Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

seukkaamisesta, tyttöä 17 ja poika 15 v?

Vierailija
29.03.2011 |

meinasin perseelleni lentää, kun sain tietää tyttäreni boyfriendin iän. ei ikinä uskois. jotenkin outoa, mä olen aina seurustellut ja kaveerannut itseäni vanhempien kansas.

poika tosin ei ole suomalainen, ehkä heidän kulttuurissaan pojat kehittyy nopeammin.

onko tyttäreni puuma vai pedo?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo 15v. on tällä hetkellä oman kaveripiirinsä kiistämätön kingi, siitä olen varma. :)

Mutta eipä tuossa mitään väärää ole, harvinaista vain että ikäero on noin päin.

Vierailija
2/6 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäresi ikäisenä mulla oli 16 v. poikaystävä. Aina olen ihastunut tälleen pikkusta itseäni nuorempiin, itseäni vanhemmat ei ole ikinä kiinnostaneet yhtään. Miksi ihmeessä tyttäresi pitäisi ajatella niin kuin sinä? Tyttäresi on puuma tai pedo vasta jos vielä 18 täyttäneenä harrastaa alle 16-vuotiaita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä kummallista kuin 17v pojan ja 15v tytön suhde. Yleensä pojat vaan sietävät toisen osapuolen lapsellisuutta tyttöjä paremmin.

Vierailija
4/6 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole mitään kummallista

t. ap

Vierailija
5/6 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmaissut tyttärellesi ihmetystäsi ääneen. Itse seurustelin tuossa iässä itseäni vuotta nuoremman pojan kanssa ja oltiin 6 vuotta yhdessä, se että minä olin vanhempi ei ollut syynä eroomme. Ei se aina niin ole, että pojat ovat tyttöjä kehityksessä jäljessä.

Vierailija
6/6 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan. Mutta toivottavasti tosiaan et näyttänyt hämmästyneeltä tms., ainakin mun nuoruudessa oli jotenkin noloa, jos kundikaveri oli vaikka vain yhdenkin vuoden nuorempi ja moni ihastus tai seurustelu ei päässyt edes alkuun vääräsuuntaisen ikäeron takia. Mikä on tietenkin tosi tyhmää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi