Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerroin 1,5vkoa sitten kaatumisestani, kannattaisi joskus miettiä miten täällä vittuilee

Vierailija
29.03.2011 |

Terv niskansa retkauttanut+päänsä jäähän pamauttanut joka sai 2h sitten lähetteen kiireellisemmässä luokituksessa sairaalan neurologiselle osastolle.

Piti vaan tulla sanomaan, kun hieman vituttaa ihmisten käytös, ikinä kun ei/ette tiedä mitä kirjoittavalla ihmisellä voi olla todellakin menossa.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten se "kiireellinen" lähete on ihan muulle kuin neurologian osastolle. Kunto kestää kyllä täällä suun soittamisen, että se siitä päävammasta :D!

Vierailija
22/26 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli lääkäriaika tänään klo17 ja lääkäri kirjoitti lähetteen jonka antoi mukaani huomisaamua varten kun menen sinne sairaalaan. Nyt illalla sinne ei kannattanut mennä, koska siellä on kuulema neurologi paikalla vain ns virka-aikana. Ja mitä tuohon lähetteeseen tulee niin siinä on x-merkintä kiireellisyysluokituksien suhteen ja kiireellisin on tämä päivystysvaihtoehto jonka minulle merkkasi, seur 1-7vrk jne. Uskomattomia naisia täällä, paskaista ihmiskuraa, pohjasakkaa!! ap

Kerro mihin sairaalaan mennään osastolle suoraa?

Oulussa saanut lähetteen neur. osastolle samalla tavalla. Illalla lääkäri kirjoitti lähetteen, mutta kehoitti menemään osastolle vasta aamulla sillä tarvitsemaani lääkitystä ei voida illalla aloittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro mihin sairaalaan mennään osastolle suoraa?

Vierailija
24/26 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaatumisten kanssa ei ole leikkimistä. Erityisesti pitää varoa, ettei päätään lyö. Muut ruumiinosat on helpommin korjattavaissa. Siis tarkoitan todella, että kun kaatuu pitää yrittää kaatua niin, että suojaa päätään jos mahdollista. Itsekin olen kaatunut muutaman kerran aika pahasti. Ja häntäluuni lyönyt monesti.

Ehkei olisikaan niin typerää ja mummotouhua hommata talvikenkiinsa kunnolliset liukuesteet. Niitähän on kyllä myytävänä.

Vierailija
25/26 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mehän kerroimme jo PUOLITOISTA VIIKKOA SITTEN, että mene lääkäriin. Menit eilen.

Ja nyt olet kiukkuinen meille?

Vittuilua sait silloin siitä säälinkerjäämisestä monessa ketjussa, et kaatumisesta tai pään lyömisestä. Ja jos tutkimuksissa löytyy jotain, jonka takia lääkäri mainitsee, että olisi pitänyt tulla aiemmin, tuletko sitten pyytämään anteeksi, kun et toiminut heti, niinkuin sinua ohjeistettiin? Koska nyt selvästi odotat anteeksipyyntöä meiltä.

Anteeksi, jos olemme loukanneet. (Tiedän, että anteeksi voi pyytää, vaikkei kokisikaan sitä omalta osaltaan tarpeelliseksi, joten näin tein. Olet loukkaantunut ja minä pyysin anteeksi.) Muista kuitenkin se, että sitä saa mitä tilaa. Tämä ketju on siitä hyvä osoitus. Tulit ihan tarkoituksella kaivamaan verta nenästä. Älä enää tee niin, jos et halua paskaa niskaan; tällä palstalla sitä saa vähemmälläkin.

Nyt mene hoidattamaan itsesi kuntoon ja suosittelen lopettamaan tämän asian vatvomisen täällä.

Pikaista paranemista!

Vierailija
26/26 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mene hyvä ihminen sairaalaan. Silloin ap:tä vaivasi se, että oli ollut jo poissa töistä (en muista syytä), eikä hän halunnut lisää poissaoloja. Aika napakasti monet vastaajat kehottivat menemään lääkäriin, mutta vittuilua en muista. Kaatuminen on onnettomuus, ei kenenkään syytä.

Mulla on liukuesteet ja ne on kyllä hyvä keksintö. Eivät kerro mummoudesta mitään, vaan fiksuudesta, että osaa varautua kelien mukaan :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä