Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sanooko pankkivirkailija jo puhelimessa,jos ei laina ole kertakaikkiaan mahdollinen?

Vierailija
28.03.2011 |

soitin ja tiedustelin asiaa,kerroin, että 900e kk-palkka,ja lainaa tarvitsisi 1100e.

ei sanonut puhelimitse juuta eikä jaata,vaan antoi ajan huomiselle pankkiin.

minua niin nolottaa mennä sinne,kun luulen vastauksen olevan kieltävä..

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa olla, että pankki haluaa nähdä otteen ulosotossa olevista veloista, jotta nähdään, että todella maksat kaiken pois.

Vierailija
22/28 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pankkia kiinnostaisi asia?

Saattaa olla, että pankki haluaa nähdä otteen ulosotossa olevista veloista, jotta nähdään, että todella maksat kaiken pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttivat sitten mielensä, kun lähetin tarkan tulo- ja menolaskelman. Saatiin laina ja asunto :)

Vierailija
24/28 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pankkia kiinnostaisi asia?

sitä ei ulosmitata.koska muuten minulle ei jäisi suojaosuutta käteen.

eli tuloni ovat liian pienet ulosmitattavaksi. silti haluan maksaa ne pois.

ap

Vierailija
25/28 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oo rehellinen siellä pankissa.

Kannattaa ottaa se velkojaluettelo mukaan pankkiin ja velkojen summat - saat kaikki kerralla maksettua pois ja rahaa jää elämiseen. Ja kyllä pankkia kiinnostaa se velkojaluettelo ja kannattaa ottaa maksulaput (Tilisiirrot) mukaan myös, antaa varsin rehellisen kuvan itsestään - eihän se pankki halua että ottaa yhden velan entisten lisäksi ja kärsii sitten enemmän, uskokaa pois, niitä ihmisiä siellä pankissa ihan oikeasti kiinnostaa auttaa toisia ihmisiä. Mutta niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan eli oma asenne myös kuntoon kun asioi pankissa.

Vierailija
26/28 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

[iMutta niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan eli oma asenne myös kuntoon kun asioi pankissa.

[/quote]

--> tää ei sit ap ollu sulle vaan ihan "yleineuvo" :D :D

Vierailija
27/28 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kerännyt tuohon mukaan palkkakuitin,sadotodistuksen ulosotosta,sekä työsopimuksen.

ap

Vierailija
28/28 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

soitti ja kertoi,ettei minulla ole luottotiedoissa merkintöjä,vaikka olin sanonut niin. ja toivotti tervetulleeksi jatkamaan keskustelua paikanpäälle:)

katsotaan. jännittää aivan kamalasti. pienisuuriasia:D

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän