**TAMMIKUISET 2012**
Kommentit (597)
Se on surullinen tarina enkä nyt jaksaisi koko juttua kertoa mutta siis mulla ei ole enää miestä. Sen sijaan on yksi satsi hänen siittiöitä vielä pakkasessa, joten siksi vain yksi kerta jäljellä. Toki voisin käyttää vieraan luovuttajankin siittiöitä jos ei nyt tärppää, mutta se ajatus tuntuu vielä kovin oudolta. Eikä ole kyllä rahaakaan enempiin hoitoihin.
Mutta missä viipyy mun menkat? Sais nyt jo alkaa ettei mene tämäkin kuukausi harakoille. mittasin muuten huvikseni eilen lämmöt ja oli vain 36,4 eli siihen voi sitten verrata juuri ennen testausta josko olisi muutosta.
Kivaa viikonloppua kaikille!
Toivotaan että nyt viimeisellä kerralla onnittuisi. Meillä on aikas samanlaiset taustat mut ei sitten kuitenkaan. Onko sulla tunnuksia tuolla nuorten leskien sivuilla?!? Eikös sulla ole oikeus kuitenkin julkiselle ilmaisiin hoitoihin.. Juu onhan siellä se ikä mut siellä lukee myös ehdoissa että puolison kuollessa on oikeus niihin. Siihen minä nyt vetosin ja odotellaan et pitääkö valittaa lääniin vai pääsenkö siirtymään jossakin vaiheessa yksityiseltä sinne..
Toivotaan nyt että se täti tulisi sinne ja myös tännekin niin päästäisiin sitten ensi kierrossa yhdessä jännäämään..
Hikoilee ja viettää viikonloppua kuumien aaltojen ja hirveän päänsäryn kourissa... mut kyllä nämä kestää kun syy on hyvä
Terv:Cami
Mitä mitä, olisinko voinut päästä julkiselle puolelle. Luulin etten pääse kun täytän tänä vuonna jo 40. Kääk mikä ikä!!!
Toisaalta ei se enää tässä vaiheessa paljoa hyödytä kun on vaan yhdet simpat jäljellä niin sama se kai missä se hoito tehdään. Olis pitänyt aikaisemmin tajuta kysellä niin olis säästänyt aika paljon rahaa. Voi onko sullakin ollut elämässä surua? Olen niin pahoillani. Koitetaan jaksaa ja uskoa parempaan ja että mekin saadaan se vauva syliin asti kaikkien vastoinkäymisten jälkeen.
Terkut Evis
Jeps niissä oli se ikä muistaakseen 35 julkisella puolella ja sen kumoaa puolison kuolema taikka lasten kuolema tai uusi lapseton puoliso. Mulle kans sanottiin et alkaa ikää olla niin ilmoitin vaan tylysti et minä olen leski ja minulla on oikeus siihen sillä perusteella. Ei sitä auta kun toivoa parempaa ja mennä päivä kerrallaan eteenpäin. Mulla kuitenkin jäi siintä avioliitosta noita jälkeläisiä ympärilleni. Se on ollut se kantava voima huomiseen.Meillä sinne julkiselle joutuu mun tapauksessa jonottamaan melkein kolme vuotta niin minä olen käynyt yksityisellä kans. Terkuin. Cami
Eve, pahoittelut! Sinulla on sitten noin rankkoja kokemuksia takana. :( Ihmeellisen positiivinen ihminen olet kyllä kaikesta huolimatta. Toivotaan, että viimeisellä kerralla tärppää!
Tipahdin joulukuisista, meillä alkaa kolmas kuumeilukierros. Mies on kuumeillut kauemmin :)
Taustaa: Minä 36, kaksi lasta (2000 ja 2003) edellisestä avioliitosta. Nykyinen mies on 30, lapseton.
Mietin ajan varaamista gynelle, ihan tsekkaukseen onko mahdollista raskautua. Tässä kierrossa ajattelin testata ovulaatiota, koska mitään en tunne kuten nuorempana, silloin tiesin tasan tarkkaan ovulaatiohetken.
Iltatähti 1/25-28
Heippa kaikille!
Joulukuisista tosiaankin tiputtiin tammikuisiin, nyt kp 2/29 ja taitaa olla yk 9 (tai 10) käynnissä.
Minä ja mies molemmat 31 v. Lapsukaisia on entuudestaan kaksi (2003 ja 2009). Esikoinen on jo koulutiellä ja pienemmän kanssa olen vielä kotona hoitovapaalla. Yritystaustasta: helpolla meillä ei ole kumpikaan lapsi alkuaan saanut, luomusti kyllä, mutta aikaa on kulunut kauan, syynä miehen heikohko sperma. Ja mistä sen tietää, toimiiko omakaan kroppa aina niin kuin pitäisi.
Tuttuja nimiä täällä oli tosiaankin joulukuun pinosta, mutta muutamia uusiakin. Toivotaan, että meillä kaikilla alkaisi vuosi 2012 vauvantuoksuisesti!
Nyt menen takaisin lepäilemään, lapset ovat olleet kipeinä ja nyt se tietysti tarttui minullekin ja vielä alkoi menkatkin kaupan päälle!
Kirjoittelemisiin!
Tätsy tuli kylään jee! Elikkäs nyt hyvin ehtii tehdä punktiot ja siirrot ennen pääsiäistä. Olenko vähän onskuna;-)
Voi harmi Marie ja iltatähti että tänne putositte. Tsemppiä tähän kuukauteen, nyt onnaa meillä kaikilla, paras kuukausi ikinä.
.. täältä taustalta! Täällä tiukasti seurailen, ja toivon että nyt niitä plussia porisisi jokaiselle! Eritoten Evis, nyt lykkyäpyttyyn!
Helene, olen niin kovin pahoillani ! Voiei, en osaa kuvitellakkaan teidän fiiliksiä, ja kun ei edes ensimmäinen kerta, huoh. Niin toivoin että teillä menisi kaikki hyvin, pitkän yrityksen jälkeen. Paljon paljon halauksia ja voimia!
Plussapuhureita kaikille, ja halit niille jotka tunnistaa!
- Pikku Basse & Ötö, rv 22+4.
Marielle ja Iltatähdelle pahoittelut! Harmi, kun sieltä joulukuisista alkaa porukkaa tippumaan. :(
Evelle onnittelut menkoista! Pitää ihan onnitella, kun täällä ei niitä menkkoja yleensä toivota. :D
Oma napa: Menkat on vieläkin päällä, mutta vähenemään päin koko ajan. Odotan niin mielenkiinnolla ensimmäistä ässäilyä menkkojen jälkeen, että näkee vieläkö se laukaisee vuodon.
Marjana kp 5/32-37 yk 13
lähetän erityisesti evelle tsempitykset! Seurailen kuulumisiasi täältä aina välillä :)
Muillekkin plussaonnea!
Lumikki ja lahjakirppunen 21+1
marjana toivotuksista!
Oi Lumikki, ihanaa kuulla susta! onko kaikki mennyt hyvin Lahjan kanssa? Mietinkin missä te kaikki odottajat mahdatte olla, onko nuo odottajan sivut jotenkin suljettuja kun en näe siellä teitä? Onko iltis samassa kuin sinä?
Ihanaa kevättä sulle ja voimia odotukseen!
Toivottelee Evis
kirjoittelen odottajien puolella,tuolla oli jotenkin niin hiljainen se ketju. Hyvin on raskaus mennyt ja pieni Lahja osoittautui tytöksi muutama viikko sitten ultrassa :) Iltis kyllä kirjoitteli samassa pinossa täällä vauvan puolella,samoin kuin tuo bassekin ;) Pitääkin käydä kurkkaamassa että onko nuo odotus sivut jotenkin muuttuneet!
Tulen tänne parin viikon päästä viimeistään jännäämään kun aloitat testirumban,kai niitä on valmiiksi kaapissa tukkupakkaus;)?
ihanaa, Lahja on tyttö, arvasin. Bassen kanssa oon kirjoitellut privaatisti ja hän voi hyvin.
Oho, muistit mun testailut;-) Mun pitäisi jo saada paljousalennusta mammaksi.fi kaupasta kun olen niin paljon tilannut sieltä. Hih. Usko tai älä, mutta en ole vielä tilannut tukkupakkausta, kääk. tilaan ensi viikolla oikein megapaketin hyvissä ajoin ettei tartte sitten tuskailla että missä postipoika viipyy. Minähän tuttuun tapaan aloitan jo viikon päästä siirrosta niin kyllähän niitä testejä kuluu. Ihanaa et teillä on kaikki hyvin. Missä päin maailmaa synnytät?
Se olisi sitten taas maanantai! Jollain tavalla pitäisi uusi viikko potkia käyntiin, vaikka välissä ei ollutkaan kuin yksi vapaapäivä.
Olen yrittänyt taas tämän vauvaprojektin sijaan keskittyä kuntoprojektiin. Jos ajatukst pysyisi liikunnassa ja hyvässä ruokavaliossa, niin ehkä se ovisaikakin tulisi nopeammin. Ja ei siitä ainakaan haittaa olisi, että liikkuisi vielä enemmän ja söisi terveellisemmin.
Viime kierrossa minä join greippimehua ja loppukierron punaviiniä ja koko kierron ajan omenaviinietikkaakin. Ne ei siinä kierrossa tuottaneet toivottua tulosta, joten greippimehun jätin ainakin nyt pois. Sitä punaviinin käyttöä mietin vielä, koska yleensä se ongelma on ollut jollain tavalla kiinnittymiseen liittyvä... Että kannattaisiko kuitenkin sitä nautiskella oviksen jälkeen...
Marjana kp 6/32-37 yk 13
Viikonlopun reissu meni mukavasti. Päätäkin sai vähän purettua, kun keskusteltiin läheisten huonoista uutisista ja miten niihin pystyis suhtautumaan. Kaikilla meillä on ollut unettomia öitä ja jokainen on omassa mielessään vatvonut asioita. Oli kyllä hyvä, että porukalla saatiin asioihin selvyyttä. Vaikkakin ilmeni vielä kolmaskin huono uutinen kahden edellisen lisäksi. Mutta niinhän sitä sanotaan ettei kahta ilman kolmatta...
