Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

**TAMMIKUISET 2012**

Kommentit (597)

Vierailija
101/597 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne myös tää pimpula putos tuolta joulukuisista. Noh, ei se sinänsä harmita, koska olen itse loppuvuodesta syntynyt, enkä olisi tahtonut, että lapsikin joutuisi "kärsimään" loppuvuotisuudesta. Itse olen ollut joka paikassa viimeisenä, yms =) Niinkun kaikki loppuvuotiset..

Meillä alkoi nyt sitten yk 6. Tää kierto pystytään hyödyntämään hyvin, koska ollaan juuri odotetun oviksen aikaan lomailemassa kylpylässä pärnussa =) lallallaa...Sitä odotellessa ;)

Pahoittelut, en jaksanut kaikkia ylläkirjoitettuja viestejä lukea kovin huolellisesti, sillä ajatukset vähän toisaalla..Mummullani todettiin haimasyöpä vajaa viikko sitten ja ajatukset, huoli ja suru on siellä mummun luona nyt...Nopeasti tulin siis tänne päivittelemään...

mutta, plussapuhureita rutkasti kaikille! =) Ja mukavaa loppuviikkoa!

Terkuin, Tiiuli

ps. kiertopäivät päivitän, kun käyn tarkistamassa ne joulukuisten pinosta..Mummun tilanteesta johtuen kaikki on hieman unohtunut ja jäänyt :(

Vierailija
102/597 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkäs, kp:t tänään 4/30-39...toiseks vika kierto oli 38 päivää, viimeisin kierto 39..Normaalisti ollut 29-30 ja yleensä menkat alkanut kun kello..Eli miltei samaan kellonaikaankin..Nyt yhtäkkiä kierrot pidentyny yli viikolla..Mistähän tää vois johtua? ärsyttää yli kaiken kun oon niin kärsimätön ihminen ja en jaksaisi oottaa tuota miltei 1,5kk...Noh, kai tää tästä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/597 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas torstai, jippii! Niin ne viikot vaan vierii eteenpäin nopsaan. Pahoittelut tänne tipahtaneille ja tsempitykset uuteen kiertoon!!!

Monella osuu ovis viikonvaihteeseen, ahkerasti vaan peittoja heiluttelemaan :) Täälläkin alkoi eilen nippailla munasarjoissa ja tänään jatkuu. Siellä se munasolu kypsyy ja kasvaa, mutta irtoaa varmaan vasta su-ma. Nyt siis kp 13/29. Eilen tuli pupuiltua ja perjantaina täytyy myös muistaa, sillä lauantaina mies on reissussa ja sitten tietysti sunnuntaina taas! Ovistestejä en ole kaivanut esiin tässä kierrossa, mennään "joka toinen päivä" -meiningillä.

Tiiuli: Olen pahoillani mummosi sairastumisesta, voimahalaus! Kova tauti, toivotaan, että lääkärit huomasivat ajoissa. Kierron pituudesta: itsekin olen tosi kärsimätön ja myöskin aikoinani kärsinyt noista venahtaneista kierroista. Joku lääkäri sanoi silloin, että munasolu ei välttämättä ole irronnut niissä pitkissä kierroissa. Toivotaan, että kiertosi normalisoituisi taas!

Marjana: Ehkä tämä on nyt SE kierto, kun stressisi hälveni lääkäriajan tilauksen myötä! Voipi olla, että olet jo raskaana, kun marssit lääkärin vastaanotolle!

Nyt pikkuinen heräsi päikäreiltä!

Plussatuulia!

Vierailija
104/597 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjana: Lääkärissä käyty ja tää eka käynti oli ihan vaan juttelua ja varattiin aika ultraan pääsiäisen jälkeen. Se oli muistaakseni kohdun limakalvon tarkistus ja tehdään ovulaation jälkeen. Samalla otetaan hormonilabroja. Jos en olis tehnyt ovulaatiotestejä jo, sellainen ois ollut ohjelmassa ilmeisesti ensin.

