Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihaan mun mahaa...

Vierailija
29.03.2011 |

Ylipainoakin kyllä on (pituus 170cm, paino 76kg) joten pitäisi tosiaan saada laihdutettua. Olen just sellainen vyötärölihava, vaikka ei mun reidet ja persekään mitkään pienet ole. Oon niin kade kun joillakin on sellainen tasainen sileä maha vaikka olis ylipainoakin. Mulla taas on sellainen, että on lantiomakkara ja sitten mahamakkara ja niiden väliin jää ikään kuin sellainen sauma. Mun napakin on pelkkä viiva kun ei se näy kunnolla mahaläskien alta. Ja joskus kun sovittelen jotain vaatteita niin jos ne näyttääkin edestä katsottuna ihan hyvältä niin sivulta katsottuna näyttää ihan karmealta kun menee sllaiset läskikummut...

Pakko nyt yrittää laihduttaa. Puolitoista vuotta sitten painoin vielä 83kg, eli jotain edistystä on sentään tapahtunut. Mutta laihduin niin hitaasti että en oikeastaan edes huomaa mitään eroa, ja ihan samalta tää mun maha mun mielestä näyttää edelleen.:(

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mahani takia moni ei varmaan edes huomannut aluksi että olin raskaana ja tottahan se olikin että mulle se kunnon vauvamasu tuli vasta joskus viikolla 30-31. Mutta ei kyllä silti tuntunut kivalta kun olin kuudennella kuulla ja kaverini toitotti kovaan ääneen että "eihän sun vauvamaha oo yhtään kasvanut, näytät vaan siltä kuin olisit lihonut." Mun pitäis oikeasti laihtua varmaan 30kg että saisin tuon pelastusrenkaan pois. Aina jos onnistun laihduttamaan niin ekana läskiä lähtee rintojen alta ja lantiosta. -ap

Vierailija
2/13 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi raskaudesta jäi sellaiset arvet, että vähänkin kun painoa tulee lisää ja kaikki kertyy tietenkin vatsaan niin makkara ellei pahemmassa tapauksessa parikin roikkuu housun kauluksella vaikka kuinka olisinkin normaalipainossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi raskaudesta jäi sellaiset arvet, että vähänkin kun painoa tulee lisää ja kaikki kertyy tietenkin vatsaan niin makkara ellei pahemmassa tapauksessa parikin roikkuu housun kauluksella vaikka kuinka olisinkin normaalipainossa.

raskaus aiheutti sen, että vaikka painan nyt hiukan vähemmän kuin ennen raskautta, niin maha ei kuitenkaan ole yhtään pienempi. Ei ole kivaa ei. Ainakin täällä on muitakin jotka tietää miltä musta tuntuu.:)

Vierailija
4/13 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

puoltoista vuotta raskauden jälkeenkin maha oli isompi kuin ennen vaikka painoin melkein 10kiloa vähemmän kuin ennen raskautta. Piti jumpata ja paljon että se kuroutui vähän kasaan. Mutta nahkahan ei jumpalla parane. Eli +5kg=yksi löysä makkara.

Vierailija
5/13 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sentään terveydelle parempi kuin se pallomaha! Lohduttaudu edes sillä.

Vierailija
6/13 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mulla on kuiteski vötärö ja napkin sieltä erottuu. Ihan sama, kiloista viis, mies tykkää joka kohdasta :)

Vierailija
7/13 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sentään terveydelle parempi kuin se pallomaha! Lohduttaudu edes sillä.

voihan sen noinkin ajatella. Toivotaan nyt että maha edes vähän parempaan kuntoon menee jos nyt paino lähtee tippumaan. Tietty täytyy liikuntaa lisätä myös. On vaan taas vaihteeksi ollut huono itsetunto päivä niin piti tulla tänne avautumaan. -ap

Vierailija
8/13 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten muillakin, vyötäröllä oli oikea kunnon löllykkä, vaikka painoindeksikin oli normaalin rajoissa.

En edes päättänyt mitenkään että "Nyt alan laihduttamaan", vaan aloin vain syömään paremmin.

Kaksi viikkoa meni sokerikoukusta pääsyyn, ja sama kaksi viikkoa meni siihen että tottuin siihen etten ylipäätään syö pitkin iltaa.

En ikinä kuvitellut, että vanhat housut voisivat pyöriä jaloissa, mutta niin vain on käynyt!

Vierailija
9/13 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi mitään. Laihdutettava on vaan lisää ja lisää. Moni päärynävartaloinen saa "hoikan paperit" paljon huonommalla BMI:llä. Minun omenavatsaisen on painettava TODELLA vähän, että vyötärön saisi edes lähelle sitä mitä pidetään normaalina.

Miksi edes on mitään BMI:tä, kun sillä ei ole mitään tekemistä minkään kanssa....

Vierailija
10/13 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vytärö häviää jos kiloja tulee.

Laihtuessa vatsan arvet muuttui rypyiksi ja nahka roikkuvammaksi. No, paita päällä sentään ihan hyvän näköinen kroppa, seisoessa.

Vierailija
11/13 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vyötärölihavuuden riemua. Täällä BMI 22 ja vyötärö 87 cm. Ei voi mitään. Laihdutettava on vaan lisää ja lisää. Moni päärynävartaloinen saa "hoikan paperit" paljon huonommalla BMI:llä. Minun omenavatsaisen on painettava TODELLA vähän, että vyötärön saisi edes lähelle sitä mitä pidetään normaalina.

Miksi edes on mitään BMI:tä, kun sillä ei ole mitään tekemistä minkään kanssa....

vyötärönympärys 79cm (isompikin on ollut, ja paljon). Päätin laihduttaa muutaman kilon ja innostuin samalla jumppaamaan. Kiloja ei montaa lähtenyt mutta jumppaamalla lähti ekassa 2kk:ssa 10cm. Oli vaan vatsalihakset huonossa kunnossa raskauden jälkeen. Tein 3-4x viikossa vatsalihaksia youtube videoiden mukaan 18minuuttia kerrallaan. Jokin pilates abs video se oli ja how to get abs fast in 8min tai jotain sinnepäin se toinen video.

Vierailija
12/13 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vyötärölihavuuden riemua. Täällä BMI 22 ja vyötärö 87 cm. Ei voi mitään. Laihdutettava on vaan lisää ja lisää. Moni päärynävartaloinen saa "hoikan paperit" paljon huonommalla BMI:llä. Minun omenavatsaisen on painettava TODELLA vähän, että vyötärön saisi edes lähelle sitä mitä pidetään normaalina.

vyötärönympärys 79cm (isompikin on ollut, ja paljon). Päätin laihduttaa muutaman kilon ja innostuin samalla jumppaamaan. Kiloja ei montaa lähtenyt mutta jumppaamalla lähti ekassa 2kk:ssa 10cm. Oli vaan vatsalihakset huonossa kunnossa raskauden jälkeen. Tein 3-4x viikossa vatsalihaksia youtube videoiden mukaan 18minuuttia kerrallaan. Jokin pilates abs video se oli ja how to get abs fast in 8min tai jotain sinnepäin se toinen video.

varmaan alkaa jumppailla vatsiksia parempaan kuntoon. Mulla on ryhtikin aika huono. Mulla on kans niin että vaikka laihtuisinkin niin läskit lähtee viimesenä vyötäröstä. Ja nytkin kun on vähän saanut painoa alas niin lantiosta on kyllä lähtenyt senttejä, mutta sen takia vyötärön paksuus oikein korostuu vielä enemmän. Paljon mieluummin ottaisin päärynävartalon kuin tän nykyisen. -ap

Vierailija
13/13 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vyötärölihava ja minulla taas on sellainen kunnon pallomaha, että eipä tässäkään juuri kehumista ole. Muutamat kerrat on kysytty että olenko raskaana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi