Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kutsu häihin mut ei polttareihin..

Vierailija
30.03.2011 |

Eikö yleensä ole niin että kaikki likkakaverit jotka kutsutaan häihin niin kutsuttaisiin myös polttareihin? Jotenkin oletan että tottakai kaverina minun kuuluu polttareihin mennä mutta yhtäkkiä kuulen kaasolta joka myös kaverini että polttarit on ensi viikolla että voit sä tulla jos haluut kun siis asia tuli puheeksi...sönkötin sitten jotain että en taida päästä eikä rahaakaan ole. Tekisi mieli sanoa kaasolle että asia häiritsee mutta taidan jättää väliin. Itse olisin ehdottomasti kutsunut myös polttareihinh jos häihinkin...

mitäs muut mieltä???

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

morsiamen vihamiehiäkin. No, morsian totesi tilanteen ja ilmotti, että hän lopettaa leikin tähän.

Oli vähän valju loppuilta.

Vierailija
22/25 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

morsiamelta ei tosiaankaan saa kysyä mitään polttarivieraslistaa! Kutsuu ne ketä tuntee, mutta menee koko polttareiden idea, jos morsian itse saa vaikuttaa kutsulistaan. Vaikka sitten jäisi ketä kavereita pois, niin ihan sama, mutta morsiamelle ei saa etukäteen kertoa, keitä on tulossa. Jos joku jää pois, niin ei voi mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pyysin polttareihini vain muutaman ystävän, useampia sitten häihini. Syynä oli se että olin raskaana, enkä halunnnut kertoa asiasta vielä kaikille (ja olisin jäänyt kiinni, kun selvinpäin tietysti olin), koska raskaus oli niin alkuvaiheessa, joten kutsuin vain ne jotka jo asiasta tiesivät.

tiedä, että morsian ei järjestä polttareita? Varmaan ystävilläsi ollut naurussa pitelemistä, kun huomasivat kuinka epätoivoinen olet, järjestää nyt polttarit itse, ei tsiisus

Vierailija
24/25 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun polttareihin ainakin tulee sellaisia ihmisiä joita häihin emme ole kutsuneet syystä että ne ovat suurimmaksi osaksi sukuhäät. Toivon heidän ymmärtävän ja uskonkin niin että ymmärtävät.

Vierailija
25/25 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun polttareihin ainakin tulee sellaisia ihmisiä joita häihin emme ole kutsuneet syystä että ne ovat suurimmaksi osaksi sukuhäät. Toivon heidän ymmärtävän ja uskonkin niin että ymmärtävät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme