Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, joilla on ylipainoa, kehtaatteko laittaa bikinit päälle rantalomalla

Vierailija
27.03.2011 |

vai oletko rannallakin peittävimmissä vaatteissa? ja nyt en tarkoita jotain 5 kilon ylipainoa, vaan tyyliin 20 -->. Ja tämä kysymys ihan ystävällisyydellä toiselta ylipainoiselta.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kuljen bikineissä rannalla

Nyt kun olen saanut raskauskilot pois niin olen normaalipainoinen, eli pituutta 165 cm ja 66 kg

10kg pois niin sitten vasta olet normaalipainoinen. No, ainakaan et ole itsekriittinen :D

voisitko jotenkin perusteella tuon näkemyksesi normaalipainosta? Ainakaan lääketiede ei sitä kanssasi jaa. Ymmärräthän, että vaikka sinä päättäisitkin, että elefantit ovat violetteja ja niissä on keltaisia palluroita, ne eivät kuitenkaan ole semmoisia.

Vierailija
22/32 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kuljen bikineissä rannalla

Nyt kun olen saanut raskauskilot pois niin olen normaalipainoinen, eli pituutta 165 cm ja 66 kg

10kg pois niin sitten vasta olet normaalipainoinen. No, ainakaan et ole itsekriittinen :D

voisitko jotenkin perusteella tuon näkemyksesi normaalipainosta? Ainakaan lääketiede ei sitä kanssasi jaa. Ymmärräthän, että vaikka sinä päättäisitkin, että elefantit ovat violetteja ja niissä on keltaisia palluroita, ne eivät kuitenkaan ole semmoisia.

miehen veljen vaimo. Pituutta on 175 cm ja painoa 55 kg ja sen mielestä 60 kg painava noilla mitoilla on läski =). Ja tartteeko sanoa, että oikeesti se itse on kamalan näköinen...kaikkien paitsi oman itsensä mielestä, on vääristynyt kehonkuva hällä. Olet ihan ok!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

semmoisena kun olen en ujostele

Vierailija
24/32 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä yksiväristä mustaa, jotta siihen kiinnitettäisiin mahdollisimman vähän huomiota. Ja heitän jonkun rantamekon päälle heti kun tulen pois vedestä.

Mutta mulla ainoa ongelma ei ole ylipaino (jota on noin 10 kg), häpeän mahani rupsahtaneisuutta (raskauksien jäljiltä roikkuu rumana norsunnahkana) enemmän kuin sitä painoa. Olen nähnyt itseäni paljonkin ylipainoisempia bikineissä paljon minua paremman näköisinä.

Vierailija
25/32 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

160 cm ja 62 kg

Liikaa on painoa, ja etenkin maha on kamala löllö, mutta Thaimaassa on _niin_ kuuma, että oli pakko unohtaa häveliäisyys ja itsekritiikki...

Vierailija
26/32 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

170/107, pitäskö olla jokasen samaan muottiin mahtuva? No ei, jokainen on millainen on enkä jaksa välittää muiden katseista. Ihan tarpeeksi on tekemistä siinäkin, että hoitaa omat asiansa.

Sori vanha kesu, mut eipä tarvii tehdä samast aiheest uutta.

Vierailija
27/32 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai kehtaan! Ei kiinnosta tippaakaan mitä muut mun ulkonäöstä ajattelee. En kyllä ymmärrä miks ketään ventovierasta asia edes millään tavalla liikuttais.

Vierailija
28/32 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käyttäisi bikineitä, vaikka minulla olisi hyvä kroppa, koska ne ovat epämukavat. Mukava uimapuku on ihan paras uimiseen. Auringonottoahan ei kai kukaan enää harrasta, toivottavasti.

Vierailija
29/32 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy rannoilla, koska en osaa uida. Mutta kokouimapuvun laittaisin. Lähes kaikki läski on vatsassa minulla.

Vierailija
30/32 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina käyttänyt uimapukua, sekä ollessani ylipainoinen, että nyt normaalipainoisena.

Vierailija
31/32 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä käytän, ja bikineitä koska ne ovat helpommat (jos esim. uimisen jäljiltä haluan vaihtaa kuiviin jos olemme menossa johonkin) vaihtaa vaikka ihan rannalla pyyhkeen suojissa, +ei tule niin hassuja rajoja rusketukseen.

Käytän usein myös aurinkoa ottaessa hieman "pienempiä" bikineitä ja uimaan mennessä "tukevampia" koska silloin mukavampi uida.

Rantalomilla on jos jonkilaista kroppaa ym. ei siellä kukaan kiinnitä toisiin huomiota. Itse asiassa jos esim. lihava ihminen peittelee itseää , se herättää enemmän huomiota, esim. ns. "hamemaiset uikkarit" vs. ihan normi uikkarit.

Vierailija
32/32 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä rantalomalla on pakko käyttää bikineitä. Kun varjossakin on yli 40˚, ei tosiaankaan voi olla missään kokouikkareissa, jos ei sit oo meressä koko ajan. Turha siitä on olla huolissaan miltä näyttää, kyllä jokainen rannalle mahtuu, oli sitten laiha tai lihava, aurinkoa riittää kaikille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä