Lue keskustelun säännöt.
Mikä biisi?
27.03.2011 |
Eilen kuulin radiosta. Sanat meni jotenkin: aallot korkeat, ollaan samalla puolella..
Kommentit (2)
Vielä hakusessa. Oli kauniit sanat, olisi eilen pitänyt selvittää, mikä kappale kyseessä, mutten muistanut.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Antti Tuiskun Hyökyaalto tms.?