Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kutsu häihin mut ei polttareihin..

Vierailija
30.03.2011 |

Eikö yleensä ole niin että kaikki likkakaverit jotka kutsutaan häihin niin kutsuttaisiin myös polttareihin? Jotenkin oletan että tottakai kaverina minun kuuluu polttareihin mennä mutta yhtäkkiä kuulen kaasolta joka myös kaverini että polttarit on ensi viikolla että voit sä tulla jos haluut kun siis asia tuli puheeksi...sönkötin sitten jotain että en taida päästä eikä rahaakaan ole. Tekisi mieli sanoa kaasolle että asia häiritsee mutta taidan jättää väliin. Itse olisin ehdottomasti kutsunut myös polttareihinh jos häihinkin...

mitäs muut mieltä???

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellakaan halunnut polttareiheni kaikkia naispuolisia "likkakavereita" Vain harvat ja valitut ja niin olikin =)

Vierailija
2/25 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta itsellä sellainen kokemus, että minut kutsuttiin kyllä polttareihin, mutta kutsua häihin ei tullut.

Ja morsian oli itse ilmoittanut kaasolle, ketkä haluaa polttareihinsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaasoni hoiti kutsumisen. Mun mielestä se onkin kaason tehtävä! Ja juhliin kutsutaan kaikki läheiset kaverit.

Vierailija
4/25 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain ne ketkä kokee läheisiksi. Olen ollut häissä joissa minua ei ole kutsuttu polttareihin eikä ole haitannut yhtään. Itse en halunnu omalle kohdalle polttareita mutta jos sellaiset olisivat olleet, niin en olisi missään nimessä kutsunut kaikkia naispuolisia kavereita sinne.

Vierailija
5/25 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkia likkakavereita polttareihin, vaan ihan kourallinen, yleensä sellaiset puolisen tusinaa!

Vierailija
6/25 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis voihan sitä, mutta mielestäni ei ole mikään pakko. Jokainen tavallaan.

Mutta mä olen sitä mieltä että morsiammelta pitää ehdottomasti kysyä omat toivomukset, ketä haluaa kutsua.

Vierailija
7/25 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en minäkään haluaisi omiin polttareihini kaikkia likkakavereitani! mun mielestä ei vaan olisi mukava kulkea kauhean lössin kanssa kaupungilla yms... eikä muakaan ole kutsuttu aikoinaan parin kaverin polttareihin, enkä ollut siitä moksiskaan!:)

Vierailija
8/25 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystävällisiä kavereita, kun järjestävät polttarit. Itse odotin niitä ihan turhaan...

Vierailija
9/25 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö yleensä ole niin että kaikki likkakaverit jotka kutsutaan häihin niin kutsuttaisiin myös polttareihin?

Polttareihin kutsutaan vain muutama. Joku voisi lisätä, että sellainen jotka osaavat pitää suunsa kiinni, mutta se lienee polttarien luonteesta kiinni..

Häihin sen sijaan kutsutaan kaikki jotka polttareissa ovat olleet. Paitsi jos varsinaiset häät ovat sitten maistraatissa vain pakolliset todistajat mukana. Ja poikkeuksena tietty vielä, jos polttareissa ollut ei osannutkaan olla tapahtumista hiljaa.

Vierailija
10/25 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta hän ei kai minua sitten...tai sitten kaaso on päättänyt ketkä polttareihin kutsutaan...kaason kanssa olen vielä läheisempi.

Tiedän vaan että polttareissa on muutama ei niin hyvä kaveri ja kavereita kaukaa ja ihan uusia kaverita...mä oon kai liian vanha kaveri enkä niin tärkeä..who knows =/ jäin vaan miettimään että olinko ainoa kaveri jota ei kutsuttu...ja polttareista puhuttiin mulle aikoja si8tten että juu ja sitten on ne polttaritkin ennen häitä (kaaso) siihen tyyliin että odotteles kutsua...mitä ei tule!! en ole katkera en =(

Vierailija
11/25 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kutsuu kymmenen niin lopuksi tulee kolme kaveria..ap

Vierailija
12/25 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkia likkakavereita polttareihin, vaan ihan kourallinen, yleensä sellaiset puolisen tusinaa!

En ymmärrä, minusta häihinKIN kutsutaan vain harvat ja valitut ystävät. Ne naispuoliset häihin kutusut ystävät loogisesti muodostavat sitten polttarijoukon.

Vierailija
13/25 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olet samaa mieltä =)

Niin mäkin sen ajattelin...jos häihin kutsuu jotain puoli tuttuja kavereita niin eikös se ole ahneutta ja lahjat vaan mielessä.ap

Vierailija
14/25 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos häihin kutsuu jotain puoli tuttuja kavereita niin eikös se ole ahneutta ja lahjat vaan mielessä.ap

Vierailija
15/25 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin on outoa, että sua ei ole kutsuttu. Jos morsian asiasta kyselee jälkeen päin, sanot suoraan, että sua ei kutsuttu tai että kutsuttiin vasta ihan viime tipassa etkä enää päässyt mukaan.

Ihan kaikkia ei kyllä mustakaan aina kutsuta. Minua ei esim. ole kutsuttu kaikkiin miehen kavereiden vaimojen polttareihin, kun en ole heidän kanssaan hirveän läheinen, vaikka häihin onkin kutsuttu ja tekemisissä ollaan. Ja tämä on musta ollut ok.

Vierailija
16/25 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä millä perusteella kaaso veti rajan siihen keitä kutsui polttareihin ja keitä ei, mutta ainakin kaikki jotka paikalle tulivat olivat oikeasti mun kavereitani. Siellä ei ollut esim. miehen lapsuudenystävien vaimoja tai meidän sukulaisnaisia.

Hyvä niin.

Vierailija
17/25 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei siis kenenkään kautta. Ymmärtäisin kyllä jos olisi miehen ystävän vaimo tai muuta mutta omat ystävät kuuluisi kutsua. Tietty jokanen taklaa tyylillään. Ihmetten vaan miksi kutsui edes häihin ja miksi kaaso puhui mulle polttareista joskus muutama kuukausi sitten jos minua ei mukaan oteta. Tai eihän sitä kielletty mutta en ikäpäivänä menisi säälistä!!!

ps. pari toivoo häälahjaksi vain rahaa mikä olisi toinen aihe keskustella kun en sitäkään ymmärrä mutta siitä sitten ehkä joku toinen kerta..nyt kutsuu työt!!!ap

Vierailija
18/25 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ap:n piti olla polttarivieraslistalla, mutta jostain syystä unohtui.

Mulle kävi vähän samalla lailla nolosti viime vuonna kun pidin synttäribileet joihin kutsuin lähimpiä ystäviä ja sukulaisia, ja vasta bileiden ollessa käynnissä tajusin että olin kutsunut veljeni mutta unohtanut sisareni.

Vierailija
19/25 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi osannut kutsua ns. oikeita ihmisiä ilman morsiamen listaa.

Kaasoni hoiti kutsumisen. Mun mielestä se onkin kaason tehtävä! Ja juhliin kutsutaan kaikki läheiset kaverit.

Vierailija
20/25 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pyysin polttareihini vain muutaman ystävän, useampia sitten häihini. Syynä oli se että olin raskaana, enkä halunnnut kertoa asiasta vielä kaikille (ja olisin jäänyt kiinni, kun selvinpäin tietysti olin), koska raskaus oli niin alkuvaiheessa, joten kutsuin vain ne jotka jo asiasta tiesivät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän