että laihdutettu paino pysyy vain, että muuttaa elämäntavat terveellisempään suuntaan.

en ymmärrä sitä että miksei laihtuminen jo voi tapahtua ruokavalion muutoksella koska se on kuitenkin väistämättä edessä. Kuvittelen että ne jotka pussein laihduttavat ovat taipuvaisempia lihomaan uudelleen koska eivät kykene elintapojen muutokseen. Tai sitten tuttavapiiriini on vain sattunut paljon tällaisia.

kun se elämäntapamuutos on niin tuskallisen hidas tapa pudottaa painoa.

Itse huomasin muutaman perättäisen raskauden jälkeen olevani 20 kg painavampi kuin ennen raskauksia.

Järki-ihmisenä ajattelin laihduttaa terveellisesti ruokavalioremontilla ja hakeuduin ravitsemusterapeutin vastaanotolle.

Hän ei mitään isoja muutoksia pystynyt ruokavaliooni tekemään, sillä ruokavalioni ei ollut mitenkään mahdoton.

Niillä pienillä muutoksilla mitä tehtiin, sain vuodessa 5 kiloa painosta pois.

Hitaaseen vauhtiin kyllästyneenä aloitin nutrilet-dieetin, ja pääsin vanhoihin mittoihini muutamassa kuukaudessa. Eikä kaduta ollenkaan.

Paino on sittemmi pysynyt kohdallaan =)

Vierailija
24/35 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säännöllinen ateriarytmi ja makeanhimo katosi. Annoskoot eivät ehkä pienentyneet, mutta niihin tuli reilusti kasviksia muun tilalle. Ei laihduttajan tarvitse syödä pelkkää kasviskeittoa, muitakin ruokia on. Kasviskeitto oli vain vertaus tuohon Nutrilett-keittoon. Joutuuhan sitäkin syömään ymmärtääkseni pitkän ajan. Olet oikeassa, että itsehillinnästä on kysymys. Onko sitten mukavampi hillitä itsensä kuran makuisen Nutriletin avulla kuin tavallisen, maukkaan ruuan? Minusta täällä on lähes pelkästään Nutriletin hehkuttamista eikä ole sattunut kohdalle yhtään en-ymmärrä-nutrilettia-avausta. ap

Kun kerran tiedät niiden kuralle maistuvan? Ihme jankkaamista, eihän kukaan ole ollut sinua niitä pakottamassa syömään!

Vierailija
25/35 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Kuten olen täällä ennenkin joskus sanonut, niin jos olisi olemassa sellainen yritys, joka toisi minulle joka päivä valmiit ruoat nenän eteen ja lupaisi, että ne syömällä varmasti laihdun 1-2 kg vähintään viikossa ja saan kaikki ravintoaineet, niin tottakai ottaisin sen vastaan ja mieluummin siten laihduttaisin (jos tulokset olisi samat kuin nutraamalla). Mutta, itse en todellakaan jaksa miettiä kaloreita ja ravintoaineita, inhoan kokkaamista yli kaiken, nutrauspussit on mulle se nenän eteen tuotu ateria, mitkä syömällä tiedän 100% varmasti, että laihdun. Ymmärrätkö? Itse taas en tiedä yhtään nutraajaa (paitsi sellaiset jotka nutraa vaan jonkun viikon) kenelle olisi tullut kilot takaisin laihdutuksen jälkeen. Kyllä se on sellainen itseensä menemisen paikka koko kuuri, että siinä ehtii miettimään niitä elämäntapojaan ihan uudella tavalla. Itse löysin kuntoilun taas nutrauksen ansiosta, aloin syömään säännöllisesti ja terveellisesti, lopetin alkoholin käytön lähes kokonaan (ennen tissuttelin lähes päivittäin) jne. Mikä ongelma tässä siis on ap?

[/quote]

Tuoko joku sinulle ruuan nenän eteen? Mistä tiedät, että nyt saat kaikki ravintoaineet, lasketko niitä? Veikkaan että tiedät sen luonnostaan, kun syöt monipuolisesti ja säännöllisesti. Et siis olisi tarvinnut niitä nutrauspusseja alunperinkään.

ap

Vierailija
26/35 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Ja pyydän anteeksi, että puhuin huijaamisesta. Sana oli väärä ja huomasin sen heti, kun se lähti näppikseltä. Eihän mainoksissa kai sanota, että Nutrilett olisi terveellistä, sanotaan vain että se auttaa laihtumaan.

Uskon, että ihmiset laihtuvat mm. Nutriletin avulla. Mutta samat aineet, mitkä nutriletissa on, on myös tavallisessa ruuassa ilman niitä luontaisen kaltaisia aromeja ja muita juttuja.

Kanafileen paistamiseen ja pakastewokkivihannesten paistamiseen kuluu aikaa noin 10 min. Voiko sitä sanoa edes kokkaamiseksi, ja hyvää tulee.

ap

Vierailija
27/35 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten olen täällä ennenkin joskus sanonut, niin jos olisi olemassa sellainen yritys, joka toisi minulle joka päivä valmiit ruoat nenän eteen ja lupaisi, että ne syömällä varmasti laihdun 1-2 kg vähintään viikossa ja saan kaikki ravintoaineet, niin tottakai ottaisin sen vastaan ja mieluummin siten laihduttaisin (jos tulokset olisi samat kuin nutraamalla). Mutta, itse en todellakaan jaksa miettiä kaloreita ja ravintoaineita, inhoan kokkaamista yli kaiken, nutrauspussit on mulle se nenän eteen tuotu ateria, mitkä syömällä tiedän 100% varmasti, että laihdun. Ymmärrätkö? Itse taas en tiedä yhtään nutraajaa (paitsi sellaiset jotka nutraa vaan jonkun viikon) kenelle olisi tullut kilot takaisin laihdutuksen jälkeen. Kyllä se on sellainen itseensä menemisen paikka koko kuuri, että siinä ehtii miettimään niitä elämäntapojaan ihan uudella tavalla. Itse löysin kuntoilun taas nutrauksen ansiosta, aloin syömään säännöllisesti ja terveellisesti, lopetin alkoholin käytön lähes kokonaan (ennen tissuttelin lähes päivittäin) jne. Mikä ongelma tässä siis on ap?

Tuoko joku sinulle ruuan nenän eteen? Mistä tiedät, että nyt saat kaikki ravintoaineet, lasketko niitä? Veikkaan että tiedät sen luonnostaan, kun syöt monipuolisesti ja säännöllisesti. Et siis olisi tarvinnut niitä nutrauspusseja alunperinkään.

ap

en tiedä saanko nyt kaikkia ravintoaineita, eikä kiinnostakaan tietää, se oli laihduttamisessa tärkeää (ettei lihakset lähde). Kukaan ei tuo niitä ruokia nenän eteen eikä tarvitsekaan, koska ei tarvitse laskea enää kaloreita tarkkaan. Todellakin tarvitsin niitä nutrauspusseja siihen, että LAIHDUN, siihen että paino pysyy tässä mitä se on riittää se säännöllinen, terveellinen syöminen ja kuntoilu, mutta ei sillä laihdu!

Vierailija
28/35 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyypillinen minäminäminä-tyyppi, joka ei voi hyväksyä, että ihmiset ei aina tee samalla tavalla kuin itse tekee. Tai sitten on epätoivoinen laihdutusyrityksissään eikä voi sietää sitä että muut laihtuu. Todennäköisesti on molempia.

Vierailija
29/35 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin kokeeksi pari Nutrilett-ateriankorvikepatukkaa joita testaan kun menen töistä suoraan jumppaan enkä ehdi siinä välissä syödä kunnon ateriaa.

Muuten olen ap:n kanssa aika lailla samoilla linjoilla. Minä syön mieluummin terveellistä, omatekoista kotiruokaa enkä kalliita lisäainepommeja.

Olen laihduttanut 19 kg noin puolessatoista vuodessa muuttamalla ruokailutottumukseni terveellisemmiksi. Ja nyt on paino pysynyt balanssissa.

Vierailija
30/35 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.midsona.fi/fi/Tuotteet/Laihdutus/Naturdiet1/Patukat/

Naturdietillä on pari hyvää, tuon linkin alimmat.

Melkein kuin suklaapatukka. Eihän tuossa ole mitään järkeä noita syödä pääasiallisena ravintonaan, mutta kassissa mulla on tuommoinen hätäeväänä varulta. Lyökää näpeille jos ette kestä.

Vierailija
31/35 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ihan ymmärrä miksi jotkut ottaa niin suuria intohimoja toisten laihdutusmuodoista... Itse nutraan, se sopii mulle, mutta ei ehkä kaikille.

Vierailija
32/35 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin että syön pari viikkoa todella keveästi keittoja,salaatteja,puuroa,marjoja,samalla tavalla lähtee kun tollasella tehostartti nutraamalla:)

Vierailija
33/35 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

syön sitä vaikken enää nutraakaan, hyvä makeannälkään suklaan korvikkeena :). Tosin mulle riittää puolikas patukka, se vie makeannälän pois kokonaan.

Vierailija
34/35 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin, itse katson, että nutraus auttoi mut hyvään alkuun elämäntaparemontin kanssa. Omalla kohdalla kun tota ylimääräistä oli 12kiloa ja niiden kanssa olin taistellut viime kesästä asti. Myös aluksi itse olin samaa mieltä, että kaikki Nutriletit sun muut ovat hömppää ja pelkkä ruokavalion muutos ja liikunnan lisääminen riittää. Mutta eihän se pitkälle motivoi, jos 5kk:n tulos on muutaman kilon pudotus. Jouluna meni sitten hermo ja söin makealla nekin muutamat menetetyt kilot takaisin.

Sitten päätin, että testataan nutraamista. Ja hyvä niin, kuukauden jälkeen lähti sama, mitä tuskallisesti sain lähtemään viime syksynä. Nyt olen lopettanut nutraamisen, syön niin kuin kuuluu ja liikun. Laihdun ja olo on hyvä.

Pointti tässä nyt oli se, että kun lähtötilanteessa painoa on jo niin paljon, että tuloksien saamiseen menee hirmu paljon aikaa, se ei ainakaan minua pitkälle motivoinut. Jos en olisi vuoden vaihteessa nutraamista kokeillut, tod. näköisesti painaisin entistäkin enemmän. Nutraus ainakin auttoi mua alkuun elämäntaparempan kanssa, kun huomasin, että sitä painoakin tosiaan putoo. Ja ei, en missään vaiheessa edes kuvitellut, että kuukauden nutraus riittää ja sen jälkeen voi palata entiseen ruokavalioon. Halusin itse vain saada alkutuuppauksen ja motivaationsäilyttäjän tähän elämänmuutokseen.

Siksi siis en pidä tätä humpuukina. Ja mitä makuun tulee, ei ehkä tietenkään paras mahdollinen, mutta kyllä sen kanssa ihan elää ja pärjää.

Vierailija
35/35 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruokavalio-laihiksella laihduin 5kg n. puolessa vuodessa. ihan ok. Vuosien jälkeen laihdutin taas, tällä kertaa nutrauksella. Laihduin kahdessa kuukaudessa lähes 10kg. Kumpiko motivoi enemmän? No nutraus tietty. Ja jos tarvetta joskus vielä laihduttaa (toivottavasti ei, hyvin olen uudet elämäntavat oppinut vaikka nutrasinkin) niin ehdottomasti nutraisin. Pääsee paljon helpommalla ja saa nopeammin tuloksia. Olkoon sitten joidenkin mielestä idioottimaista, samapa se, mun mielestä ei ole, kunhan sillä siihen tavoitteeseeni pääsen.