Lääkäri oli kovin ymmärtäväinen ja vastaili kärsivällisesti mun kaikkiin hölmöihin kysymyksiin ja olin aika huojentunut sen käynnin jälkeen. Nyt siis tutkitaan ja jos kaikki on kunnossa niin odotellaan vielä kesä ennen kuin aletaan hoitamaan. Mä olisin toivonut kyllä että olisin vaan saanut vaikkapa clomifen-reseptin kouraan mutta onhan se kai niinkin että ei niitä turhaan kannata syödä. Hiukan mietin myös sen käynnin jälkeen että oisko pitänyt valehdella yrittäneensä pidempään jotta ois saanut heti hoitoa...

Mustia pilviä taivaalle kasaa se, että mies hannaa. Sitä pelottaa, että jos siinä onkin joku vika eikä halua siksi että sen simppoja tutkitaan ollenkaan. Mä en voi ymmärtää miehen logiikkaa. Siis sitä, että kun se kuitenkin kovasti toivoo vauvaa niin mun mielestä ois hyvä tietää jos onkin joku sellanen vaiva joka voidaan helposti hoitaa.

Noh, yritän pehmitellä miestä. Olin siis yksin lääkärillä ja ilmeisen yleinen miesten ajattelutapa on tämä ja siihenkin lääkärillä oli neuvoja. Stressiä neuvoi välttämään, nauttimaan seksistä, kuulemma ei mitään ovistikkuja tarvita jos seksiä on säännöllisesti 2-3 kertaa viikossa.

Muille pahoittelut pitkästä ON-tekstistä mutta toivottavasti tämä rohkaisee Marjanaa tutkimuksiin. Itse kävin siis yksityisellä, vaikka se maksaakin, mutta on kuitenkin huomattavasti nopeampaa. Käynti kannatti vaikka mitään ei vielä tehtykään. Ennen kaikkea siis siksi että lääkäri loi uskoa tulevaisuuteen ja siihen että toivoa ei kannata menettää.

Vierailija
105/597 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Risu: Onneksi olkoon oviksen bongauksesta! Toivottavasti saitte hyvin hyödynnettyä!

Gabriela: Oikeassa olet kyllä siinä että kun kirjoittelee tiiviisti jossain pinossa, niin oikein jää kaipaamaan niitä, jotka syystä tai toisesta joko siirtyvät seuraavaan pinoon, tai jäävät aikaisempaan kun itse. Niin ja KIITOS ihanasta kirjoittelustasi, toivon tosiaan että olet oikeassa ja että nippailut ovat hyvä merkki! :)

Eve: Ihania hyviä uutisia sinulla! Toivottavasti kaikki menee mahtavasti! Jännittävä viikonloppu edessä sinulla, odotellessa. Onnea! Ja kiitos tsempeistä, yritys on kova :D

Elmu: Ainakin kuulostaa teidän ässäilyt kyllä todella hyvältä! Kohta kohti piinaviikkoa! Itse yritän varmistella sillä, että mahdollisimman pitkään keskityn siihen ässäilyyn joka toinen päivä, silloin se piinaviikkokin tulee jotenkin nopeammin. Vielä pääsiäiseen asti voisi yrittää pitää tahtia yllä :)

Marjana: Et uskokkaan kuinka onnellinen olen oikeasti siitä että mies on nyt mukana tässä projektissa ihan erilailla kun pari kiertoa sitten! Tuntuu vaan niin hyvältä! Hyvä että teillä aikataulut muuttui niin että ässäilylle on nyt sitten paremmin aikaa, sitä ovista bongaillessa. Ei muuta kun nautinnollisia hetkiä!

Iltis: Kiva kun kävit kyläilemässä. Mukavaa kuulla teistä plussanneistakin!

Tiiuli: Pahoittelut tänne tippumisesta. Mutta, oikeassa olet, eipähän ainakaan tulee loppuvuoden lasta (todennäköisesti ainakaan) ja niiden ”aina nuorin” kirousta. Outoa tuo kiertosi yhtäkkinen piteneminen jo kahteen otteeseen. Itsellä viime kierto piteni haamun takia, mutta voisiko sinulla olla niin jo kaksi kiertoa? Ymmärrän kyllä harmistuksen, mitä pidempi kierto, sen tuskaisempaa odotusta. Suuren pahoittelut mummusi puolesta! Toivottavasti kaikki kääntyy vielä parhain päin! Jaksamista!

Marie79: Joka toinen päivähän on ideaali tilanne, joten sillä vaan eteenpäin! Onnea oviksen bongailuun! Hyvältä kuulostaa!

Kiamari: On se ihmeellistä että se on miehille niin kova paikka, jos omissa simpoissa onkin jotain vikaa. Olisihan se parasta kuitenkin tarkastaa tilanne, niin että tietäisi. Muuten kuulostaa siltä että lääkärikäyntisi olisi ollut oikein onnistunut, kiva! Ja neuvot olivat varmasti aivan oikeat meille kaikille, ei stressiä ja nautinnollista seksiä!

ON: Vatsa ilmoittaa olemassaolostaan nippailulla aina silloin tällöin. Mies on taas illan poissa, mutta eilen oli kotona, joten "jokatoinenpäivä" on hyödynnetty :D Eilen katsottiin elokuva paksuna, kyllä se oli jotenkin tähän hetkeen aika hyvä elokuva katsoa. Tuli ihan hyvä fiilis. Raskaus ei välttämättä aina osu juuri siihen hetkeen, mihin sitä toivoo.

Oikein ihanaa ja aurinkoista, sekä seksintäytteistä viikonloppua teille kaikille!

Alexandra, kp13/27-32, yk4

106/597 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ILTIS: Laita meille massukuva. ;)

TIIULI: Pahoittelut tipahtamisesta ja vielä suuremmat osan otat mummusi tilanteen takia.

On varmasti aika lohduton olo, kun lähisukulaisella on tuollainen diagnoosi tullut. :(

Jospa tuo vauvaprojekti on pidentänyt kiertojasi? Mieli tekee outoja tepposia...

Marie, Teillekin sitten aktiivinen viikonloppu tulossa. ;) Täällä myös!

Päästään varmaan molemmat vapun tienoilla sitten jännäämään, mitä testit näyttää.

Kiamari: Hyvä kuitenkin, että olet saanut asiallista hoitoa lääkäriltä. :) Vaikkei mitään hoitoja sinänsä

vielä aloitettukaan. Mutta olen kyllä itse juuri sitä mieltä, että turhaan ei kannata mitään nappeja ottaa ennen

kuin on katsottu onko niistä hyötyä. Ne hormonit voi päin vastoin huonontaa tilannetta, jos turhaan syö.

Kiitos kovasti tekstistäsi. Luin sitä todella keskittyneesti ja lopuksi huomasin, että sehän oli minulle lähinnä

osoitettukin. Tuli hyvä mieli. :)

Minäkin kyselin yksityiseltä ajanvarauksesta asiasta, mutta päätin käydä tk-lääkärillä ainakin otattamassa ne verikokeet yms

ihan rahansäästön takia.

Alexandra: Olettepa sopivan elokuvan valinneet. :)

Oma napa: Eilen illalla tuntui ihan pientä nippailua alavatsalla, joten nyt voisi ruveta todenteolla sitä ovista odottamaan.

Nyt se sitten saisi oikeasti tullakin viikonlopun aikana, että päästään helposti hyödyntämään. Miehellä alkaa maanantaina iltavuorot,

jolloin menee taas paljon hankalammaksi.

Ja ihanaa, että tänään on perjantai! Olen viimeksi ollut 4 viikkoa sitten viikonloppuvapaalla siten, että molemmat päivät on vapaita.

Ja viime viikonloppuna olinkin molemmat päivät töissä. Eli tuntuupa hyvältä!

Marjana kp 17/32-37 yk 13

Vierailija
107/597 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutaan luhtitalon yläkerrassa jossa on savitiilikatto. Tänä aamuna heräsin siihen, että katolta kuului: pojoing pojoing pojoing, tauko, pojoing pojoing pojoing!!! Arvatkaapas mikä ehana elukka siellä ponppi?! No oravapa tietenki. Hiukan ne on suloisia, vaikka mun mies sanookin niitä karvarotiksi =)

Kaikille kiitos jotka tsemppasivat minua iskiaksen takia (nimiä en muista ku on muisti huono) Meni onneksi ohi tämmösellä reseptillä :venyttely, kävely, kuuma/kylmä suihku, kylmägeeli, panadolli ja yöksi sirdalutti. Harvinaisen hyvin niinsanotusti meni ohi ja nopeesti.

Sain sen sähkölaitejutunkin lainaan fysioterapeutilta. Nyt muutamana päivänä sähköttäny itteä ja kyllä se vissiin vähän auttaa? Hankala vaan sanoa vielä tässä vaiheessa, kun on niin vähän aikaa vasta testannu... Särkylääkkeitä ei oo kyllä tarvinnu niin paljon popsia ku normaalisti, mutta viikon päästä varmaan jo osaan sanoa onko siitä apua vai ei. Harmi vaan että se on niin kallis, ku en saanu ku VAIN kk:deksi lainaan ja sen jälkeen pitäis ite hommata jostaki...

Oviksen pitäis kohtapuoliin olla käsillä, eli viikonloppuna pitäis houkutella mies pupuilemaan =D

-Muttis 18/38-43

Vierailija
108/597 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään siis oli se clomifenin tarkastus ultra. Toisella puolella oli 2 hyvän kokoista ja yksi suuri kysta ja toisella puolella ei ollut tapahtunut mitn. Kohdun limakalvo ei paksuunnu siintä ultra ens viikon keskiviikkona ja sitten aloitetaan menopur. Lupaili että sitä joutuis käyttämään sen puolikin vuotta ennen kun alkais limakalvo elpymään. Ja jos menopur ei auta niin sitten ei ole muita vaihtoehtoja. Kohtu on kuulemma niin arpinen ja sitä syöpää on kaavittu ja leikattu ja annettu niin vahvoja lääkkeitä ettei välttämättä koskaan enää toimi koko kohtu ja silloin siihen ei pysty kiinnittymään yksikään alkio. Hiljaiseksi veti meidät molemmat kun lääkäriä kuunneltiin, mut se on elämää. Pitää vaan toivoa parasta et tämä kuuden vuoden piina päättyisi siihen omaan vauvaan vielä joku päivä.

Cami KP 10/24

Vierailija
109/597 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kerennyt kirjoitella mitään, kun menin tiistaina takaisin työelämään.

Ihanaa kun monella ovis lähellä...jospa saataisiin monta tammikuun vauvoja.Minulla on vielä aikaa ovikseen ja minulla on kaikki lapset tärpännyt vasta 2-4 pv ennen menkkoja. Jokaiselta on siirtynyt 2 viikkoa laskettuaika joten kp 14 ei ole se minun päivä.

Hyvää viikonloppua kaikille!

Vierailija
110/597 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin kunnon keväinen ilma! Ja puutarhakin alkaa pikkuhiljaa heräilemään tulevaan kesään, ihanaa! Pyykkikonetta saa pyörittää ahkeraan, sillä vesileikit vetävät muksuja puoleensa kuin makea mehu mehiläisiä.

Cami: Sinäpä sen sanoit, elämä on joskus tosi epäreilua! Olipa kurjat uutiset lääkärillä sanottavana :( Toivotaan, että tuo menopur auttaisi asiaa, eikä siinä kestäisi puolta vuotta. Ihmeitäkin joskus tapahtuu, sellaista toivon teille!

Marjana: Aktiivinen viikonloppu kyllä olisi suotavaa, mutta miehellä on se mökkireissu, joten se hieman hidastaa tahtia. Tänään kyllä täytyy olla aktiivinen ja sitten sunnuntaina tietysti. Kunhan vaan ei ole silloin illalla enää liian myöhäistä, kun päästään touhuilemaan vasta lasten mentyä nukkumaan... Meillä muuten esikoinen on tammikuun lapsi, joten silloin aikoinaan testasin plussan juuri ennen vappua, ja kavereiden vappujuhlissa sitten lipittelin alkoholilta näyttäviä mehuja, kun ei haluttu niin aikaisessa vaiheessa kertoa vielä muille! Oviksenbongailua ja rentouttavaa vapaata viikonloppua toivottelen! Sitten piinaillaan yhdessä seuraavat viikot!

