Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

80-luvun teini, luitko nuorena Untinen-Auelia loikkimalla seksikohtauksesta toiseen? ;)

Vierailija
29.03.2011 |

Tän päivän Hesarissa oli mielenkiintoinen juttu tuosta kirjasarjasta.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sarjan kirjat teininä, ilmeisesti minua kiinnosti se kaikki muu kuin ne seksikohtaukset, koska nyt aikuisena koitin lukea kirjoja uudestaan ja kun päästiin niihin seksikohtauksiin, jotka kestivät sivutolkulla ja taas seuraavassa luvussa naiskenneltiin monta sivua, lopetin lukemisen siihen ja olin pettynyt, että oliko ne näin tylsiä? Muistin kirjat jännittävinä seikkailuina.

Vierailija
42/49 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en edes tiennyt kyseisistä kirjoista ennen tuota Hesarin juttua :D Olinkin kyllä teini vasta 90-luvulla eikä kukaan kavereistankikaan ollut lukenut niitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kolahti kirjallisuuden seksikohtaukset, esim. Anja Kaurasen kirjoista niitä bongailin.

Vierailija
44/49 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

, paitsi hypin yli kohdista, joissa yksityiskohtaisesti selostettiin esineiden ta ruuan valmistusta.

"Ilon antamiselle" lähinnä nauroin... Oi Jondalar!

Vierailija
45/49 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. sunnuntaitilaaja

Vierailija
46/49 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luolien suojatit. Luulin jo, että Untinen-Auel jätti sarjan siihen Tasangon vaeltajiin. Miksiköhän ei 12 vuoteen kirjoittanut mitään? Tietääkö kukaan?

39

Vierailija
47/49 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luolien suojatit. Luulin jo, että Untinen-Auel jätti sarjan siihen Tasangon vaeltajiin. Miksiköhän ei 12 vuoteen kirjoittanut mitään? Tietääkö kukaan?

39

mutta koska mimmillä on ikää 75 vuotta, niin saa siinä jo viettääkin muutaman eläkevuoden välissä :).

Vierailija
48/49 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta palasin sitten aikanaan kyllä seksikohtauksiin :))

vm-70

Vierailija
49/49 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin kyllä paljon kaikkea, mutta nuo on jäänyt aivan pimentoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi