Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vl:t! Mitä ajattelet toisesta vl:stä, joka on värjännyt/sävyttänyt hiuksia?

Vierailija
06.04.2011 |

Tai meikannut?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole kyllä koskaan nähny ketään meikissä. Seuroihin kukaan nyt tuskin meikkaa, mutta muutenkaan en oo nähny meikeissä. Minä en kyllä pidä meikkiä syntinä. Mutta jos jollain vl:llä olisi meikkiä niin tulisi mielee, että meneekö hänellä vähän huonommin uskossaan tai sit ihan äärimmäinen olisi että ei kai tuo ole luopunut uskostaa?!? No joo, mun mielestä meikillä ja uskomisella ei ole mitään tekemistä keskenään. Mutta kun meikäläisillä on tällanen sääntö niin kyllä ihmetyttäisi jos jollain meikkiä olisi. Mulla on pari vl tuttua joista olen ajatellu et varmaan sävyttää hiuksiaan vaaleammiksi

Vierailija
2/4 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta saattaisin yrittää päästä sopivaan juttutuokioon kysymään, mitä kuuluu. Jos uskomisessa olisi vaikka vähän vaikeampi vaihe ja haluaisi jutella siitä.

En minäkään usko, että kenenkään taivasosuus on meikeistä ja hiustenvärjäyksistä kiinni, mutta voihan ne olla merkkejä siitä, että on vähän eksyksissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus miettinyt voiko vl. esim olla ammatiltaan näyttelijä. Eli jos meikki kuuluu työhön onko se hyväksyttyä?

Vierailija
4/4 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta saattaisin yrittää päästä sopivaan juttutuokioon kysymään, mitä kuuluu. Jos uskomisessa olisi vaikka vähän vaikeampi vaihe ja haluaisi jutella siitä. En minäkään usko, että kenenkään taivasosuus on meikeistä ja hiustenvärjäyksistä kiinni, mutta voihan ne olla merkkejä siitä, että on vähän eksyksissä.