Jokatapauksessa nyt ajattelin keskittyä pelkästään itseeni ja koittaa vähän huoltaa ommaa kroppaa. Jospa se vauvahaavekkin sitte toteutuisi helepommin =)
-Muttis 7/38-43 yk 9
Ainiijuu ja tänään olisi sitten kanssa lääkärikäynti seuranta mahan takia.
Huomenta kaikille!
Tänne sitten tipahdin minäkin. Haamuplussasta negaan ja sitten täti paikalle. Mutta, itkut on nyt itketty ja uuteen kierto katse käy. Ei se siitä millään muulla parane.
Tällä palstalla on kyllä paljon ikäviä uutisia. Niin paljon että todella toivon että pian alkaa mahtava plussaruuhka!
Varsinkin Helenen tilanne on todella koskettava! Olin niin onnellinen puolestasi kun vihdoinkin pitkän yrityksen jälkeen plussasit. Jaksamista sinulle!
Marjana, käyhän siellä lääkärissä nyt varmuuden vuoksi. Sitten ei ainakaan tarvitse sitä pähkäillä. Tietää että kaikki kunnossa, tai jos ei, niin ehkä sen saa helposti hoidettua ja sitten sinäkin saisit vihdoin sen ansaitsemasi plussan! Paljon jaksamista sinullekin!
Alexandra, kp2/27-32, yk4
Huomenia tännekin!
Viikonloppureissusta palailin eilen, oli mukava irtiotto, nyt jaksaa taas.
Tänne onkin tullut lisää kuumeilijoita, tervetuloa kaikille, tehdään alkuvuodesta 2012 meidän vauvavuosi! :)
Evis: Kiva, että menkat alkoi! :) Sormet ja varpaat pystyssä sinulle tammivauvan puolesta. :)
Alexandra: seurasin sinua taustalta tuolla joulukuisissa, pahoitteluni tänne tippumisesta. Kuten sanoitkin niin uuteen kiertoon vaan ja roppakaupalla plussaonnea! :)
ON: ovista ootellaan jännityksellä, laskeskelin että sattuisi ensi viikonlopun tietämille. Mietin niiden ovistestienkin hankkimista, mutta päätin, että tämä kierto mennään vielä ilman niitä.
Puhtia kaikille uuteen viikkoon!
Elmu kp 6/25-29 yk2.
Kiitos kaikille osanotoista. Pe-la-välisen yön vuosin kuin hanasta, isoja kappaleita hulahteli pönttöön ja väliajat suoraa verta, olin pyörtyä vessaan istuttuani valumassa 4,5h putkeen. Jospa se olisi nyt ohi. Ihmetyttää kyllä kun yhä vuodan, kuin menkoissa, ehkä hiukan limaisempaa verta kylläkin. Että onkohan kohtu kokonaan nyt sitten tyhjentynyt..Ekassa keskenmenossa kyllä vuotelin enemmän ja vähemmän vielä kolmisen viikkoa tyhjentymisen jälkeen, tuulimunassa 2v sitten tuli tällainen hurja syöksy kanssa ja loppui kuin seinään sen jälkeen. Kai se on tapauskohtaista sitten. Toivon vaan ettei kaavintaa vielä päälle jouduta tekemään..niin raskas ollut tämä homma muutenkin jo. Pitipä kysyä, onko kenelläkään tietoa milloin raskaustestin pitäisi olla nega jos keskenmenon näillä viikoilla saa? Ekan keskenmenon jälkeen testasin haaleaa plussaa vielä 4 viikkoa keskenmenosta, muissa en ole testaillutkaan. Jotenkin olo että pitäisi heti putkeen yrittää uudelleen, mutta ei oikeasti taida psyyke kestää heti uudestaan. En tiiä kestääkö enää ikinä.. Kaksi vuotta sittenhän tulin raskaaksi heti keskenmenon jälkeen, 15vrk tyhjentymisestä. Silloin tosin meni kesken toinen kaksosista mutta tuon ihanan tytön silti sain. Pitää pohtia. Tuntuu vaan siltä että pään pitää antaa toipua jonkin kuukauden tästä. EVELINA, onnittelut tädistä! Hassua sanoa noin kun yleensä sitä tätiä ei kaivata. Pidän niin peukut pystyssä että onnistuu tällä kertaa. Ellei, itketään sitten yhdessä täällä. Mutta PAKKO sinulla jo onnistua!
Eve, miksi se on viimeinen yritys? Olet tämän varmaan jossain kertonut, mutta onkohan minulta jäänyt lukematta se? yhtä ketjua kun en paljoa lueskellutkaan.
Olisipa mukavaa, jos tämä raskautuminen ja raskauden jatkuminen ei olisi niin monen mutkan takana. Voin vaan kuvitella miltä tuntuu, jos ehtii ultrassakin käydä ja homma tyssääkin sitten. Minulle on ne haamuplussat olleet jo tarpeeksi masentavia.
Voimia naiset!
Marjana kp 4/32-37