80-luvun teini, luitko nuorena Untinen-Auelia loikkimalla seksikohtauksesta toiseen? ;)
Tän päivän Hesarissa oli mielenkiintoinen juttu tuosta kirjasarjasta.
Kommentit (49)
en edes tiennyt kyseisistä kirjoista ennen tuota Hesarin juttua :D Olinkin kyllä teini vasta 90-luvulla eikä kukaan kavereistankikaan ollut lukenut niitä.
Mulle kolahti kirjallisuuden seksikohtaukset, esim. Anja Kaurasen kirjoista niitä bongailin.
, paitsi hypin yli kohdista, joissa yksityiskohtaisesti selostettiin esineiden ta ruuan valmistusta.
"Ilon antamiselle" lähinnä nauroin... Oi Jondalar!
Luolien suojatit. Luulin jo, että Untinen-Auel jätti sarjan siihen Tasangon vaeltajiin. Miksiköhän ei 12 vuoteen kirjoittanut mitään? Tietääkö kukaan?
39
Luolien suojatit. Luulin jo, että Untinen-Auel jätti sarjan siihen Tasangon vaeltajiin. Miksiköhän ei 12 vuoteen kirjoittanut mitään? Tietääkö kukaan?
39
mutta koska mimmillä on ikää 75 vuotta, niin saa siinä jo viettääkin muutaman eläkevuoden välissä :).
Mutta palasin sitten aikanaan kyllä seksikohtauksiin :))
vm-70
Luin kyllä paljon kaikkea, mutta nuo on jäänyt aivan pimentoon.
sarjan kirjat teininä, ilmeisesti minua kiinnosti se kaikki muu kuin ne seksikohtaukset, koska nyt aikuisena koitin lukea kirjoja uudestaan ja kun päästiin niihin seksikohtauksiin, jotka kestivät sivutolkulla ja taas seuraavassa luvussa naiskenneltiin monta sivua, lopetin lukemisen siihen ja olin pettynyt, että oliko ne näin tylsiä? Muistin kirjat jännittävinä seikkailuina.