Aurinkoista ja lämmintä viikonloppua kaikille ja plussatuulia joka suuntaan!

111/597 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

EVELINA, mä en saanut metotreksaattipiikkiä, en ole koskaan saanut keskenmenoissa. Aina tyhjennetty Mifegynellä ja jos ei ole tyhjentynyt sillä, oon saanut vielä Cytotecit. Tosin 2 kertaa on pelkällä Mifegynellä tyhjentynyt, kahdesti saanut lisäksi cytotecit. Tietääkseni metotreksaattia käytetään vain kohdunulkoisiin kun nehän eivät varsinaisesti tyhjene vuotona vaan munanjohtimessa imeytyvät elimistöön, siksi niissä kai kauemmin kestääkin että uusi raskaus saa alkaa. Tänään testasin taas miten raskaustestin viivan kanssa on, edelleen aivan haaleaa viivaa näyttää, mutta viime lauantaisesta kyllä edelleen haaleampi. Arvelinkin viime viikonloppuna että vasta pääsiäisenä on puhdas nega ja toivon mukaan onkin, teen vielä yhden testin ensi to ja sen kuuluisi olla jo siis nega. Ovis taitaa vielä siis viivästyä pohtimistani päivistä, mutta en minä sitä lähde hyödyntämäänkään vielä nyt. Viimeinenkin tuhrutus loppui vasta tiistaina, eli kaikenkaikkiaan vuosin 12vrk. Kyllähän tuo kohtu lienee aivan tyhjä nyt. Annan nyt armoa kropalle ja päälle, onhan tässä ehtinyt raskaana olemaan reilun kahden vuoden aikana jo 15kk. Kyllä se vaan on breikin aika:) Plussaonnea kaikille sitä havitteleville!!

Helene taustailija

112/597 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi ihanaa kuulla susta Iltis! Jee, kuvia vaan tänne please. Olikos se poika sulle tulossa, muistanko oikein? sua on ollut niin ikävä, joten käy vaan täällä meitä moikkaamassa.

Tiiuli, pahoittelut että tipahdit tänne joulukuisista.

Gabriela, äh sorry luin näköjään huonosti sun tekstin kun pahoittelin että tänne jouduit. Sinähän siis voit vielä saadakin joulukuisen vauvelin, jee.

Helene, hyvä ettet saanut sitä samaa myrkkyä mitä mulle annettiin. Luulin että se on aina tuo sama myrkky, mutta näin sitä vaan taas saa uutta tietoa. Toivottavasti pian pääsette yrittämään uudelleen ja voimia ja jaksamista sulle.

Huomenna enää yksi jarrupiikki ja irrotuspiikki myöhään illalla ja sitten ei tartte enää pistää, ihanaa. Maanantaina onneksi jo aamupäivällä se punktio niin ei tartte koko päivää jännittää.

Mukavaa oviksen bongailuviikonloppua kaikille!

113/597 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirryn siis tuolta joulukuisista nyt tänne kun vielä ei sopivista oireiluista huolimatta tärpännytkään.. Eilen tuli tilailtua testejä seuraavaa yritystä varten, ajattelin kokeilla sitä ovistakin bongailla. Ihan uusi juttu kun en ole pahemmin siihen mitään huomiota kiinnitellyt aiemmin. Joskus tuntuu puolivälissä kiertoa selviä repäisykipuja jommalla kummalla puolen mutta toisinaan ei mitään.

Viikonloppua aloittelen töissä, aamu lähtenyt käyntiin siis aikaisin.. toivotaan aurinkoa ja lämmintä! Pahoinvointi ja päänsärky jatkuu, kunpa niistä pääsisi nyt eroon.. jos olisivat johtuneet vauvasta masussa niin niitäkin olisi paljon helpommin jaksanut!

Nyt paljon +++++++ meille kaikille!

Eli nyt kp 2/28-36 ja yk 2.

Vierailija
114/597 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tää vaan jännää touhua! Mä olen yrittänyt kovasti ovista tikuttaa, mutta en oo bongannu. Viikonloppuna tai alkuviikosta viimeistään pitäisi tulla. Parilla muullakin näyttäisi samalta, täytyy olla ahkera. :) joka toinen päivä täälläkin menty.

Jotenkin vähän stressaa toi tikutus varsinkaan kun mitään ei näy, vaikkei välttämättä vielä pitäskään.. Ens kierrossa en kyllä käytä jos nyt ei tärppää.

Greippimehu ja punkku käytössä, molemmat uppoo hyvin. :D

Toivottavasti tästä pinosta saataisi monta tammivauvaa! ++++++++

Natku kp 16/29-31

115/597 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cami, onpa ollut ikäviä uutisia lääkärillä. Kuten joku totesikin jo, niin ihmeitä

tapahtuu, joten ei kannata toivoaan menettää!

Marie, toivottavasti päästään molemmat tänä vuonna vappuna sitten keksimään syitä, miksi

ei holillinen vappusima maistu. =P Meillä ainakin sattuu olemaan ihan vappubileet silloin,

vaikka parina viime vuonna on ollut ns. rauhallinen vappu. Mutta ei harmita pätkääkään, jos

mehulinjalla saisi vappua viettää.

Eve, sinulla on jännät paikat nyt sitten. :) Peukut pystyssä maanantaille!

Kaunisikävä, pahoittelut ja tervetuloa tammikuisten remmiin.

Oma napa: Tänään on juilinut alavatsaa toiselta puolelta eli ovis kolkuttelee ovella.

Eilen illalla ässäiltiin ja toivottavasti ehditään myös tänä iltana. Tulen kotiin vasta kymmenen maita,

mutta jospa sitä jaksaisi viikonloppuna myöhemmälläkin.

Kädet ristissä vaan toivon, että se ovis oikeasti tulisi tänään tai huomenna, eikä venyisi alkuviikkoon. Minulla kun on yleensä se voimakas

alavatsakipu 2-3 tunnin ajan irtoamisen aikaan, joten sitä kipua odottelen. Viime kierrossa noita alavatsan juilimisia

oli useiden päivien ajan ja oletin oviksenkin olleen aiemmin, kunnes se kova kipu tulikin kp 20.

Marjana kp 18/32-37

Vierailija
116/597 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Natku85: Samoissa kp:ssä mennään, eli täällä myös kp 16/29 (28-31). Ovis on ovella... Toivon, ettei kuitenkaan tänään olisi vielä, sillä mies tulee vasta huomenna kotiin. Aamulla pupuiltiin ennen lasten heräämistä, mutta jotenkin aina tuntuu, että kaikki simpat valuu pois, kun nousee ylös... No, huomenna illalla taas, kunhan ei ole liian myöhäistä!

Marjana: Jännät paikat tosiaankin sen munasolun irtoamisen kanssa. Kunpa tietäisi tarkalleen, milloin kaikki tapahtuu, niin ei tarvitsisi koko ajan stressata ehtiikö vai eikö ehdi... Mulla myös irtoamisen aikana alavatsa kipeä ja tosi turvonnut sen tunnin pari, joten ei voi kauheasti erehtyä. Tosin joskus luulin aina, että joku vatsa pöpö on iskemässä, ennen kuin tajusin, että tämähän toistuu joka kuukausi samaan aikaan :)

Eilen iski masennuksenpoikanen... Kaksi kaveriani on ilmoittanut ihan lähiaikoina odottavansa loppuvuodelle vauvoja. Ihanaa heille, mutta jotenkin itselle tuli tosi surkea ja epäonnistunut olo. Vaikkei olisi syytä, kun kaksi lasta jo on, mutta ei tunteilleen mitään voi. Nyt on pahin masispeikko selätetty (johtuu kai ovisajoista), mutta voin kuvitella sitä mielipahaa, jos se tädinpentele sieltä taas kurvaa paikalle toukokuun alussa :/

Pirteämpää mieltä muille!

117/597 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täältä tullaan. Kp1/26-31 menossa. Ei tullut jouluvauvaa, mutta ehkäpä sitten uuden vuoden vauva..

Vierailija
118/597 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen päivällä autoajelulla tunsin pitkästä aikaa oviksen! Tuntui vihlontana oikealla alavatsalla. Hommailtu on pe-ilta, la-aamu ja la-ilta. Tänään ei aamulla ehditty kun lapset tuli viereen ja miehen pitikin sitten lähteä töihin ja nähdään vasta parin päivän päästä seuraavan kerran. Mutta jospa tämä riitti;)

Piinaavat ajat siis alkamassa jälleen!

Iltatähti 15/23-28 (27 normaalisti ja se sopis eiliseen ovikseenkin) yk3

119/597 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan aurinkoinen päivä ollut, pihahommia on tehty ja tulipa grillikausikin avattua!

Kaunisikävä & Mermaid: harmittelut tänne tippumisesta ja puhtia uuteen kiertoon!

Marjana: jännät paikat, toivottavasti ajoitus osuu nappiin! :)

Iltatähti2011: Kuulostaa hyvältä ovis & ässäilyt, tervetuloa piinaviikoille.

ON: Piinailua vaan. Kauheesti muuta tekemistä oon yrittäny keksiä ettei jumittais vaan stressaamaan. :) Luulisin, että ovis oli noin keskellä viikkoa ja nyt pohdituttaakin että miten meidän ässäilyt osui, kun ei onnistuttu kun ma, pe & la ässäillä. Nooh, sittenhän sen näkee. Yritän olla mieluusti vähän skeptisemmällä mielellä ettei sitten tule tiputtua niin korkealta jos täti tuleekin vierailulle.

Tsemppiä kaikille uuteen viikkoon!

Elmu kp 19/25-29 yk2.

120/597 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marie, sitä ei oikein pysty kuuntelemaan muiden raskausuutisia ilman, että omassa sisimmässä tuntuu vähän

pahalta. Tai lähinnä kai sellaiselta, että "miksi muut, miksi en minäkin?". Toivottavasti pääset sinäkin kertomaan

vastaavia uutisia muille tämän kierron jälkeen. :)

Minä alunperin ihmettin oviksen aikaan rintojen arkuutta. En osannut yhtään yhdistää ovikseen, kunnes se toistui pari kertaa

samaan aikaan. Vasta sen jälkeen alkoikin nuo kovat alavatsakivut oviksen aikaan. Ilmeisesti elimistöllä meni siis jonkin aikaa,

ennen kuin se lähti toimimaan pillereiden lopettamisen jälkeen keväällä 2010.

Mermaidille pahoittelut. :(

Iltatähti, ainakin olette ässäilleet ahkerasti. Pidetään peukkuja!

Elmu: Kuin myös. Tekemistä pitää kehittää, ettei koko ajan vaan stressaisi ja miettisi tärppäsikö.

Oma napa: Eilen aamulla tuntui kovempaa kipua alavatsalla oikealla puolella. Se ei ollut ihan niin kovaa kuin oviksessa on

tyypillisesti ollut, mutta kuitenkin sellaista, että piti varovasti liikkua, ettei tule pahoja repäisykipuja.

Eli mahdollinen ovis oli sunnuntaiaamuna. Olin juuri silloin tallilla ja kiirehdin kotiin ja raahasin miehen saman tien sänkyyn hommiin. ;)

Ennätimme siis vielä mukaan, jos se aamuinen oli ovis. Toivon todella, että oli. Onhan siinä vielä mahdollista, että se

kova kipu tuleekin vasta tänään. Muistaakseni viime kierrossakin arvoin ajankohtaa ja sitten se jysähtikin paikalle vasta ma-iltana, vaikka

olisin olettanut sen olleen jo viikonloppuna. Saa nähdä. Ainakin on yritetty nyt. Ei nimittäin varmaan ehditä enää alkuviikosta ässäillä töiden takia.

Marjana kp 20/33-37 yk 13