Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
"Kiva" palata opintovapaalta töihin kun koko ajan jo soitellaan ens viikon tehtävistä.
28.03.2011 |
On laitettu kuulemma mun vastuulle esim. kaksi isoa tilaisuutta (juhlaa). Onpa mahtava mennä ottamaan vastuu tilaisuuksista, joita ei ole itse myynyt eikä suunnitellut, huoh!
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa