Kun äänestätte, muistakaa, että hyvätuloisten varoilla pidetään hyvinvointiyhteiskuntaa yllä.
Kannattaa hoitaa asiat niin, että hyvätuloisia huvittaa olla hyvätuloisia.
Kommentit (38)
Suomi kaatuu sillä hetkellä kun lastenhoitajat, lähihoitajat, siivoojat, keittäjät jne. "roskaväki" eivät jaksa enää sekä rahan että arvostuksen puutetta.
Kannattaa hoitaa asiat niin, että noihin töihin riittää suomalaisia tulevaisuudessakin.
Suomi kaatuu sillä hetkellä kun lastenhoitajat, lähihoitajat, siivoojat, keittäjät jne. "roskaväki" eivät jaksa enää sekä rahan että arvostuksen puutetta. Kannattaa hoitaa asiat niin, että noihin töihin riittää suomalaisia tulevaisuudessakin.
kannattaa hoitaa asiat niin että roskaväki hankkii itselleen paremman ammatin
En minä itse ole tuollaisen väen kanssa tekemisissä
hyvätuloisten rahoilla pyöritetään yhteiskuntaa, niin miksi sitten otetaan esim Japanista valtiolle velkaa lastentarhojen rakentamiseen ?!
Ei ole ap ainakaan valtiotieteitä tai taloustieteitä lukenut:-)
Suomi kaatuu sillä hetkellä kun lastenhoitajat, lähihoitajat, siivoojat, keittäjät jne. "roskaväki" eivät jaksa enää sekä rahan että arvostuksen puutetta. Kannattaa hoitaa asiat niin, että noihin töihin riittää suomalaisia tulevaisuudessakin.
Et siis olekaan tosi hyvätuloinen, jos siivoat itse, teet ruoan itse jne. Hah! Arvasin, joku av-mamma taas provoilee...
Sinusta tavoiteltavaa on, että Suomessa ei ole enää lainkaan noita em. ammatteja..? Vai toivotko, että meille tuodaan halpatyövoimamaista työntekijät? Vai miten olet tämän ajatellut?
Eiköhän suurin osa verojen maksajista oli pieni- ja keskituloisia. Toki yksittäinen hyvätuloinen maksaa enemmän, mutta ei heitä niin paljon ole, että pystyisivät hyvinvointivaltiota pyörittämään :D
Ja millähän matematiikalla tämän yhtälön olet ratkonut...? Kysyn vain siksi, että yleensä suurituloiset, kuten myös oma talous, maksavat enemmän veroja vuodessa kuin muutama keskituloinen koko työuransa aikana.
et ei se raha puissa kasva ja ilman suurituloisia heillä ei koskaan olisi duunia
Minkää nyt sinne romanikerjälälisten kyliin kylmissä kyyhottelemään jos tyo ei kelpaa
on suhteellisesti Suomessa vähän. Ja heistäkin moni sumplii veronsa edullisemman pääomaverotuksen kautta. Itsekin kuulumme ns. suurtuloisiin, ja samaan tuloluokkaan kuuluu reilusti alle 5% kansasta tilastojen mukaan.
En minä itse ole tuollaisen väen kanssa tekemisissäSinusta tavoiteltavaa on, että Suomessa ei ole enää lainkaan noita em. ammatteja..? Vai toivotko, että meille tuodaan halpatyövoimamaista työntekijät? Vai miten olet tämän ajatellut?
eri asiaa?
Perusammatteja tarvitaan, jotta yhteiskunnan rattaat pyörivät, mutta niitä hyvätuloisten veroeuroja tarvitaan siihenkin, että yhteiskunta pysyy ylipäätään olemassa globaalisti?
on suhteellisesti Suomessa vähän. Ja heistäkin moni sumplii veronsa edullisemman pääomaverotuksen kautta. Itsekin kuulumme ns. suurtuloisiin, ja samaan tuloluokkaan kuuluu reilusti alle 5% kansasta tilastojen mukaan.
tilastollisesti ylin prosentti maksaa enemmän veroja kuin alin 50% tulonsaajista? Mikähän tulos mahtaa olla, jos lasketaan 5% mukaan?
tilastollisesti ylin prosentti maksaa enemmän veroja kuin alin 50% tulonsaajista? Mikähän tulos mahtaa olla, jos lasketaan 5% mukaan?
ole, vaan lähinnä pääomatuloja. Se taas ei kerro ahkeruudesta yhtään mitään.
aika pieni hinta yhteiskuntarauhasta...Käy hei kysymässä joltain meksikolaiselta hyvätuloselta maksaisko se mielellään enempi veroja jos vastapainona sen ei tarviis jatkuvasti pelätä että lapset kidnapataan!
Niin joo ja maksakaa ensin takas ne yhteiskunnan teidän terveydenhuoltoon ja koulutukseen käyttämät massit takas, ennenku alatte vinkuun veroprossia pienemmiksi, jookos!
- keskituloiset maksaa suurimman osan hyvinvointivaltion kuluista veroillaan- muista se ap
asiaa näin on näreet