Onko teistä liian aikaista?
Meillä olisi tiedossa illan viettoa miehen kanssa ja anoppini ottaisi poikamme silloin yöksi hoitoon.
Poika silloin vajaa 4kk ikäinen ja mummu on ollut usemman kerran jo täällä kotona hoitamassa poikaamme muutamia tunteja kun minulla on ollut päivisin jotain menoa (ajokortin uusiminen: kirjallinen + inssi yms) mihin ei lasta voinut ottaa mukaan.
Anoppi on myös töissä hoitoalalla joten vaippoja saa vaihtaa päivittäin :D(tosin vähän vanhemmille :D kun on vanhusten kodissa töissä)
Mites teidän mielestänne, onko liian pieni tuo poikamme menemään tutun mummun luo hoitoon yhdeksi yöksi?
Kiitos!
Kommentit (6)
Meillä oli eka kerran 3,5kk, mutta en enää imettänyt ja velipoika oli mukana. tämä siis mun mielipide...
että miten kukaan ottaa noin pientä hoitoon?
mummolassa yötä. Tosin lapsen isäkin oli siellä. Se oli kyllä ihan hyvä juttu, vaikkei se oikein sujunnutkaan. Mutta sitten ei taas vähään aikaan tehnyt mieli lähteä minnekään.
Ehkä sitä voisi kysyä niin päin että pystytkö itse olemaan yön yli ilman vauvaa tissit puhkeamaisillaan maidosta? Vie hiukan nautintoa ja ainakin itsellä tämä oli se mikä rajoitti mihkään lähtöä ilman vauvaa.
Ollaan varmaan porukalla tässä meillä ainakin alkuun, enkä itse taida edes ottaa, kun pitää toisen meistä olla kondiksessa seuraavana päivänä (mies krapulaisena ihan täys raato :D ) ja haluan kuitenkin heti imettää.. En vain halua että lapsi joutuu olemaan läsnä kun nautitaan alkoholia eikä edes tiedä mihin asti hipat jatkuvat :) Joten tissit pääsen kyllä tarvittaessa tyhjäksi pumppaamaan :)
Ap
että miten kukaan ottaa noin pientä hoitoon?
Joka haluaa pitää huolta miniän jaksamisesta :D
Ja siksi myös, että hän sattuu jumaloimaan poikaamme, ensimmäistä lapsenlastaan :)
Ai ja siis ihan oikeasti, mulla on käynyt niin älyttömän hyvä tuuri kun olen "nainut" tälläiseen sukuun. Olen Anopin kanssa paremmissa väleissä kun oman äitini kanssa. Hän ei ole liian utelias, eikä tuputa omia mielipiteitään, mutta neuvoo tarvittaessa :) Aina myös puolustelee minua kun poikansa harrastaa välillä tälläistä leikkimielistä kiusanpitoa :D
I ? My Anoppi :)
Ap
Ehkä sitä voisi kysyä niin päin että pystytkö itse olemaan yön yli ilman vauvaa tissit puhkeamaisillaan maidosta? Vie hiukan nautintoa ja ainakin itsellä tämä oli se mikä rajoitti mihkään lähtöä ilman vauvaa.