Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko vielä Joululahjoja muille tiedossa? Eli la Joulukuussa 2011 :)

29.03.2011 |

Heissan!

Tein testin viikonloppuna ja positiivinenhan se oli suureksi yllätykseksi. ELi meidän perheeseen on tulossa neljäs lapsi ja totaalisena yllärinä. =)

Huonoa oloa esiintyy jonkin verran, mutta nuo rinnat ne vasta kipeet onkin. Massu on nii turvonnu ja nälkäinen. Ihanata.

Muita? Tulkaa esille!! :-)))

Kommentit (111)

Vierailija
101/111 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdoin jaksoin tulla kirjoittamaan, just ja just kännykäl jaksaa vaivautua ku makaa samal sängyssä.. :D Tuo esikoinen (1v11kk) vie aika hyvin mehut, ku ei edes läheskään aina nuku päiväunia. Tänään herra oli 12h putkeen täydessä touhussa vaikka ulkoiltiinkin rattailla ja haettiin uusi telkkari postista. Huhhuh sanon minä! :P

Mullakin viime syksyllä oli se tuulimuna raskaus, niin ihmettelin ku ultra on vasta viikol 11, 16. Päivä muistaakseni. Ei kuunnella sydämen sykkeitä eikä mitään ennen sitä. Neuvolas kyl oon käyny jo ja verikokeet seuloista.

Mutta toivotaan, että täl kertaa menee hyvin ultrat!

Nyt on pakko mennä ihastelemaan tota uutta 3D telkkaa, varmaan saan kivan päänsäryn yöks vaan.. :D

Kamala nälkä koko ajan myös vaivaa, saa syödä parin tunnin välein aika tuhdisti et pärjää. Ei muistaakseni esikoisen kohdalla ollut näin kovaa nälkää vaikka suklaa maistuikin.. :P

Paljon tsemppiä kaikille, ja muistakaahan levätä!

-Meevi ja masukki 9+0 kai?-

Vierailija
102/111 |
06.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yksi uusi ilmoittautuu mukaan. Kävin jo aiemmin kuikuilemassa viestejänne mutta nyt vasta saan kirjoitetuksi kun muistin tunnuksetkin. =) Meillä esikoinen täytti juuri 2 vuotta ja tämän uutukaisen laskettu on omien laskujen mukaan 20.12.

Esikoisen raskaus oli super helppo. Nyt on ollut vatsa aivan kuralla jo monta viikkoa ja välillä etoo pahasti jos ei ole muistanut syödä tarpeeksi usein. Minäkin opiskelen ja kesäksi pitäisi kesätöihin mennä joten toivottavasti olo pysyy kohtuullisena.

Parempaa vointia ja voimia kaikille kanssa odottajille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/111 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kaikki hyvin vaikka en ole kirjoitellut. Niin paha olo koko ajan. No nyt viikkoja tasan 10 eli eiköhän se kohta helpota.

Asumme ulkomailla ja tänään oli eka neuvola. Tai aika kätilölle. Seur. käynti onkin ultra heinäkuussa ja joskus sen jälkeen sitten taas kätilölle.

Käytiin Suomen lomalla pari vkoa sitten ja siellä käytiin alkuraskauden ultrassa. Kaikki hyvin. Sydän löi

Vierailija
104/111 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvolassa käytiin ekaa kertaa pari viikkoa sitten ja ultra saatiin kesäkuun alkuun. Vielä kolme viikkoa saa siis jännäillä ja odottaa, ennen kun pääsee pikkuisen näkemään:)Lasketuksi ajaksi laitettiin nyt alustavasti 19.12. mutta oma veikkaus on, että tulee siirtymään viikolla eteenpäin, saa nähdä:)

Vatsa ollut ihan todella turvonnut, pientä kuvotusta ja rinnat arat. Muuten melko vähäisillä oireilla menty. Vähän tuossa ehdin jo pelästyä kun pari kertaa on niukasti verta paperiin vuotanut, mutta ainakin neuvolan mukaan sellainen normaali.. yrittää olla vain itsekin turhia stressaamatta:)

Kova halu olisi jo kaikille tutuille päästä kertomaan asiasta, vanhemmille ja sisaruksille ollaan miehen kanssa vasta kerrottu. Mut kyl yritetään odottaa sinne ultraan, on sitten kaikki varmasti varmaa :)

Vierailija
105/111 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin kaikki on hävinny??

Meillä oli ultra eilen, kaikki siis onneks hyvin! Np. oli ihan normaali, oli sellanen 5cm ihmisen alku masussa. Ja viikot oikein, eli nyt vko 12 menossa.

Tänään mies ilmoitti isälleen, joka onnitteli kovasti ja suunnitteli jo kaikkea. Sitten mä ilmoitin omalle äidilleni, joka ei sit edes onnitellut ja kuulosti jotenkin pettyneeltä..tuli toosi paska fiilis siis loppupäiväksi.. Meil on aika pieni omakotitalo ja ollut vähän rahasta pulaa, ni kai se sit jotenki kelaa et ollaan kusessa nyt. Mutta mä ajattelen vaan noi lapsiasiat niin, et se on aina siunaus kun niitä saa. Eikä ennen vanhaankaan olla mietitty, että no onko se nyt taloudellisesti kannattavaa. Rakkautta kuitenkin riittää, se on mun mielest pääasia.

Mites muilla, kirjottakaa nyt tänne kuulumisia!! :)

Vierailija
106/111 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille on tulossa toinen lapsi, laskettu aika neuvolan mukaan 11.12. Olen siis kolmikymppinen yhden lapsen kotiäiti, esikoinen on nyt 1v 3kk joten ikäeroa ei ehdi tulla muksuille kahtakaan vuotta.

Aloitin juuri pitämään blogia raskausaikaani ja sen tuomiin fiiliksiin liittyen, se löytyy osoitteesta

http://ohdakeperhonen.vuodatus.net/

Saa käydä lueskelemassa jos kiinnostaa :)

Olen menossa ekaan ultraan maanantaina enkä malttaisi millään odottaa. Olen ihan luottavaisin mielin, neuvolassa saatiin jo aiemmin sydänäänet kuuluviin ja kun paha olo iskee tämän tästä, niin eiköhän tuolla kyydissä joku liene! Kunpa vain olisi muuten ihan OK.

Vierailija
107/111 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli LA 15.12, en tiedä olenko oikeassa paikassa tuplat tulossa=) Kaksi tyttöä 7 ja 11v ja nyt siis tuplat tulossa. Ikää on 27v. Nuoremman tytön aikana kirjoittelin heinämammoihin ja oli mukavaa lukea ja kirjoitella ajatuksia.

Vierailija
108/111 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli LA 15.12, en tiedä olenko oikeassa paikassa tuplat tulossa=) Kaksi tyttöä 7 ja 11v ja nyt siis tuplat tulossa. Ikää on 27v. Nuoremman tytön aikana kirjoittelin heinämammoihin ja oli mukavaa lukea ja kirjoitella ajatuksia.

Vierailija
109/111 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli suureksi yllätyksekseni testi näytti plussaa ke ja eilen kävin ultrassa ja viikko ja jo reilu 11. se mikä tästä tekee jytky yllärin on se että olen syönyt ehkäisyspillereitä aina keskiviikko aamuun saakka,nyt sulatellaan,itketään ja nauretaan vuoron perää.

3poikaa (04,06,07) joten saas nähdä kumpiko nyt tulee.

Vierailija
110/111 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lautan nyt itseni tännekin vaikka enemmän tuolla joulutonttujen puolella pyörin.

Elikkäs: toinen lapsi tulossa(P.08/04) laskettu olis 9.12 ellei ensi viikolla aikaisteta, kaikki merkit siihen viittaisi,että pidemmällä ollaan. Lapsen sydän kuuluu mm jo niin voimakkaasti doplerilla ja eka ultrakin viittaili siihen.

synnärinä toimii pkssk.

Vierailija
111/111 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkäs meillä la.5.12. Tämä masu asukki on kovasti toivottu monia km käyty läpi tätä ennen. Ra sujunut hyvin tähän mennessä,liikkeitä aloin tuntea viime viikolla ja ne ovat vaan voimistuneet päivä päivältä että aika varma niistä olen siitä asukki se siellä melskaa :).Aiempia raskauksia 2 tätä ennen se voipi vaikuttaa että ne jo tuntee näin varhaseen eli viikolla 14. Rakenneultra meillä on ensi kuussa ja odotan kovasti jo vahvistusta epäilyksille sukupuolen suhteen.