Minkä takia tupakoitsijat ei voi mennä 5 minuutiks muualle haisemaan sen jälkeen kun on käyny tupakalla?
Äiti on meillä ja koko talo haisee pitkin päivää kun se polttaa. Ja seisoo silmät tönkkönä kun sillä tosiaan menee päähään se. Olen lapsellinen ja pikkumainen mutta mua ällöttää! Se ei ota kuuleviin korviinsa vaan tulee aina samaan huoneeseen...
Kommentit (25)
haju on hengityksen lisäksi vaatteissa, käsissä, hiuksissa ja ihan kaikessa. Eikä se pastillin ja tupakanhajun yhdistelmäkään mikään ihana todellakaan ole...
Kyse ei ole siitä, että pysykää kauempana jos haju ei miellytä. Bussissa, työpaikalla ym. on pakko olla samoissa tiloissa, ja se haju on jotain todella törkeetä.
Tupakoitsijat, olette ympäristöhaitta!
Suunnaton spurgun likaisuus haisee yhtä kamalalle.
Miettiiköhän tupakoivat naiset miten " ladylle" tuoksuvat?
Totta, ettei yletön hajuveden hajukaan ole nautinto, mutta sitä voi suihkaista yhden painalluksen vain vaikka oma nenä olisi turtunutkin siihen.
Säälin ihan kauheasti tupakoivien lapsia =( Mun mieheni isä poltti ja mieheni sanoi että muistaa aina inhottavan hajun isän ihossa.
Olen luullut olevani jotenkin poikkeuksellisen herkkänenäinen, kun tupakanhaju minua niin inhottaa (ja kyllä, joudun valitettavan usein menemään kauemmaksi, kun en kehtaa ihmisille sanoa heidän haisevan).
kellastuneet sormet... uuh. ihokin on sameampi... ja hajut... kannattaako tupakoida? saisivat antaa baareihin täyden tupakointikiellon!!!!olis kiva tulla kotiin ettei haisis kaamealle tupakalle,
esim. bussissa kun pysäkiltä viereen tulee ihminen joka on just röökannu, vieraalle kun ei oikein voi sanoa että menetkö muualle istumaan, haiset pahalle. Ei varmaankaan käy mielessäkään että joku voi esim. olla raskaana ja tupakanhaju oksettaa...
Tutulle ihmiselle voi sentään ainakin vihjata, jos suoraan ei kehtaa sanoa.