Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

80-luvun teini, luitko nuorena Untinen-Auelia loikkimalla seksikohtauksesta toiseen? ;)

Vierailija
29.03.2011 |

Tän päivän Hesarissa oli mielenkiintoinen juttu tuosta kirjasarjasta.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luin kyllä kolme ensimmäistä kirjaa ihan kunnolla. (Salaa vanhemmiltani, johan kansistakin näki, että ne olivat hömppää!) Minusta se mahdollinen maailma oli tosi kiinnostava kaikkine yksityiskohtineen, astioineen, yrtteineen, hautajaistapojeen, vaatteineen ja maisemineen. Mutta tietenkin seksikohtaukset olivat ikäänkuin houkutteleva palkkio jonkun lukuetapin jälkeen. Aylahan oli vähän samassa vaiheessa kasvussaan kuin itse olin, teinityttö. Varsinkin ensimmäisen kirjan kauheiden raiskausten jälkeen oli niin ihanaa, kun Jondalar pyöritteli Aylan koviksi kiihottuneita nännejä sormissaan, katsoi naista alaston halu kirkkaan sinisissä silmissään ja työnsi sykkivän elimensä hänen joustavaan astiaansa, ja kahta lukua myöhemmin sulki naisen kiinteät, pyöreät ja pehmeät rinnat vahvoin kämmeniinsä, kiusotteli tämän huulia herkällä kielellään kosketellen samalla tämän ilon nystyrää ja taas parin luvun päästä katseli Aylan naisellisesti kaartuvaa takamusta tämän kylpiessä jääkylmässä joessa niin, että hänen miehuutensa alkoi jäykistyä ja hän päätti mennä Aylan luo jne. jne. Ehkä joku joskus munki kanssa!

Myöhemmin kohtaukset rupesivat jotenkin puuduttamaan, ja muutenkin se, kuinka tämä yksi ja sama kaunis (tietenkin blondi) keksi ensimmäisenä kätevän tulensytyttämistavan, kesytti hevosen ja suden ja ties mitä. Vähän liikaa siis yhdelle tyypille.

Tulihan se keksineeksi ihan tosta vaan digitaliksenkin käytön sydämen vajaatoimintaan, ettei se ihan turha blondi tosiaan ollut *hirn*

Vierailija
22/49 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta todellakin tykkäsin kirjoista silloin teini-ikäisenä. Kiinnosti tuo esihistoriallinen aspekti, mutta olihan se Jondalar kyllä tosiaankin aikamoinen alpha-uros ja seksikohtiin palasin monta kertaa :D

Siis onko nyt sarjaan tullut joku päätös? Pakko lukea!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kuinka kirjastoauton setä vähän nikotteli kun ala-asteen kolmannella lainasin Fanny Hill-ilotytön muistelmat. Se pitäis nyt lukea uudestaan...

Vierailija
24/49 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

untinen-auelit luin ihan kokonaan, mutta näihin tiettyihin kohtiin taisin palata pariinkin kertaan, sängyssä peiton allakin...

Vierailija
25/49 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kuinka kirjastoauton setä vähän nikotteli kun ala-asteen kolmannella lainasin Fanny Hill-ilotytön muistelmat. Se pitäis nyt lukea uudestaan...

Oo, sitä me kukin teinisukupolvi luettiin salaa mökillä, jonne edellinen sukupolvi oli jättänyt sen.

"Posket ilosta ja hämmennyksestä punehtuneena katsoin hänen ylvästä marmorimiekkaansa, joka uljaasti tanassa valmistautui läpäisemään tiheän viidakon peittämän pehmeän kumpuni..." Iih!

Vierailija
26/49 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olisiko jollain antaa pientä lukunäytettä?

Vierailija
27/49 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun hän oli aika tylsä ja konservatiivisen tiukka ihminen, niin en edes ottanut kirjastossa ao. kirjoja käteeni. Ajattelin, että niiden täytyy olla tosi tylsiä kun tämä täti niitä lukee...

No, ehtiihän sitä sitten vieläkin.

Vierailija
28/49 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin Aylahan taisi keksiä myös neulan ja savenpolton. :) Jondalarin nimen olin kyllä jo tyystin unohtanut!

Voi itku, kun meillekin tulee vain se sunnuntain Hesari... Tietäisiköhän joku, mikä sen uuden kirjan nimi on ja joko se on ilmestynyt? Pakkohan se on lukea!! :D

Vierailija
29/49 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin Aylahan taisi keksiä myös neulan ja savenpolton. :) Jondalarin nimen olin kyllä jo tyystin unohtanut!

Voi itku, kun meillekin tulee vain se sunnuntain Hesari... Tietäisiköhän joku, mikä sen uuden kirjan nimi on ja joko se on ilmestynyt? Pakkohan se on lukea!! :D

Kirjan nimi on Maalattujen luolin maa. Mulle jäi epäselväksi, että joko se on suomeksikin valmis vai pitääkö suomennosa vielä odotella.

Vierailija
30/49 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmestyy samaan aikaan usealla kielellä, myös suomeksi, eli ei kun kauppaan/kirjastoon, pitäis varmaan näinä päivinä olla saatavilla!

Vierailija
31/49 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olihan siinä hottia kamaa. :D

Vierailija
32/49 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan järjestyksessä luen kaikki kirjat jos ylipäätään luen. Jos alku ei vaikuta kiinnostavalle lopetan kesken.

Vierailija
33/49 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon aloittanu useamman kerran ko. kirjoja, mutta en oo päässy niin pitkälle, että olisin törmänny seksikohtauksiin.. pitäiskö aloittaa vielä kerran ja olla vähän "sitkeämpi"... ;)

Vierailija
34/49 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä luin vielä kaikki kirjat alusta loppuun, järjestyksessä. Ja myös niin et jos jonkin kirjan aloitin luin sen myös loppuun.

Vierailija
35/49 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain inhottavia raiskauskohtauksia? Jatkossa sitten tuli seksiä tuutin täydeltä.

Aloitin siitä ekasta, joten en usko voineeni lukea pelkkiä seksikohtauksia. Vaikka jotkut niistä myöshemmistä olikin ööh, aika yksityiskohtaisia...

Vierailija
36/49 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi varmaan netissä yksilöityinä ne sivut jotka ovat lukemisen arvoisia. Ennen piti nähdä vähän vaivaakin.

Vierailija
37/49 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin luin mutkin osiot kuin seksi :)

vm.73

Vierailija
38/49 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun selasin ne seksikohdat nopeasti ja syvennyin siihen kaikkeen muuhun...

Ehkä mä olin jo kakarana turhan realisti. Kun ne matkusti sen jäätikön yli sinne sen miehen kotiin päin niin ne oli ilman vettä eli siis peseytymistä pari kuukautta. Eli parit menkat yms ja silti se heppu intohimoisesti imutteli naisen alapäätä. Huoh, tossa vaiheessa mä hyppäsin aina seksijutut yli.

Vierailija
39/49 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ne oli niin huonoja kirjoina etten jaksanut lukea muut kuin seksikohtaukset.

Vierailija
40/49 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksikohtauksia sitten vielä erikseen. Tykkäsin kirjoista enkä silloin vielä tajunnut että aika viihdemössöä ovat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän