Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuulin SHOKKIUUTISEN!!

Vierailija
30.03.2011 |

Olen 20 vuotias lukiota käyvä nuori nainen, elämä kunnossa ja asiat peruskunnossa myös, asun kotona vanhempien kanssa. Eilen illalla alkoi hirveä vatsakipu, en osaa oikein kuvailla sitä mutta hirveetä painetta oli selässä ja mahassa joten lähdin päivystykseen kun en kipua kestänyt. Multa otettiin jotain verikokeita, syytä tähän ei oikein keksitty (menkat tulleet normaalisti jne), ja verikokeissa selvisi sitten että olen RASKAANA, vittu minä!!!! Ja oon aikamoinen bilehirmu ja joo myönnetään, yhden illan juttuja on ollut ja nyt en osaa sanoa et kelle niille kaikista olen raskaana!! Ehkäisykapseli on ollut jo 3v, joten se petti.. Tänään pääsin heti yksityiselle katsomaan kuinka pitkällä olen ja se näytti 26+4 !!!!!!!!!! Miten vitussa tämmösta asiaa ei voi huomata, maha on ihan samankokoinen kun aina ollutkin, mitään raskausoireita ei ole ollut tai mitään. Mä en todellakaan ole valmis äidiksi, aborttihan ei ole enää mahdollinen. olen itkenyt koko saatanan päivän, ja miettinyt että mitä teen. JA KUKA ISÄ ON.. Ja jep, poika tulossa. Mä en ole töissä joten en pysty lasta elättämään koska asun kotona enkä saa mitään tukia paitsi 40e opintotukea..

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tässä kukaan provoa huuda siksi, että 20-vuotiaan raskaaksi tulo on mahdottomuus. Kirjoitustyyli vain huokuu kaikenkattavaa feikkiyttä ja epäuskottavuutta.

mitä te saatte siitä, että sitä pitää huudella täällä vähän väliä? Ja vielä niin, että samassa ketjussa suurin piirtein joka kolmas viesti hokee sitä samaa..?

no johtuisikohan siitä, että ainakin joka kolmas epäilee vahvasti tarinan todenpitävyyttä. T: yksi niistä

Vierailija
62/62 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tässä kukaan provoa huuda siksi, että 20-vuotiaan raskaaksi tulo on mahdottomuus. Kirjoitustyyli vain huokuu kaikenkattavaa feikkiyttä ja epäuskottavuutta.

mitä te saatte siitä, että sitä pitää huudella täällä vähän väliä? Ja vielä niin, että samassa ketjussa suurin piirtein joka kolmas viesti hokee sitä samaa..?

no johtuisikohan siitä, että ainakin joka kolmas epäilee vahvasti tarinan todenpitävyyttä. T: yksi niistä

mene muualle epäilemään, sinä ja sun kaltaiset kusipäät!

Toivottavasti saat itse paskaa silmillesi jossain sinulle kipeässä tilanteessa.

Lycka till vaan sulle.

ei ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän