80-luvun teini, luitko nuorena Untinen-Auelia loikkimalla seksikohtauksesta toiseen? ;)
Tän päivän Hesarissa oli mielenkiintoinen juttu tuosta kirjasarjasta.
Kommentit (49)
mutta todellakin tykkäsin kirjoista silloin teini-ikäisenä. Kiinnosti tuo esihistoriallinen aspekti, mutta olihan se Jondalar kyllä tosiaankin aikamoinen alpha-uros ja seksikohtiin palasin monta kertaa :D
Siis onko nyt sarjaan tullut joku päätös? Pakko lukea!!!
Muistan kuinka kirjastoauton setä vähän nikotteli kun ala-asteen kolmannella lainasin Fanny Hill-ilotytön muistelmat. Se pitäis nyt lukea uudestaan...
untinen-auelit luin ihan kokonaan, mutta näihin tiettyihin kohtiin taisin palata pariinkin kertaan, sängyssä peiton allakin...
Muistan kuinka kirjastoauton setä vähän nikotteli kun ala-asteen kolmannella lainasin Fanny Hill-ilotytön muistelmat. Se pitäis nyt lukea uudestaan...
Oo, sitä me kukin teinisukupolvi luettiin salaa mökillä, jonne edellinen sukupolvi oli jättänyt sen.
"Posket ilosta ja hämmennyksestä punehtuneena katsoin hänen ylvästä marmorimiekkaansa, joka uljaasti tanassa valmistautui läpäisemään tiheän viidakon peittämän pehmeän kumpuni..." Iih!
mutta olisiko jollain antaa pientä lukunäytettä?
Ja kun hän oli aika tylsä ja konservatiivisen tiukka ihminen, niin en edes ottanut kirjastossa ao. kirjoja käteeni. Ajattelin, että niiden täytyy olla tosi tylsiä kun tämä täti niitä lukee...
No, ehtiihän sitä sitten vieläkin.
Niin Aylahan taisi keksiä myös neulan ja savenpolton. :) Jondalarin nimen olin kyllä jo tyystin unohtanut!
Voi itku, kun meillekin tulee vain se sunnuntain Hesari... Tietäisiköhän joku, mikä sen uuden kirjan nimi on ja joko se on ilmestynyt? Pakkohan se on lukea!! :D
Niin Aylahan taisi keksiä myös neulan ja savenpolton. :) Jondalarin nimen olin kyllä jo tyystin unohtanut!
Voi itku, kun meillekin tulee vain se sunnuntain Hesari... Tietäisiköhän joku, mikä sen uuden kirjan nimi on ja joko se on ilmestynyt? Pakkohan se on lukea!! :D
Kirjan nimi on Maalattujen luolin maa. Mulle jäi epäselväksi, että joko se on suomeksikin valmis vai pitääkö suomennosa vielä odotella.
ilmestyy samaan aikaan usealla kielellä, myös suomeksi, eli ei kun kauppaan/kirjastoon, pitäis varmaan näinä päivinä olla saatavilla!
Mutta olihan siinä hottia kamaa. :D
Ihan järjestyksessä luen kaikki kirjat jos ylipäätään luen. Jos alku ei vaikuta kiinnostavalle lopetan kesken.
oon aloittanu useamman kerran ko. kirjoja, mutta en oo päässy niin pitkälle, että olisin törmänny seksikohtauksiin.. pitäiskö aloittaa vielä kerran ja olla vähän "sitkeämpi"... ;)
Teininä luin vielä kaikki kirjat alusta loppuun, järjestyksessä. Ja myös niin et jos jonkin kirjan aloitin luin sen myös loppuun.
vain inhottavia raiskauskohtauksia? Jatkossa sitten tuli seksiä tuutin täydeltä.
Aloitin siitä ekasta, joten en usko voineeni lukea pelkkiä seksikohtauksia. Vaikka jotkut niistä myöshemmistä olikin ööh, aika yksityiskohtaisia...
olisi varmaan netissä yksilöityinä ne sivut jotka ovat lukemisen arvoisia. Ennen piti nähdä vähän vaivaakin.
Tosin luin mutkin osiot kuin seksi :)
vm.73
kun selasin ne seksikohdat nopeasti ja syvennyin siihen kaikkeen muuhun...
Ehkä mä olin jo kakarana turhan realisti. Kun ne matkusti sen jäätikön yli sinne sen miehen kotiin päin niin ne oli ilman vettä eli siis peseytymistä pari kuukautta. Eli parit menkat yms ja silti se heppu intohimoisesti imutteli naisen alapäätä. Huoh, tossa vaiheessa mä hyppäsin aina seksijutut yli.
Minusta ne oli niin huonoja kirjoina etten jaksanut lukea muut kuin seksikohtaukset.
seksikohtauksia sitten vielä erikseen. Tykkäsin kirjoista enkä silloin vielä tajunnut että aika viihdemössöä ovat.
Tulihan se keksineeksi ihan tosta vaan digitaliksenkin käytön sydämen vajaatoimintaan, ettei se ihan turha blondi tosiaan ollut *hirn*