Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun äänestätte, muistakaa, että hyvätuloisten varoilla pidetään hyvinvointiyhteiskuntaa yllä.

Vierailija
28.03.2011 |

Kannattaa hoitaa asiat niin, että hyvätuloisia huvittaa olla hyvätuloisia.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi kaatuu sillä hetkellä kun lastenhoitajat, lähihoitajat, siivoojat, keittäjät jne. "roskaväki" eivät jaksa enää sekä rahan että arvostuksen puutetta. Kannattaa hoitaa asiat niin, että noihin töihin riittää suomalaisia tulevaisuudessakin.

asiaa näin on näreet

Vierailija
22/38 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi kaatuu sillä hetkellä kun lastenhoitajat, lähihoitajat, siivoojat, keittäjät jne. "roskaväki" eivät jaksa enää sekä rahan että arvostuksen puutetta.

Kannattaa hoitaa asiat niin, että noihin töihin riittää suomalaisia tulevaisuudessakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi kaatuu sillä hetkellä kun lastenhoitajat, lähihoitajat, siivoojat, keittäjät jne. "roskaväki" eivät jaksa enää sekä rahan että arvostuksen puutetta. Kannattaa hoitaa asiat niin, että noihin töihin riittää suomalaisia tulevaisuudessakin.

kannattaa hoitaa asiat niin että roskaväki hankkii itselleen paremman ammatin

En minä itse ole tuollaisen väen kanssa tekemisissä

Vierailija
24/38 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvätuloisten rahoilla pyöritetään yhteiskuntaa, niin miksi sitten otetaan esim Japanista valtiolle velkaa lastentarhojen rakentamiseen ?!

Ei ole ap ainakaan valtiotieteitä tai taloustieteitä lukenut:-)

Vierailija
25/38 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
26/38 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et siis olekaan tosi hyvätuloinen, jos siivoat itse, teet ruoan itse jne. Hah! Arvasin, joku av-mamma taas provoilee...

Vierailija
27/38 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinusta tavoiteltavaa on, että Suomessa ei ole enää lainkaan noita em. ammatteja..? Vai toivotko, että meille tuodaan halpatyövoimamaista työntekijät? Vai miten olet tämän ajatellut?

Vierailija
28/38 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän suurin osa verojen maksajista oli pieni- ja keskituloisia. Toki yksittäinen hyvätuloinen maksaa enemmän, mutta ei heitä niin paljon ole, että pystyisivät hyvinvointivaltiota pyörittämään :D

Ja millähän matematiikalla tämän yhtälön olet ratkonut...? Kysyn vain siksi, että yleensä suurituloiset, kuten myös oma talous, maksavat enemmän veroja vuodessa kuin muutama keskituloinen koko työuransa aikana.

Vierailija
29/38 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

et ei se raha puissa kasva ja ilman suurituloisia heillä ei koskaan olisi duunia

Minkää nyt sinne romanikerjälälisten kyliin kylmissä kyyhottelemään jos tyo ei kelpaa

Vierailija
30/38 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on suhteellisesti Suomessa vähän. Ja heistäkin moni sumplii veronsa edullisemman pääomaverotuksen kautta. Itsekin kuulumme ns. suurtuloisiin, ja samaan tuloluokkaan kuuluu reilusti alle 5% kansasta tilastojen mukaan.

Vierailija
31/38 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinusta tavoiteltavaa on, että Suomessa ei ole enää lainkaan noita em. ammatteja..? Vai toivotko, että meille tuodaan halpatyövoimamaista työntekijät? Vai miten olet tämän ajatellut?

Vierailija
32/38 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eri asiaa?

Perusammatteja tarvitaan, jotta yhteiskunnan rattaat pyörivät, mutta niitä hyvätuloisten veroeuroja tarvitaan siihenkin, että yhteiskunta pysyy ylipäätään olemassa globaalisti?

Vierailija
33/38 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on suhteellisesti Suomessa vähän. Ja heistäkin moni sumplii veronsa edullisemman pääomaverotuksen kautta. Itsekin kuulumme ns. suurtuloisiin, ja samaan tuloluokkaan kuuluu reilusti alle 5% kansasta tilastojen mukaan.

tilastollisesti ylin prosentti maksaa enemmän veroja kuin alin 50% tulonsaajista? Mikähän tulos mahtaa olla, jos lasketaan 5% mukaan?

Vierailija
34/38 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilastollisesti ylin prosentti maksaa enemmän veroja kuin alin 50% tulonsaajista? Mikähän tulos mahtaa olla, jos lasketaan 5% mukaan?

ole, vaan lähinnä pääomatuloja. Se taas ei kerro ahkeruudesta yhtään mitään.

Vierailija
35/38 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika pieni hinta yhteiskuntarauhasta...Käy hei kysymässä joltain meksikolaiselta hyvätuloselta maksaisko se mielellään enempi veroja jos vastapainona sen ei tarviis jatkuvasti pelätä että lapset kidnapataan!

Niin joo ja maksakaa ensin takas ne yhteiskunnan teidän terveydenhuoltoon ja koulutukseen käyttämät massit takas, ennenku alatte vinkuun veroprossia pienemmiksi, jookos!

Vierailija
36/38 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- keskituloiset maksaa suurimman osan hyvinvointivaltion kuluista veroillaan- muista se ap

Vierailija
37/38 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ettei veroja alenneta!

Vierailija
38/38 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasemmisto saa aaneni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi