Minkä takia tupakoitsijat ei voi mennä 5 minuutiks muualle haisemaan sen jälkeen kun on käyny tupakalla?
Äiti on meillä ja koko talo haisee pitkin päivää kun se polttaa. Ja seisoo silmät tönkkönä kun sillä tosiaan menee päähään se. Olen lapsellinen ja pikkumainen mutta mua ällöttää! Se ei ota kuuleviin korviinsa vaan tulee aina samaan huoneeseen...
Kommentit (25)
joka joistakin sauhuttelijoista lähtee. Ei tarvitse istua edes viereen, kun puoli bussia löyhkää.
Ja minua kyllä oksettaa, vaikka en ole raskaanakaan. Voi, kunpa olisinkin.
Tupakkani poltan kuitenkin syrjässä (en muiden ihmisten nenän alla esim. parvekkeella, enkä koskaan edes sytytä tupakkaa jos lähelläni on lapsia).
Nyt huomaan, yök! Onneksi mieskin lopetti!
t.tupakoitsija+hengityksenraikastin
ehkä minuutin pari, juuri sen takia että haju ehtisi hieman haihtua. Otan kurkkupastillin suuhun ja pesen kädet jotta haju haihtuisi niistäkin.
Enkä ole kertaakaan kuullut että " sä haiset ihan tupakalle"
Tupakoitsijalla haisee kyllä muukin kuin hengitys, joten yksi minttupastilli ei kyllä paljoa auta (ellei aio suudella). Iljettää jo sekin, kun naulakossa takki on tupakoitsijan takin vieressä ja haju tarttuu takista toiseen!
Tupakoitsijoillahan on tutkitusti heikentynyt haju- ja makuaisti, joten he eivät omia haisujaan todellakaan haista!
Ei se pastilli hajua poista. Se haju ei tule pelkästään hengityksestä vaan tupakoitsijan hiuksista, vaatteista ja ihohuokosistakin. Ainoa keino poistaa haju olisi suihkussa käyminen.
Ei se pastilli hajua poista. Se haju ei tule pelkästään hengityksestä vaan tupakoitsijan hiuksista, vaatteista ja ihohuokosistakin. Ainoa keino poistaa haju olisi suihkussa käyminen.
se on jotain niin järkyttävää, että ilmeisesti naiset eivät tajua polttaessaan, miten PASKALLE haisevat. Siinä ei pastillit ja hajuvedet auta. Se löyhkä on niin sanoin kuvaamattoman paha!
Lisäksi saan siitä allergisia oireita. Minä kyllä joudun siirtymään bussissa, jos joku korsteeni viereeni istuu. Sanon myös syyn lähtiessäni, sillä vissiin eivät tajua.
mutta eipä sitä tosiaankaan itse haista. en ainakaan minä haistanut kun vielä poltin. ja nyt kauhistelen sitä kuinka pahalle olen mahtanut haista. Mutta eipä tuo taida pelkästään tupakoitsijoiden hajuaistista olla kiinni, ei niitä omia hajujaan muutenkaan helpolla haista kun on kokoajan siinä keskipisteessä.
tuskin hikilemuajatkaan omaan hajuunsa kiinnitävät huomiota.
tiedostan tuon hajun. Itse sitä ei tietenkään kauheesti haista mutta kyllä mä haistan toisesta tupakoitsijasta jos en itse ole samaan aikaan polttanut. Haju on kauhee!! Mä yritän aina jos vaikka olen kylässä ja poltan niin hetken tupakoinnin jälkeen olla vielä ulkona että haju hieman laantuisi. Kotona kun käyn tupakalla niin tuntuu tosi pahalta jos lapset haluaa heti syliin halimaan kun haisen tupakalle. Ihana keskustelu kyllä, tästä saa taas lisää motiivia lopettamiseen! :) Mutsini lopettaa tämän kuun viimenen päivä niin voisinkin alottaa lakon hänen seuranaan. :) Pitää puhua mieskin mukaan.
ja tiedän että haisee, mutta entä sitten? aivan sama jos joku ei voi sietää sitä hajua. menkää kauemmas jos ahdistaa.
Tuntui kauhealta, kun lapsen isoisä kävi tupakalla ja otti heti sisään tultuaan vauvan syliin.
Täällä on muitakin, ystävä pieni...
Mua ällöttää pelkkä tupakanhaju, mutta tieto sen vaarallisuudesta terveydelle saa inhoamaan sitä!
Kauheeta kun kampaaja erään kerran leikkasi otsahiuksiani ja kädet lemusi röökille! Olin niin nuori etten uskaltanut/osannut sanoa siitä. Nyt jos vastaava kävis, lähtis kampaaja käsien pesulle!
Tietysti tosi likainen ja hikinen ihminen haisee todella pahalta, mutta normaali " dödöt petti" -haju on kuitenkin rehellistä hikeä. Tupakalta haisemista ei voi minusta perustella mitenkään.
joku polttaa pysäkillä ja vetää viimeiset henkoset, astuu bussiin/ratikkaan/tms. ja puhaltaa vasta siellä ulos. Ja sitten tulee ja istuu viereeni haisemaan. Olen allerginen, tupakansavusta tulee pää kipeäksi ja kaiken lisäksi inhoan tupakansavua ja haisua muutenkin. Että vituttaa.
Ja joka pysäkillä polttavat.
koskea lapsiin tai tulla sänkyyn ainakaan tuntiin tupakoimisen jälkeen, kädet pitää pestä aina saippualla ja mieluiten pestä myös hampaat! Oli se hyvä kun lopetin polttamisen niin on hyvä keino sanella sääntöjä!
Enkä tosiaan tiedä miksi, koska en ole koskaan polttanut. Mutta se hajukin tuntui silloin aivan upealta, kun joku poltti vieressä. Että tähän ainakin kumoutuu se ajatus, että vauva mahassa tarvitsee sitä, mitä äitillä tekee mieli:)