Tuleeko rinnoista tällaiset kun lopettaa imetyksen?!?!
http://thetruevoyeur.com/content/images/ 2/315/31517/193553_f11772bc.jpg
Yhyy! Tiedän kyllä että ne voivat muuttua hiukan, mutta onko tässä nyt tulevaisuuteni? Täysin tyhjät roikkuvat ja rumat?
Kommentit (22)
rakennevika ja imettänyt 3 naperoa enkä ees kauaa. Siks menen kohottamaan ne ja ehkä silarit sisään. Jos on normaalisti nätit tissit niin ei tule tollasia vaikka imettäis legioonan.
Onneks omat ei roiku vaikka oonki imettäny.
Joillain isommat, joillain tuollaiset pienet. Mutta malli on maahan päin vetävä, valitettavasti :(
riippuvat tissit = huonoa seksiä?
tätäkö yrität selittää?
Voi luoja, olet pakosta teinipoika...
Vierailija:
riippuvat tissit = huonoa seksiä?
tätäkö yrität selittää?
Voi luoja, olet pakosta teinipoika...
Ei varmaan tarkoittanut tuota, mutta hankala kiihoittua jos joutuu tuollaisia rintoja katsomaan.
10 v elämää lisää, niin ei tarvii enää kirjoittaa tämän tasoisia juttuja *varma tieto*
Mutta asiaan siis: Kyllä ne rinnat usein imetyksestä tyhjenee myös rasvan osalta, mutta se rasva palautuu vuodessa parissa. Mulla katoaa rinnat kokonaan kun imetys loppuu ja palautuvat sitten aikanaan, vaikka en niitä kyllä mihinkään tarttis.
Sulle ei taida edes 20-vuotta lisää auttaa asiaa. Ihan yhtä pihalla olet kuin nytkin.
En minä ole koskaan nähnyt tuollaisia, vaikka kaikki kaverit imettäneet. Itselläni muutos pystyistä 75D-kupeista on kieltämättä suuri - nyt 75C ja erittäin vähän pystyt - mutta ei todellakaan lähellekään tuollaista. Edestäpäin tissit näyttää edelleen hyvältä ja rintsikat päällä samoin, mikä on minusta se tärkein tekijä. Jos seuraavien imetysten jälkeen käy niin, ettei näistä saa rintsikoillakaan mitään, harkitsen sitten jotakin operaatiota.
Toisaalta rintojen rupsahtamisen estämiseksi on todella typerää jättää imettämättä tai imettää vain vähän aikaa, sillä rinnat voivat rupsahtaa hyvinkin jo pelkästä raskaudesta. Ainoa, mitä voi tehdä, on pitää hyviä liivejä, välttää ylenpalttista lihomista ja rasvailla ihoa.
Pääasia kai on, että on rinnat. Ja tosi reilua tota typyä kohtaan haukkua sen varustusta julkisesti... Tosin julkisesti kuvansa on laittanukin, niin kaipa saa varautua kommentteihin myös...
18 - kerro lisää rintojenkasvatusvinkeistäsi!
+kiinteytysvinkkejä myös
Mä rupesin karppaamaan ja miten siinä kävi: Laihduin nopeasti 7 kg, mutta voi voi...samalla kun maha lähti, pieneni myös tissit (ei oo liikoja ennestäänkään), niin että äkkiä hiilarit kehiin.
Se on ihan fysiologinen fakta, ettet pysty lisäämään rasvaa vain rintoihisi, vaan rasvaa tulee/lähtee kropasta TASAISESTI. Sitä ei tule vain rintoihin tai mihinkään muuhunkaan ruumiinosaan millään ruokavaliolla, piste.
t. alan ammattilainen
Itse luovutin maitoa ja nykyään (imetyksen lopettamisesta puolisen vuotta) rinnat melko lailla tuollaiset.
nut isosta B:stä pieneen C:hen (joka on mun kroppaan ihan soppeli, olen pieni muutenkin). Eli mulla auttoi ruokavalio (kutraus -> karppaus).