Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

**TAMMIKUISET 2012**

Kommentit (597)

141/597 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alexandra: Tuo valkkari kuulostaa hyvältä oireelta. :) Ja tuskin pääsiäisenä lasillinen

viiniä ruuan kanssa on pahasta. Vapuksi pitänee sitten jo tekosyitä keksiäkin.

Katjulille olisi kyllä hyvinkin paikka auki veturinkuljettajana! Peukkuja!

Sassu, harmi ettei tärpännyt. Kohti uutta kiertoa sitten vaan.

Cami, hurjan kuuloinen on kyllä tuo hormonisekoitus! Miksi ihmeessä ne tuollaisen setin kirjoittaa hormoneja?

Luulisi menevän jo elimistönkin sekaisin. Toivotaan kuitenkin, että tästä kierrosta nyt tärppäisi. :)

Natku ja Marie, me jännätään sitten aika prikulleen samoina päivinä. ;) Millois olet suunnitellut testaavasi?

Tuo ässäilyjen jatkaminen oletetun oviksen jälkeen on kyllä hyvä juttu. Meillä se jäi tällä(kin) kertaa väliin,

kun mies aloitti iltavuorot maanantaina. Eli mennään tasan kahden seksikerran voimin ja toivotaan parasta.

Minnylle pahoittelut ja hyvä kun olet saanut lääkäriasian eteenpäin. Jospa se gynen aika sieltä pian tulisi.

Eve, nyt kovasti tarrasukkia sinne päin, että se huomenna alkava raskaus jatkuu myös! :)

Kyllä alkon pitäisi vielä huomenna olla auki.

Itselläni ei ole mitään tuntemuksia suuntaan eikä toiseen. Nyt ilmeisesti dpo 3. Odotellaan vaan ensi viikkoon, josko

sieltä alkaisi ilmestyä joko todellisia tai kuviteltuja oireita. =P Punaviinikin jäi ostamatta, joten tämä kierto mennään ilman sitäkin. Greippimehutkin kun jäi hankkimatta.

Marjana kp 22/33-34 Dpo 3

Vierailija
142/597 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taustailija ilmottautuu tammikuisiin mukaan :)

Suurperheellisten pinoon jo kirjoittelinkin.

Ja esittäydynpä vielä täälläkin.

Eli olen 33v. neljän lapsen äiti. Lapset 7v-15v. Pitkään ajateltiin että lapsiluku on täynnä.

Vauvahaaveet ovat kuitenkin hautuneet mielessä ja nyt on kuume täysillä päällä.

Miehen kanssa on asiasta keskusteltu, mutta vielä ei olla tositoimiin ryhdytty.

Kiirettä on pitänyt töiden ja lasten harrastusten kanssa.

Haaveilen että jospa pääsiäisen aikaan jätettäisiin kumit laatikkoon ja yritys laitettaisiin alkuun.

Sillon olisin teidän mukana jännittämässä :)

Olen tässä laittanut kuukautisten alkamispäiviä paperille ja todella vaihtelevia kiertoja viimeisen vuoden aikana ollut.

Olen välillä yrittänyt bongailla oviksia ym. asiaan kuuluvaa ;)

Olen ollut siitä onnellisessa asemassa että kaikki neljä odotusta ovat tärpänneet ilman suurempia yrityksiä.

Nyt sitten onkin ikää enemmän ja aikaa petipuuhiin melko vähän.

Eli saas nähdä miten meitin käy :)

Kp olisi nyt 17/29-44..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/597 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Natku85: Kiitos, toivotaan että ovis saadaan nyt hyödynnettyä kunnolla :D Onnea oviksen bongauksesta, kyllä se siltä kuulostaa, tuskinpa sitä kuvittelitkaan! Ässäilyt kuulostaa kyllä teilläkin täydellisiltä ajoituksen kannalta :) Ja samassa aikataulussa tunnutaan menevän, joten yhdessä piinaillaan kohta.

Marie79: Viime kierrosta oli valkkaria runsaasti ja silloin tulikin haamu ja täti viikon myöhässä. Joten toivotaan parasta. Toisaalta vaikeeta muistaa miten aikaisemmissa kierroissa ollut… Itsekkin odottelen jo jonkinlaisia oireita, mutta itselläkin on vielä aikaista siihen. Yritän pitää ”pään kylmänä”. Toivottavasti sinun pääsiäisen kruunaisi oikein kunnon raskausoireet! :)

Minny: Pahoittelut!!Tsemppiä ja toivottavasti pääseet gynelle pian, jo ihan sen takia että tietää sitten että kaikki kunnossa.

Eve: Olen kyllä välillä huomannut että virtsa on tuoksahtanut oudolle, mutta en ole sen enempää siihen kiinnittänyt huomiota. Kiinnostava huomio… Nyt sitten tästä eteenpäin vielä haistelen vessanpönttöäkin :D Mutta, nyt sinä sitten olet raskaana! Onneksi olkoon! Toivon todella että pysytkin raskaana sinne tammikuulle asti! Tänään on alkot vielä auki ja pitää olla nimenomaan punkku. Salaisuus piilee juuri punkussa, ei varsinaisesti alkoholissa.

Marjana: Kiitos lohduttavista sanoista pääsiäisen ja vapun juomisen suhteen. Kyllä se on jotenkin niin vaikeeta välillä perustella juomattomuutta. Mikä on jotenkin ihan uskomatonta! Mutta, olen päättänyt mennä pääsiäisen stressaamatta ja vapun tilanteen katson sitten riippuen ilmaantuuko täti vai ei. Toivottavasti ei, huomattavasti mielummin juhlin vappua vaikka alkoholittomalla simalla ja munkilla! :)

Sinä oletkin nyt sitten tämän kierron ihan luomuna. Ei punkkua, eikä greippimehua. Ehkä se on juuri sitä mitä kroppasi on toivonutkin ? Toivotaan että tärppää sinulle nyt oikeasti kunnolla vihdoinkin!

Katmam: Tervetuloa!

ON: Hirveä työstressi päällä! Aika tuntuu kuitenkin samaan aikaan matelevan. Olisipa jo ensi viikko! Mutta, nyt kun on pari päivää vapaata, niin eiköhän sitä sitten saa ajatukset vähän muuallekin ja aika kuluu sitten nopeammin.

Ei muuta kun oikein hyvää pääsiäistä kaikille!!!

Alexandra, kp19/27-32

144/597 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen illalla alkoi menkat, eli eikös tänään sitten ole vasta kp 1? Muistelen lukeneeni jostain, että vasta kunnon vuoto lasketaan kp 1... samoin jos menkat alkaa illalla, niin sitä ei vielä lasketa.

Eilen olin vähän pettynyt tädin tuloon, vaikken alunperin jouluvauvaa halunnutkaan. Jotenkin vaan toivo herää aina loppukierrosta. Nyt olen jo paaaljon paremmalla tuulella=)

Tervetuloa Katmam! Minullakin on jo kolme lasta ennestään ja olen kirjoitellut myös muutaman kerran tuonne suurperheestä kuumeilevien pinoon. Kiva kun on muitakin isomman perheen äitejä kuumeilemassa=)

Nyt pitää aloittaa työt.... loppurutistus ja sitten pääsisäisen viettoon! Tuskin käyn hirveästi pääsisäisen aikaan kirjoittelemassa tänne (lukemassa kylläkin)... tämä alkukierto on NIIIIIIIN supertylsää aikaa, ettei kirjoiteltavaa ole=(

Tellu (joka niin toivoo vuodelle 2012 myttyä kainaloon)

kp 1/ 28-32

Vierailija
145/597 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on sitten pupuiltukin ja oviskin pitäis olla suurinpiirtein näillä päivillä...

Parin viikon päästä nähdään tarviiko jänskätä!

Mahtava pääsiäisloma tulossa, mieskin sai muutaman 'ylimääräsen' vapaapäivän pyhien lisäksi. Saadaan rentoutua koko perheen voimin KUNNOLLA. Lähetään mummolaan herkkupatojen äärelle nautiskelemaan ja jonkinlaista ulkoiluakin on suunnitelmissa. Aivan mahtavaa, nyt oon tosi innoissani!

Evikselle pikaliimaa ja jeesusteippiä sintin kiinnitykseen, että varmasti pysyy mukana tammikuuhun asti! =D

-Muttis 24/38-43 (en ihan varma oo päivistä, mut kai se nuin nyt on)

Vierailija
146/597 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjana: Mulla on aikanaan syövän hoidon aikana laitettiin kaikki hormonit pois pelistä ja viime syksynä sain sitten luvan vielä kerran yrittää josko tämä olis mahdollista et joku sinne pystyisi kiinnittymään. Nyt sitten laitellaan piikkejä laastareita emätinkapseleita ymym et saataisiin edes jonkunlainen kohdun limakalvo aikaiseksi ja syödään clomeja et saatais niitä follikkeleja. Jonkun aikaa kun niitä hormooneilla potkii eteenpäin niin pitäis kuulemma joskus toimia ihan omineenkin on vaan ollut 6 vuotta hormonitoiminta tauolla.Aikanaan se aloitettiin ex mieheni kanssa kun rakkaani siirtyi luotamme parempaan niin olin reilun vuoden tauolla ja nyt viime syksynä sitten jatkettiin taas. Enkä nyt sitten tiedä et onko tämä mitn herkkua, mut meinasin kokeilla sen kuitenkin. Eve, Toivotaan että se nyt tärppäisi ja pysyisi mukana

Vierailija
147/597 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä oli sitten joku sellainen merkki mistä viestrin loppuosan hävitti...

Eve: Toivotaan et se nyt pysyis kyydissä sinne tammikuulle saakka. Jäikö sulla enää mitn pakkaseen vai oliko viimeinen yritys?!? Oikein paljon tarrasukkia ja onnea. Mulla alkais tänään luget ja parinviikon päästä sitten tietää et kiinnittykö niistä mikään. Viime tiedon mukaan kolme irtosi et toivottavasti edes yksi saisi pinnan mihin kiinnittyä.

Cami KP16/28

Vierailija
148/597 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi uusikierto siis tiistaina ja oli normaali vuoto ehkä vähän jopa runsas,keskiviikkona iltaa kohden vähentynyt lähes olemattomiin ja tänään tulee ihan vähän,että ajattelin tulla teiltä kyselemään, josko jollain ois ollut vastaavaa?

Normaalistihan mulla menkat kestää n.5pv ja ensimmäisetpäivät on runsaat vuotopäivät, koskaan ei ole tällästä ollu. :|

Sori jos jotakin inhottaa tällästä lukee, mutta eipä ole parempaakaan paikkaa mistä kysellä :)

Tulipas omanapanen juttu :)

sassu kp3/28-30 yk3

Vierailija
149/597 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on tämä minullakin. Ei tosin siksi että täti ois rynnistäny paikalle, vaan siksi että mulla oli ovulaatio ilmeisesti ma-ti, eli kp 31-32!!! Kääääk! Sen kaltaset merkit oli ainakin ilmoilla: limaa, kohtalaista nippailua oikeella ja nännit kipeyty. Sainpa taas nenilleni kun menin toivoon lyhyempää kiertoa. Tarkoittanee sitä, että mikäli jollain ihmeen ilveellä tästä ois tärppi tullu (vain maanantaina sänkypuuhia..) niin laskettuhan menee reippaasti tammikuulle. Onpahan sekavat tuntemukset... Kiva joo että ovis tuli, mutta vasta nyt?!! Kökkö tätä kiertoo. Oispa tää viimenen kun tarvii murehtia.. :)

Ei muutakun hurjaa plussapuhuria tähän ihanaan kevääseen!! :)

Anju kp 34/~44, yk 4

Vierailija
150/597 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotetusti tupsahdin tänne joulukuisista. Täti tuli viime yönä kiemurtelematta ja kumartelematta täysilä kylään. Hyvä niin, ettei tarvii arvuutella kaiken maailman tuhruista, että "josko kuitenkin??"

Jostain syystä olen tänään niin iloinen, ettei edes täti saa mun mieltä maahan. Autokorjaamoltakin soitettiin miehelle, että auton osat maksaa 6500€+työt, totesin miehelleni, että "oho, onpa kalliit", normaalisti reaktio olis ollu lapsien korville sopimatonta.

Täällä onkin vähän vilkkaampaa kuin joulukuisissa. Oon täällä käynyt kurkkimassa joka päivä, mutta tän mun pääni kanssa on turha odottaa, että osaisin tässä heti yhdistää ihmiset ja tekstit :)

Kommentoin kun tipahdan alas täältä oudosta keväthuumastani ja pää taas toimii.

Tintti-tyy kp 1/28 yk 9

151/597 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pettynyt olo. Siirrettiin kaksi eli pakkaseen ei jäänyt mitään. toinen oli kelpo alkio, mutta toinen hitaampi, ja ei olisi varmaankaan selvinnyt pakastuksesta. Ei se toinenkaan ollut ihan täys kymppi, mutta ihan ok kuitenkin. Mua niin pelottaa ettei kumpikaan niistä tarraa kiinni ja jään ilman vauvaa. Voi tuskan parahdus.

