Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää ihmiset, jotka eivät käy äänestämässä

Vierailija
29.03.2011 |

vedoten siihen, että "ei ne siellä lupauksiaan pidä".

Ja yleensä nämä henkilöt ovat, työttömiä, duunareita, yh-äitejä ym. eli ns. vähävaraisempia.

Itsekkään en paljon politiikasta ymmärrä saati seuraa, mutta sen verran on älliä, että käyn äänestämässä puoluetta joka ottaa sellaisiin asioihin kiinni mitä minä arvostan. Eihän ne tietenkään kertaheitolla esim. köyhyyttä poista tai saa aikaan niitä muitakaan "vaalilupauksiaan", mutta ajavat asiaa eteenpäin.

Sitten nämä äänestämättä jättäneet kitisee joka ikisestä lakiuudistuksesta ja torkkupeitosta mikä on "heidän rahoistaan pois".

Ei sopisi tietenkään yleistää, nämä esimerkit vain vahvasti nousevat esiin minun tuttavapiirissäni olevista ihmisistä.

Kantani on siis se, jos et äänestä, turha kitistä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta on niitä ihmisiä ,jotka elävät kitistäkseen kaikesta, eivätkä ole oppineet että voi itse vaikuttaa asioihin, vaan jotenkin ajattelee että asiat vaan tapahtuu eikä niille voi mitään. Sitten ihmetellään miksi on elämä niin syvältä, eikä edes yritä tehdä asialle mitään.

Vaikka itsekin turhautuu usein poliitikkojen vaalilupauksista, kun ne ei oo realistisia, mutta sen pienen asian voin tehdä että otan selvää kuka ajaa mulle tärkeitä asioita, ja annan ääneni sille. Onhan se parempi kuin ei mitään.

Vierailija
2/5 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää pätee tosi hyvin joihinkin tuttaviini :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turha valittaa, jos ei viitsi äänestää.

Vierailija
4/5 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen äänestänyt kaikissa vaaleissa aina. Tai yhdet seurakuntavaalit olen jättänyt väliin, kun asuin vieraalla paikkakunnalla enkä tuntenut ehdokkaita.

Vierailija
5/5 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ärsyyntykää ihan vapaasti.

;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme