Mitä halpaa ja hyvää karkkia, sipsejä, tms. saa k-marketista?
Suositelkaa nyt mulle jotain hyvää, jos huomenna hakisin kassillisen herkkuja:)
Onko kaupan merkeissä mitään hyvää?
Kommentit (14)
K-marketista ei saa mitään edullisia herkkuja. Hinnoissa vähintään +10%-K-market-lisää.
Pirkan "Inkkari" karkit on tosi hyviä. Riittoisa pussi ja maksaa pari euroa.
Rainbown chocolate chip keksipaketin taitaa olla vaan euron
nimim. tullut muutaman kerran ostettua..
[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 18:59"]
Rainbown chocolate chip keksipaketin taitaa olla vaan euron
nimim. tullut muutaman kerran ostettua..
[/quote]
Rainbow tuotteita ei saa K-marketeista...
Pirkka-perunalastut on ainakin mun mielestä tosi hyviä, eikä ole hinnalla pilattu.
Hieman ristiriitainen toive: herkkuja pitää saada mahdollisimman halvalla mahdollisimman paljon. Jos rahaa on niukasti, niin ehkä ne kannattaisi käyttää järkevämmin ja tyytyä pienempään määrään herkkuja. Itse asiassa ongelma on siinä, että epäterveellinen syötävä on paljon halvempaa kuin terveellinen. Yksi syy siihen, miksi huonommin toimeentulevat kärsivät isommista terveysongelmista ja ylipainosta.
K-marketissahan on paljon paremmat karkkivalikoimat kuin muissa kaupoissa. Pirkan omissa merkeissä on hyviä, esim. jo mainitut Inkkarit, ja mielestäni vielä sitäkin parempi rallymix. Samoin myyvät esim. kotitekoisen näköisiä lakusekoituspusseja (taitaa olla Porvoon lakua), joihin sorrun turhan usein. Sipseistä ym. en tiedä kun en käytä.
Joo, Pirkka-sipsit on hyviä. Samoin Pirkka-suklaat, joissa on isoja paloja. Etenkin se valkosuklaa-hasselpähkinä tai rusina-hasselpähkinä.
Pirkka tuotteet on järjestäin hyviä ja edullisia, paljon paljon parempia kuin s-ryhmän rainbow skeidat!!!
Peruna snack (sipsit), moamix, vinkari inkari,hubba bubba, hit mansikka suklaa rasia, (juomat grape, cola, seven up 7) ,mikro popparitmuumi tikkareita,
[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 05:18"]Peruna snack (sipsit), moamix, vinkari inkari,hubba bubba, hit mansikka suklaa rasia, (juomat grape, cola, seven up 7) ,mikro popparitmuumi tikkareita,
[/quote]
Pirkan maapähkinärenkaat (sipsejä). Minttu- ja mansikkasuklaarakeet, pirkkaa myös.
Miksi pitäisi ostaa kassillinen herkkuja? Miksi muiden mieltymysten perusteella? Kyllä sieltä perusmarketista löytyy taatusti ihan riittävä valikoima siihen, että löydät omat herkkusi...
Enhän mä osaa muuten ostaa kuin suffelipuffeja ja maraboun perussuklaata:)