Voihan kekkuli että tänne putoaa lisää porukkaa joulukuisista. Päivitän listaa vähän myöhemmin ja kommentoin teidän juttuja. Yritän koota itseni tästä pettymyksestä. Minä kun niin luulin että yksi hyvä menee pakkaseen niin mulla on sitten vielä yksi mahdollisuus. No koskaan ei voi tietää miten nämä hommat etenee. Toivottavasti tällä kertaa positiiviseen suuntaan kuitenkin.

Vierailija
152/597 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi evelina, rutkasta voimia, tsemppiä ja tosi hyvää liimaa, että kaikki menisi hyvin! Toivon sulle hurrrrrrjasti plussia! +++++++++++

153/597 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos ihanista tsempeistä natku, cami, muttis, marjana ja alexandra. Toivotaan että pupuset ovat sitkeitä sissejä ja tarraavat kiinni, oikeaan paikkaan.

Tervetuloa mukaan katmam.

Pahoittelut Tellulle, Anjulle ja tintti-tyylle tänne joutumisesta. Minä kyllä hankin sille tädille pitkän matkan kaukoitään, mutta ei se vissiin sitten lähenytkään reissuun, pöh.

Marjanalta on pitänyt kysyä että onko niitä ässäilyvuotoja ollut enää?

Sassu, ehditkö testaamaan ollenkaan? Tuli vain mieleen että voisitkohan silti olla raskaana kun vuotoahan voi tulla alkuraskauden aikana useinkin ja juuri tuollaista epämääräistä.

Alexandra, hih voin kuvitella kun nuuhkit pönttöä nenä vipattaen;-)

Katjuli, koskas testaat, oot meistä eka plussaaja. Me halutaan plussia tähän pinoon ja paljon eiks niin?!

Munarikasta pääsiäistä kaikille ja minä alan naukkailee punkkua. Kivat vaan kun se kiinnittyminen tapahtuu jo 2-3 päivän kuluttua jos niikseen tulee niin ois varmaankin pitänyt aloittaa toi punkkukuuri jo aiemmin. Auttaisko jos ottais tuplasatsit, heheh

Ihanaa pääsiäistä toivottelee Evis

ai niin piti sanoa vielä kun joku ei ollut varma omista kierron päivistään niin ne löytyy joka sivun ensimmäisestä viestistä, missä olen pitänyt meistä listaa. Toivottavasti olen vaan päivittänyt niitä oikein. Kertokaan vaan jos olen laittanut jonkin kp:t väärin niin kipaisen korjaamassa.

Vierailija
154/597 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jäänyt minäkään joulukuisiin vaikka jo parikin haalea plussaa sain. Menkat alkoi yllättäen rytinällä 4 päivää myöhässä, eli ei jäänyt kyllä epäilystä mistään. Pettynyt olo on vähän kun kuitenkin oli jo ehtinyt plussaa vähän hehkuttaa.

Mutta nyt kohti uutta kiertoa ja toivottavasti tammivauvaa :)

Alanis kp 3/26-(28) yk 4

155/597 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evis: Tsemppiä ja paljon pikaliimaa, että kiinnittyisi tiukasti!

Uusiakin on tullut mukaan sitten viime kirjottelun:

Christabel, Sassu, Katmam, Tellu, Tintti-tyy, Anju, Alanis: tervetuloa!

Natku: hyvältä kuulostaa ainakin ässäilyt, ei muuta kun tsemppiä sinullekin piinaviikkoon :)

Alexandra: tuo juomattomuuden perustelu on kyllä melko rasittavaa. Meillä on tiedossa työkaverin eläkepippalot toukokuussa ja jos nyt tästä kierrosta olisi tärpännyt niin pitää keksiä hyviä syitä taas miksei juo. Voisin olla autolla liikkeessä, tosin siitäkin saa kuulla naljailuja koko illan. Plaah.. Toisaalta voisi naamioida jonkun alkoholittoman juoman alkoholilliseen pulloon tms. Saattais jopa mennä läpi, kun on omat juomat kaikilla :) Hyvältä muuten kuulostaa teidän ässäilyt! :)

ON: Piinailua vaan. Oireiden bongausta oon yrittänyt harrastaa, mutta se on vaikeaa kun yleensä ennen menkkojakaan ei nipistele vatsaa tms. Kaikki oireet tulee samalla rysäyksellä kun ne menkatkin. Nyt sitten sätkyn täällä jokaista mahan nipistelyä. :D Valkkaria tulee, ei niin paljon kun oviksen aikoihin, rinnat on jonkin verran arat, ei kylläkään niin kipeät kun muistaakseni viime kierrossa näihin aikoihin. (sillon kumi oli vielä käytössä.) Testata aattelin vasta sitten jos menkkoja ei näy vielä kp29 aikoihin...

Rentouttavaa pääsiäistä kaikille!

Elmu 24/25-29 yk2.

156/597 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotkut muistaakin mun hullut testailut. Sain kuningasidean testata jo tänään vain siksi että näkisin millainen tulos on kun ei oikeesti ole vielä hcg-hormonia pisussa. Nuo mammaksitestit kun tapaa joskus näyttämään sellaista typerää viivan paikkaa. No eikun pissimään ja tulosta odottamaan ja mitä ihmettä, puikkoon tuli selkeä viiva. hetken nieleskelin siinä että joko se muka ehti kiinnittyä tai molemmat vaikka lekuri sanoi sen tapahtuvan vasta huomenna tai sunnuntaina. Jos kaksoset jotenkin näyttääkin vahvempaa plussaa heti alkuun. Hyvä etten pyörtynyt. Mutta haa, sitten muistin että minähän olin pistänyt pregnyl-irrotuspiikin viime lauantaina ja se vaikuttaa positiivisesti testiin noin viikon. Huh. tuo piikki sisältää meinaan hcg-hormonia. Niin että turhia sydämentykytyksiä täällä taas. Hyvä minä. Nyt en oikein tiedä milloin se testi näyttäis puhdasta negaa kun tänään vielä on aika vahva. Eli taitaa mun testitestailut mennä nyt männikköön. Jep jep.

Mites täällä on näin hiljaista vaikka monella olis jo mahkut alkaa pikkuhiljaa testailemaan oikeesti siis. Elmu testaa jo;-)

Plussakasta huhtikuuta toivottelee evis

Vierailija
157/597 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä mä tulinkin tänne kyttäämään ja heti olit testannu ;) Seuraan tiiviisti testailua jatkossakin ja toivotan miljoona kiloa onnea ja tarrasukkia pienille,että kiinnittyisivät ja kaikki sujuisi hyvin!

Vierailija
158/597 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsiäinen on munarikasta aikaa, onneksi ;)

Perhesuunnittelun ovulaatiolaskuria katsoin.

Hedelmällisyys nousee: Hedelmällinen jakso alkaa

22.4 ja eilenhän tulikin pupuiltua.

Tosin ovisliman bongasin jo maanantaina..

Ja koska kiertoni poikkeaa keskimääräisestä on päivät vaan suuntaa antavia.

Mutta yritystä toivon mukaan saadaan jatkettua nämä pääsiäisen pyhät ainakin.

Toukokuuta jännityksellä odottaen..

Muille myös tsemppiä ja tarrasukkia matkaan!

Katmam 20/29-44 yk 1

159/597 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea yritykseen katmam!

Omituiset lämmöt mulla. Toissapäivänä 37, eilen 36,4 ja tänään 36,6. Normilämpö ollut yleensä 36,5. Iltishän se taas kertois miten noi lämmöt meni. Oliks se niin että kiinnittymisen aikaan tuli dippi alaspäin ja sitten nousua?

Oli pakko jatkaa testaamista kun haluan nähdä ensin sen negan. Vieläkin oli selvä plussa ja nyt on viikko siitä pistoksesta. Luulis jo haalenevan mutta oli yhtä vahva kuin eilen. Pöh. onneks on vielä 20 testiä jäljellä, ehkä ne riittää..tai sitten ei.

Ihanaa kuulla susta Lumikki. Onhan kaikki hyvin?

Aurinkoista päivää kaikille toivottelee Evis dpo 5

160/597 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai 20 testiä Evis. :) Hih, sun kanssas. Anna mennä vaan. :) Mä en uskalla vielä testata kun viimeks lokakuisissa sain kaks haaleeta plussaa kp 27&28 ja sitten kp 29 alkoi menkat.. Pitäis ostaa testejä... :D

Mites siis noiden lämpöjen kanssa? Mittasin äsken ja oli 36,8, yleensä mulla jotain 36,2-36,5 luokkaa..

Ihana päivä muutes!

Elmu kp 25/25-29 yk2.