Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

**TAMMIKUISET 2012**

Kommentit (597)

Vierailija
81/597 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppu vierähti taas vauhdilla. No, läheneepä ensi viikonloppu taas ja ovishetket! Olin tosi laiska, enkä jaksanut pupuilla lainkaan viikonloppuna, vaikka täti kyllä on jo häipynyt. Jotenkin unta vaan riitti, kun takana on lasten ja oma sairastelu. Itselläni vieläkin toinen korva ihan lukossa, inhottavaa. Ehkä sitten täytyy yrittää virittäytyä oikeisiin tunnelmiin täksi illaksi :).

Katjulille plussapuhurit! Toivotaan tärppiä!

Ja muille sitten vielä malttia oviksen odotteluun!

Helene: Kurja tilanne, kun keskenmenoja tulee useampi. Onko teille tehty jo tutkimuksia keskenmenojen syistä? Eräällä kaverillani on myös ollut useampi km peräjälkeen. Meillä taas ongelmana raskautumisen vaikeus johtuen miehen heikosta spermasta. Enpä tiedä, kumpi on turhauttavampaa, se, etei tärppää vai se, että tärppää, muttei kestä. Jälkimmäinen kyllä varmasti raskaampaa henkisesti ja myös fyysisesti. Voimia!

Ovista kohti, hitaasti mutta (toivottavasti) varmasti,

Marie kp 10?/29

Vierailija
82/597 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varsinaisesti tänne kuulu, mutta ei ole olemassa vielä helmi-maaliskuisten pinoa niin liitynpä tänne odottelemaan ja tsemppaamaan teitä. Olin jo tuolla marraskuun odottajissa, mutta se meni kesken viikonloppuna. Nyt on suurimmat itkut itketty ja neuvola-aika peruttu ja nyt pitää sitten odotella yhden menkat ennenkuin pääsee taas yrittämään vauvaa. Enhän mä tiedä milloin tää vuoto loppuu ja kauanko menee ennenku menkat alkaa, mutta toivotaan että mahdollisimman pian.

plussatuulia puhallellen,

Maatis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
83/597 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen niin pahoillani menetyksestäsi. Niin epäreilua ja julmaa. Voimahalaukset täältä.

Pistin taas orgalutrania ja miten aina osaankin pistää sellaiseen kohtaan, mikä sattuu, ääh. No ei montaa pistosta enää onneksi.

Tsemppiä kaikille oviksen bongailuun!

84/597 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alexandra: Eihän tuo teidänkään ässäilyrytmi mitenkään laiska ole. :)

Toivottavasti onnistettu ajoituksen suhteen, vaikka muitakin menoja sattuu

oviksen aikaan. Ihmettelen itsekin, miksi en ole nyt niin hysteerinen sen greippimehun

suhteen. Monivitamiinit ja omega-3:t otan kyllä säntillisesti joka päivä. Ehkä sitten ensi

kierrosta taas kaikki keinot käyttöön. Jotenkin aloin kuitenkin odottaa sitä lääkäriaikaa

ja luotan lääkäreiden ratkaisevan meidän ongelmat. Ken tietää miten käy...

Muttis: Iskias ei ole kiva seuralainen! Varovasti vaan liikettä, jos mitenkään pystyy.

Katjuli: Peittoja heilumaan ahkerasti!!

Maatis, voi ei! Todella surullisia uutisia. :( Voimia sinulle ja hyvä, kun katsot kuitenkin jo eteenpäin.

Oma napa: Nyt rupesi iskemään paniikki oviksen ajankohdasta ja oikeasta ajoituksesta.

Oikeastaan ihan sen takia, että onnistuin järjestämään itselleni viikonlopulle melkoisen paljon ohjelmaa, joten

ässäilyaika on rajallinen ennen la-iltaa. Tänään joka tapauksessa varmasti peitot heiluu, kun on kevyempi päivä

kaikin puolin ja aikaa pitäisi olla, mutta eihän se kanna ovikseen asti. En edes muista milloin kiertoni olisi ollut alle 30 päivää,

joten oletettavasti ovis on nytkin kp 17-20 (pe-ma). Jos tilaisin oviksen lauantai-illalle? Silloin olisi paras ajankohta.

Saisiko sen tilattua tällaisella varoitusajalla? =P

Marjana kp 14/32-37 yk 13

Vierailija
85/597 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muttis: Saat kyllä minulta ainakin täydet sympatiat! Minulla on takana muutamia iskias-episodeja ja tiedän että se ei todellakaan ole mikään leikin asia. Toivottavasti lääkeesi auttavat, jos ei, niin lääkäriin hakemaan kunnon troppeja!

Alanis: Ei muuta kun plussatuulia sinulle! Toivottavasti ”jäät” sinne joulukuisiin!

Katjuli02: Eikä sitten muuta kun peittoja heiluttelemaan! Joskus kyllä kadehdin teitä, jotka tikuttaa, tiedätte ainakin varmuudella otollisen hetken. Pitäisikö sitä itsekkin… :)

Maatis: Eikä! En osaa edes kuvitella miltä sinusta nyt tuntuu! Olen todella pahoillani puolestasi! Jaksamista sinne!

Eve: En kyllä tiedä pystyisinkö itse pistämään... Kai sitä sitten "pakon edessä" pystyisi. Tsemppiä ja onnea!

ON: Vatsaa nippailee, enkä yhtään osaa arvailla minkä takia. Outoa. Aika kuluu edelleen tuskaisen hitaasti. Yritän epätoivoisesti koko ajan keksiä jotain tekemistä, että saisi sitten ajatukset muualle.

Alexandra, kp9/27-32, yk4

Vierailija
86/597 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävää että joskus menee kirjoittelut ihan ristiin. Sinäkin olet usein aamuvirkkuna täällä ja kirjoitellaan sitten niin samaan aikaan, etten näekkään kirjoitteluasi ennenkun olen omani jo "julkaissut". :)

Eilen kävin alkossa hakemassa jo seuraavan punkkulaatikon. Edellinen loppui niin sopivasti haamuihin.

Uskon kyllä että lääkäristä löytyy teille vastaus ja varmasti helppo sellainen. Haamuja kuitenkin teilläkin takana.

Laitat ensin oviksen tilaukseen, ja sitten samalla sen vauvan sinne tammikuulle! Varmasti onnistuu! :D

Itsellä vähän sama että huolissani olen siitä josko ovis sattuu nyt juuri niille päiville kun mies poissa. Toisaalta, on se kotona kuitenkin sen joka toinen päivä, joten sillon vaan ahkerasti peiton heiluttelua, niin ehkäpä onnistaa.

Vierailija
87/597 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikista tsemppauksista peiton heiluttamisen suhteen:-)

Kyllä sitä on nyt heiluteltu. Eilen tein ovistestin ja tosi hailakka oli viiva eli kai se hormoonihuippu oli sitten sunnuntai-iltana. Vähän kyllä nyt mietityttää kun itse laskeskelin että ovulaatio olis vasta loppuviikosta. Olisko tämä kierto jonkin verran lyhempi kuin aiemmat?

Mullahan otettiin hormoonikierukka pois 4,5 vuoden käytön jälkeen marraskuussa. Ennen kierukkaa kiertoni oli aina 29-30 päivää. Nyt se on ollut 32-34 päivää. Eli jos elimistö olis nyt palautumassa kaikin puolin eli kierto palautuisi ennalleen. Ja mistä tuon tietää onko mulla munasoluakaan irronnut tässä yrityksessä vielä kertaakaan. Toivotaan siis näin että kehoni olisi nyt valmis tammivauvan saamiseen :-)

Katjuli kp 17/32-34 yk 3

88/597 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oih, Katjuli onkin sitten ensimmäinen plussaaja eli veturin kuski, jee! Tsemppiä! Muista ottaa meidät kaikki kyytiin;-)

voi muttis, niin tiedän miltä selkäkivut tuntuu. Niitä ei toivo pahimmalle vihamiehellekään. Toivottavasti paranet pian ja pääset hyödyntämään ovista. Mun selkäkipu alkaa vähän hellittämään, mutta koko ajan pitää olla varovainen ja vielä vetelen lääkkeitä.

Lähden kohta tokaan ultraan ja maha ruikulilla kun jännään että ovatko kaikki rakkulat pysyneet kyydissä mukana. Toivottavasti.

Mukavaa päivää kaikille!

Vierailija
89/597 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olenko veturikuski vain en :-)

Jännittävä tulee pääsiäisestä ja sen jälkeisistä päivistä. Mikäli juna kyytiin ottaa, nappaan teidän kyllä kaikki mukaan. Ketään ei jätetä asemalla seuraavaa odottamaan.

Katjuli kp 17/32-34 (yk 3)

Vierailija
90/597 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa vaan kaikki! Hetken olenkin jo teitä seuraillut ja pakko liittyä joukkoon. Hektistä elämää vietän joten kamalan aktiivinen en välttämättä kerkeä olla mutta yritän parhaani. :)

Vähän tietoa: Itse olen 25 ja mies 28. Yhdessäoloa tulee täyteen 10 vuotta tänä vuonna ja naimisissa viimeset kolme. Teinirakkaus =) Nyt sitten n. viikko sitten ajateltiin että jätetäänpä se ehkäsy pois. Vauvakuume vaivaa!

Eli yk on 1 ja niiiiin toivoisin että tästä jo tärppäis kun oon niin malttamaton! :D Mutta malttia, malttia.. Kp on nyt jotain 12/29-31. Ehkäpä kohta siis ovista bongailemaan.. =)

Plussia kaikille hirmuisesti!

Vierailija
91/597 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulukuisista tipahdin sitten minäkin. :( Jotenkin oltiin molemmat innoissamme ja mieskin putosi lähes yhtä korkealta kuin minä. Noh, eipä tässä kai muu auta kuin taas uuteen nousuun.

Varasin itselleni yksityiseltä lääkäriajan, ihan vain tarkistuttaakseni että kaikki on kunnossa. Mua nimittäin kovasti epäilyttää että mulla on kohdun limakalvo huono, koska menkat on niin niukat olleet aina. Ja muutenkin kun tuota ikää on jo 34v. niin ei ole aikaa ihan tuhlattavaksi asti enää.

Hiukan tuossa lueskelin aiempia viestejä ja todella rankkoja juttuja elämässä teistä monella on ollut. Meillä yritystä takana vasta puolisen vuotta ja tämäkin alkaa jo tuntua toivottomalta. Mä en edes osaa kuvitella sitä surun määrää kun rankat hoidotkaan eivät auta tai pitkään odotettu raskaus ei kestäkään.

Toivotaan että tässä kuussa saataisiin monta ihanaa uutista!

kiamari kp 3/26-30, yk 7

92/597 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Natku, välkommen!

Kiamara: Tulehan kertomaan miten lääkärikäynti meni. Kannattaahan se tosiaan rueta ajoissa tutkimaan asiaa, jos meinaa ikä tulla vastaan sitten. Tuohon kohdun limakalvoon pääsee kuitenkin hormoneilla jo melko helposti vaikuttamaan.

Alexandra: Kuin myös, päivät kuluu hitaaaaaasti...

Oma napa: Eilen ässäiltiin, eikä edelleenkään merkkiäkään mistään verenvuodosta. Ihanaa! Rauhoitti mieltä, että ei siellä ainakaan mitään akuuttia tulehdusta ole. Nyt yritän raivata pe-illalle tilaa ässäilylle, ettei se ovis napsahda ohi, kun olen sitten omissa harrastuksissa la-päivän. Ja sitä ennen on pitkiä työpäiviä, että voi yhteinen aika olla kortilla. Mutta aina vaan sitten suoraan miehen kimppuun, jos sitä aikaa yhtään jää. ;)

Marjana kp 15/32-37 yk 13

Vierailija
93/597 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katjuli: Voihan tämä kierto hyvinkin olla lyhyempi. Ehkä on juuri niin kuin kirjoititkin, että kiertosi palautuu nyt ennalleen, siihen mitä se oli ennen kierukkaa. Plussaonnea vaan kierron ensimmäiselle testaajalle :)

Eve: Miltä näytti ultrassa? Onnea!

Natku85: Tervetuloa!

Kiamari: Pahoittelen tänne tippumista! Uuteen kiertoon vaan, niinkun kirjoititkin. Ainakaan lapsesta ei tule luokkansa nuorin :)

Marjana: Hyvä että verenvuoto on nyt loppunut!

ON: Nyt on sitten mies matkoilla. Ainakin on varastoon ässäilty nyt pari päivää ja huomennahan se tuleekin jo yöksi kotiin. Mies kysyikin eilen että odotanko häntä huomenna sängyssä :D Ihanaa kun mieskin alkaa löytää yrittämisen ilon, eikä niinkään niitä paineita niinkun aikaisemmin. Töissä pitää kiirettä juuri nyt, mikää sopii enemmän kun hyvin. Meneepähän päivät nopeammin. Vatsaa on nippaillut jo pari päivää, enkä yhtään osaa arvailla minkä takia. Ihmetyttää ja jopa huolestuttaa jo vähän...

Viikonloppua kohti!

Alexandra, kp11/27-32, yk4

Vierailija
94/597 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin ollut kiireinen viikko eikä ole ehtinyt paljon kirjoittelemaan... pikaisesti käynyt vaan lukemassa mitäs kenellekkin kuuluu.

Natkulle tervetuloa joukkoon!

Eve: Miltäs siellä näyttää?

ON: Ovis taisi olla eilen...tikkuun tuli kaksi viivaa.. ihmetystä tässä aiheuttaa se ettei tässä kierrossa ole kyllä kummoisia oviskipuja ollut :O noh katsotaan... tänään ei sitten tullut enää kuin haamu aamusella.

Jatkan taas mutta nyt on kiiruhdettava töihin!

Risu kp14/27-30 ja dpo1?

Vierailija
95/597 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolta joulukuisista tulin tänne taas kurkkaamaan... Olen täällä käynyt aika ajoin lukemassa kuulumisianne, vaikken vielä täällä listalla olekaan. Vaikka saisinkin varmaan tännekin kirjoitella; jos nyt tärppäis niin vauvan la olis joulu-tammikuun vaihteessa, just uutena vuotena :-)

Ihan on joitain teitä ikävä, Alexandraa ja Marjanaa ainakin, kun kirjoiteltiin aiemmin samaan ketjuun!

Ja nyt oli sitten "pakko" tulla vastaamaan sulle, Alexandra, että nippailut kp9-11 aikoihinhan on hyvä merkki! Siellä se munasolu kasvaa, ei mitään syytä huoleen siis :-)

Oikein kaunista päivää kaikille ja paljon plussatuulia!!

t. Gabriela joulukuisista (ainakin vielä) kp20/25-31

96/597 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa hei siskot!

Pahoittelut Garbiela ja Kiamari, että putositte tänne joulukuisista! uusi vuosi ja uudet kujeet!

Tervetuloa Natku, toivottavasti tärppää heti ekalla!

Marjana, ihanaa ettei verenvuotoa ole enää tullut. Mulle tuli mieleen, että jos viimeksi sulla oli alkio kiinnittynyt jotenkin siihen kohdunsuun reunaan ja siksi ässäily ärsytti sitä ja tuli vuotoa. Alkio ei varmaan saanut siitä kunnon otetta ja siksi tuli pois. Voisko olla?

Alexanrallakin ovikset meneillään, tsemppiä pupuiluun.

Mulla oli tosiaan eilen se ultra ja kaikki neljä rakkulaa olivat vielä tasakokoisia ja vastasivat limakalvon paksuutta. Elikkäs maanantaina olisi sitten se ihana punktio ja keskiviikkona siirto. Lääkäri toppuutteli ettei varmaan jää mitään pakkaseen, kääk. Jos tulis yksi hyvänlaatuinen alkio ja toinen huononpi niin voisi kuitenkin harkita laittaa ne molemmat mulle samaan aikaan vaikka en saisikaan kaksosia odottaa. Huonompilaatuinen ei todennäköisesti kuitenkaan selviä pakkasesta joten se menisi sitten roskiin niin mielummin otan sen itseeni kun joskus kohdussa kuitenkin lähtevät jakautumaan normaalisti. No tiistaina sitten soittavat että mitenkä ovat jakautuneet ja maanantaina jo tiedän että monta munasolua tuli. jänskää.

97/597 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiviikkoa tosiaankin, hihih. :) Täällä on kovasti yritetty ässäillä joka toinen päivä suunnilleen. Tänäänkin vois olla ohjelmassa :)

Natku: tervetuloa!

Evis: jännät paikat sinulla, tsemppiä odotteluun :)

Kiamarille pahoittelut tänne tippumisesta ja kovasti onnea tähän kiertoon.

ON: Ässäilty on. Tänään alkoi runsaampi ja "limaisempi" (pahoitteluni yksityskohdista!) valkovuoto. Eilen nippaili töissä päivällä alavatsalla muutamaan otteeseen. Toivottavasti olisi nyt ässäilyt osuneet kohdalleen. :)

Sitten piinaillaan se melkein pariviikkoa vielä, huh!

terkuin Elmu kp12/25-29 yk2.

98/597 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alexandra: Miehesi asenne kuulostaa hienolta. :) Minä en vieläkään tunnusta oviksen

ajankohtaa. Yritetään olla laskelmoimatta, vaikka toki minä sitä teen itse. ;)

Risu: Sinä oletkin Katjulin kanssa sitten ensimmäisiä, joiden tuloksia päästään jännäämään.

Toivotaan parasta molemmille!

Gabriela: Mukavaa kun piipahdit ainakin moikkaamassa meitä. Voihan olla, että pääset plussaamaan

tässä tammikuisten ketjussa, jos la tulisikin tammikuun puolelle. Tsemppiä piinaviikkoon. :)

Eve: Onhan se mahdollista, että alkio-onneton meni kiinnittymään liian lähelle kohdun suuta.

Sitä ei oikeastaan voi kuin arvailla ja seurata miten tässä kierrossa käy oviksen jälkeen. Jos silloinkin

rupean vuotamaan seksin jälkeen, niin sitten on jotain muuta häikkää.

Sinun tilanteesi kuulostaa äärimmäisen jännittävältä! Toivon koko sydämestäni, että kaikki menee hyvin.

Elmu: Peukut pystyssä sitten vaan, että ajoitus meni kohdilleen!

Oma napa on tyytyväinen, kun viikonlopun harrasteluaikataulu muuttuikin siten, että ehdin olemaan pe-iltana

paremmin kotona, jolloin jää aikaa ässäilyllekin. Myöhään illalla tosin, mutta pääasia että ehtii.

Mitään ovisoireita ei vielä ole. Viimeksi ne alkoi jopa muutaman päivän etuajassa. Toisaalta aiemmin taas ei

ole ollut ennakko-oireita kovin monena päivänä. Hitsinvitsi kun tämä on jännää!

Marjana kp 15/32-37

Vierailija
99/597 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut pudonneille ja tälle kierrolle onnea, kuten muillekin tammikuun kuumeilijoille!

Jotenkin on pää selvinnyt taas "tässä vaiheessa kuuta", mutta tiedän, kohta se taas alkaa, tosikuumeileminen.. viikonlopulle osuu ovulaatio laskujen mukaan, ja sen huomaa ihan luonnollisesti, mutta viitsisikö joku kertoa miten ovulaatiotestit toimii, onko pakkauksessa useampi tikku millä seurata tilannetta vai miten.. ja miten luotettava testi on? ja onko testeillä eroa ostaako apteekista vai kaupasta?

Viime aikoina on ollut vähän vilkaisua tänne, mies on ollut kotona, paitsi tänään on yötyössä.. onneksi viikonlopuksi on hankkinut vapaan :)

Iltatähti 11/25-27 yk3

Vierailija
100/597 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkuu!

Oli pakko kurkistaa näin lounastauolla...

tsemppiä ihan jokanavalle, plussia tikkuun!!

EVE: Mahdottomasti onnea tähän kuukauteen, peukut ja ukkovarpaat ihan solmussa pidän, jotta onnistuisi. ja toivotaan, että munasoluja tulee monta, saisit jotain myös pakkaseen.

Kurkisteli

ILTIS 16+6 (viikot vierii, pienet hipaisut tuntuu ja vatsa ON iso :D)