Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voiko sydänäänistä päätellä kumpi tulossa? tänään neuvolassa

Vierailija
30.03.2011 |

sikiön sydän löi 150krt/min

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hereillä vai ei. 150 kuulostaa et oli hereillä eikä nukkunut

Vierailija
2/8 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla "poikasyke" (niinkuin aina väitetään) ja tyttö tuli. Sitten oli taas samat sykkeet ja poika tuli. Eli ei voi päätellä yhtään mitään. Sorry :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aina hoitsut sano, että molemmat tulee, kun sykkeet on niin erilaiset. tytöillä muka korkeampi, eli nukkunevat sitten vähemmän?

Vierailija
4/8 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei todellakaan voi. Tottahan sitä saa aina arvailla mutta todellisuudessa siitä ei voi päätellä yhtikäs mitään. Minulla on noilla sykkeillä tullut sekä poika että tyttö.

Vierailija
5/8 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika ja tyttö tuli.

Vierailija
6/8 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikien sykkeet ovat aina olleet maksimissaan sen n. 140 (ehkä 143 joskus), useimmiten kuitenkin jotain 130 kieppeillä, tytöllä taas olivat aina vähintään 140, ennemminkin 150-160.

Meillä tuo uskomus tyttö- ja poikasykkeistä näyttäisi siis pitävän paikkaansa, mutta veikkaan, että enemmän vaikuttaa kuitenkin esim. se, kuinka eloisa vauva on. Tyttö oli odotusaikana todella vilkas, pojat taas rauhallisempia.

Vierailija
7/8 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvolan terkka (tai kätilö, en tiedä kumpi oli) sanoi, että hän veikkaisi sydänäänien perusteella tyttöä, mutta kun tiedettiin jo dna.n - biopsia- perusteella että on poika.

Eli eivät pidä paikkaansa.

Vierailija
8/8 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle veikattiin tyttöä sykkeen perusteella, poika tuli

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi