Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuulin SHOKKIUUTISEN!!

Vierailija
30.03.2011 |

Olen 20 vuotias lukiota käyvä nuori nainen, elämä kunnossa ja asiat peruskunnossa myös, asun kotona vanhempien kanssa. Eilen illalla alkoi hirveä vatsakipu, en osaa oikein kuvailla sitä mutta hirveetä painetta oli selässä ja mahassa joten lähdin päivystykseen kun en kipua kestänyt. Multa otettiin jotain verikokeita, syytä tähän ei oikein keksitty (menkat tulleet normaalisti jne), ja verikokeissa selvisi sitten että olen RASKAANA, vittu minä!!!! Ja oon aikamoinen bilehirmu ja joo myönnetään, yhden illan juttuja on ollut ja nyt en osaa sanoa et kelle niille kaikista olen raskaana!! Ehkäisykapseli on ollut jo 3v, joten se petti.. Tänään pääsin heti yksityiselle katsomaan kuinka pitkällä olen ja se näytti 26+4 !!!!!!!!!! Miten vitussa tämmösta asiaa ei voi huomata, maha on ihan samankokoinen kun aina ollutkin, mitään raskausoireita ei ole ollut tai mitään. Mä en todellakaan ole valmis äidiksi, aborttihan ei ole enää mahdollinen. olen itkenyt koko saatanan päivän, ja miettinyt että mitä teen. JA KUKA ISÄ ON.. Ja jep, poika tulossa. Mä en ole töissä joten en pysty lasta elättämään koska asun kotona enkä saa mitään tukia paitsi 40e opintotukea..

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki shokkiuutinen mutta elämä on yllättävää.

Vierailija
2/62 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan mahdollista antaa lapsi adoptioonkin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumia kannattaa jatkossa käyttää ihan sukupuolitautienkin takia. Onneksi on tulossa lapsi eikä kokeissa näkynyt vaikka hepatiittia yms.

Nyt kannattaa harkita miten jatkossa pärjää, eli ehkä voitytye jäädä asumaan vanhempiesi luo?

Vierailija
4/62 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kaikki ne miehet joiden kanssa muistat olleesi isyystestiin.

Onnea ihanasta vauvasta!

Vierailija
5/62 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma ei tuohon kaadu. Äläkä nyt ala miettimään mitään raskausajan ryyppäämisiä vaan tilanne on tämä ja sinä et ole tiennyt asiasta. Tunnen muutamia raskausaikana viikonloppuisin bilettäneitä, kun eivät ole vielä tienneet ja lapset on ihan ok. Ja parilla oli raskaus vielä tosi pitkällä ennen huomaamista kuten sinullakin.

Kerrot nyt asiasta läheisillesi ja otat kaiken tuen. Vauvan voi antaa pois ja Suomi on täynnä hyviä perheitä, jotka toivovat adoptiolasta. Mutta veikkaan, ettet pysty antamaan, kun asiaa alat pyöritellä.

Elämäsi ei ole pilalla. Jos haluat, voit muutaman kuukauden päästä elää kuten tähän asti. Vauvaa ei ole pakko pitää, ajattele niin nyt.

Vierailija
6/62 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi otsikointi ei paljastaisi heti

Vierailija
7/62 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästä tuskanhuudot synnytykseen ;).

Vierailija
8/62 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo yleisellä sektorilla. Kusetat koko jutun. Viikoilla 26 vatsa kyllä jo näkyy.

Vierailija
9/62 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sori, oli pakko mainita :) tsemiä

Vierailija
10/62 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

takia sulla oli siis sitä mahakipua?

Enpä oikein nyt tiedä, miksi tulit tänne kirjoittaan? Jos ite oisin ton kuullut niin ois muutakin mietittävää ku vauvalehden palsta... Isyystestin voi tehdä vasta lapsen synnyttyä.

Vierailija
11/62 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin voin kertoa, ettei raskaus todellakaan välttämättä kaikilla näy noilla viikoilla. Itselläni ei esimerkiksi tuossa vaiheessa huomannut lainkaan, että olin raskaana (ensimmäinen raskaus).

jo yleisellä sektorilla. Kusetat koko jutun. Viikoilla 26 vatsa kyllä jo näkyy.

Vierailija
12/62 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sori, oli pakko mainita :) tsemiä

sori, oli pakko mainita :) (idiootti)

Vierailija
13/62 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimpia huolia olisi tietenkin sekä äidin että lapsen terveys. Riski sukupuolitauteihin, Hiviin ja hepatiitteihin äidillä suuri. Jos biletys on ollut alkoholipitoista, on riski lapsen alkoholivaurioista.

Vierailija
14/62 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en halua mitään lasta, mä en oo valmis antamaan hyvää elämää tälle lapselle enkä todellakaan ole valmis äidiksi. Kivut olivat todennäköisesti ennakoivia supistuksia, en tiedä.

Mihin ilmoitan jos haluan antaa lapseni adoptioon? En ole vielä vanhemmilleni tai muillekkaan kertonut asiasta, olen ihan sekaisin itsekin edelleen..

Lapset on ihania joo, mut mä en oo valmis ihan oikeesti. Onko pakko tehdä isyystestiä jos annan lapsen adoptioon? Hävettää sanoa tämä, mutta en muista keiden kaikkien kanssa olen ollut 27vk sitten, enkä todellakaan tunne kaikkia joten isyyden selvittäminen voi olla aika mahdotonta..

AP

Vierailija
15/62 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä ensinnäkään 20 vuotias ei ole lukiolainen enää, olisit kolmos( tai lopettava nelos) luokkalainen ja heillä on koulu jo loppunut sillä kirjoitukset ovat ohi;)

Vierailija
16/62 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivut olivat todennäköisesti ennakoivia supistuksia, en tiedä.

AP

ne ei sitten vissiin kertonut tutkimuksien jälkeen niitä kipujen syitä... Jos kerran olivat ihan sietämättömiä.

Vierailija
17/62 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset on ihania joo, mut mä en oo valmis ihan oikeesti. Onko pakko tehdä isyystestiä jos annan lapsen adoptioon? Hävettää sanoa tämä, mutta en muista keiden kaikkien kanssa olen ollut 27vk sitten, enkä todellakaan tunne kaikkia joten isyyden selvittäminen voi olla aika mahdotonta..

AP

Ota yhteys neuvolaan, siellä selvitetään adoptiokuviot yms.

Vierailija
18/62 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä ensinnäkään 20 vuotias ei ole lukiolainen enää, olisit kolmos( tai lopettava nelos) luokkalainen ja heillä on koulu jo loppunut sillä kirjoitukset ovat ohi;)

Luuletko että kaikki maailman ihmiset menevät samaan aikaan lukioon? Mä pidin peruskoulun jälkeen välivuoden kunnes menin lukioon.. pelle

Vierailija
19/62 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei 27 viikkoa sitten vaan 22+risat

Vierailija
20/62 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin voi olla, jos on ensin käynyt 10-luokan ja lukiota neljässä vuodessa tai mennyt kouluun vast 8-vuotiaana tms...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän