Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vähän hävetti mieheni puolesta tänään ennen poikien pokeri-iltaa.

Vierailija
26.03.2011 |

Tulin kylppäriin ja yllätin mieheni ilman paitaa. Hän huitoi kunfua ilmaan tai jotain itämaista. Oli ihan innoissaan. Jotenkin nolottaa nyt.

Olen ennenkin yllättänyt hänet pullistelemasta peilin edestä. Tuo huitominen oli kyllä pohjannoteraus.

Mulla on sentään karatessa ruskea vyö ( en ole kertonut hänelle) opiskeluajoilta. Voin todeta että näytti todella huonolta. Mies ei edes yllättynyt, kun näin kaiken. Oli ihan täpinöissään

Hävettää koko äijä. En taida päästä yli tästä myötähäpeästä.

Auttakaa jos pystytte. On vaikeaa nyt.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan kamalasti.

Vierailija
2/23 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro sille tuosta sun karatevyöstä ja tule tänne kertomaan reaktio. Pliiiiis! =))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ukolle voit myöhemmin todeta, että se on noloa, onko pakko? ;)

ei varmaan helpottanu sun oloa yhtään...

Vierailija
4/23 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mä olen ainoa, jota nolottaa AP:N puolesta :O

Vierailija
5/23 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun parisuhde kyllä kestäisi tuollaiset höynäjutut ihan kevyesti :)

Vierailija
6/23 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti olet kuitenkin melko intensiivisesti harrastanut? Eikä koskaan ole tullut mainituksi mitään asiaa sivuavaa?

Vierailija
7/23 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun parisuhde kyllä kestäisi tuollaiset höynäjutut ihan kevyesti :)

Kyllä munkin mieheni tekee ties mitä hassua ja noloa kun ollaan kahdestaan eikä mua kyllä yhtään nolota sen puolesta. Musta se on ihan kauheen sulosta, varsinkin kun itseänikin lapsettaa joskus, eikä mieskään mua häpeile :D Siksi me tehdään niitä noloja juttuja kotona neljänseinän sisällä ollessamme perheen kesken :D

Vierailija
8/23 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mustakin toi oli tosi hassua ja söpöä:))

Vierailija
9/23 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

myoskaan ymmarra mita noloa tuossa on. Jos yllattaisin mieheni samaisesta toiminnasta, saatas varmaan molemmat ihan hirvea nauruhepuli ja mina muistuttaisin asiasta aina sopivan tilaisuuden tullen.

Vierailija
10/23 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika jännää, ettei ole tullut tuo harrastuksesi puheeksi... Ilmeisesti olet kuitenkin melko intensiivisesti harrastanut? Eikä koskaan ole tullut mainituksi mitään asiaa sivuavaa?

Harrastin aika ahkerasti viidesti viikossa. Aika jäi vähiin. Merkinnät löytyy papereilta. Ovat varastossa puvun kanssa samassa paketissa. Ymmärrän miesten machojutut, en vain osanut odottaa omalta tuollaista. Kävi pahasti silmään ne liikkeet. Selvästi matkinut Jackie Chania. Näytti vähän homahtavilta ne liikkeet. Eniten teki pahaa, ne ilmeet. Ihan kuin kakkaa olisi vääntänyt.

Ehkä me molemmat menemme myöhemmin vielä salille. Olisi ihan kivaa.

Vierailija
11/23 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvon vauva, olette kohdanneet niin sanotun epämiehen. Ehdotankin välitöntä eroa, eli divorssia.

Vierailija
12/23 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan silti säästää peilejä. Ettei riko.

Nolottaa silti. Toivottavasti ei huomannut että huomasin. Katsoin pitkään noin 20 sekuntia. Potki ja huitoi...

En tiennyt mieheni tuota puolta.

ap

Vierailija
13/23 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

myoskaan ymmarra mita noloa tuossa on. Jos yllattaisin mieheni samaisesta toiminnasta, saatas varmaan molemmat ihan hirvea nauruhepuli ja mina muistuttaisin asiasta aina sopivan tilaisuuden tullen.

Ja kyllä siitä kuittailtaisi :D

Ukko saisi kuulla kunniansa aina :D välillä.

Vierailija
14/23 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin kylppäriin ja yllätin mieheni ilman paitaa. Hän huitoi kunfua ilmaan tai jotain itämaista. Mies ei edes yllättynyt, kun näin kaiken. Oli ihan täpinöissään

Mitä tuosta? Kaikki ukot pullistelee peilin äärellä. Oma mieheni teki rakasteluliikkeitä peilin edessä jouluna päissään. Ei se sieltä päässyt mihinkään. Piti kantaa petiin polo. Ei edes tajunnut kun kävin pissalla siinä vierellä.

Vierailija
15/23 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin kylppäriin ja yllätin mieheni ilman paitaa. Hän huitoi kunfua ilmaan tai jotain itämaista. Mies ei edes yllättynyt, kun näin kaiken. Oli ihan täpinöissään

Mitä tuosta? Kaikki ukot pullistelee peilin äärellä. Oma mieheni teki rakasteluliikkeitä peilin edessä jouluna päissään. Ei se sieltä päässyt mihinkään. Piti kantaa petiin polo. Ei edes tajunnut kun kävin pissalla siinä vierellä.

Veti elvis kierähdyksen ja sano et how do i look?

Sanoin vain että et sitten juo liikaa ja joihan se. On silmät selällä. Meni sohvalle röhnöömään.

Odottelin vähän siinä mielessä, ei tärpännyt... Ehkä aamulla.

Öitä kaikille.

Vierailija
16/23 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juonu varmaan 2 lasia viiniä ja sopertelee typeriä. Häpeän sinua! Olet ylipainoinen sinkku ja neitsyt jolla ei voi olla edes miestä :)

Vierailija
17/23 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

helvetti, nyt repesin :D

Vierailija
18/23 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

helvetti, nyt repesin :D

18 repesi tuolle 15 vastaukselle.

Vierailija
19/23 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juonu varmaan 2 lasia viiniä ja sopertelee typeriä. Häpeän sinua! Olet ylipainoinen sinkku ja neitsyt jolla ei voi olla edes miestä :)

3 lasta ja tuo kuorsaava otus sohvalla.

Arvaa kuka herää laittamaan aamiaisen 3 vuotiaalle taaperolle ja 5 vuotiaalle eskarille. Onneksi kolmasluokkalainen osaa itse.

Ei tuosta onnensoturista ole mihinkään :D

Eipä tiennyt mistä jäi paitsi. Hirveä ääni lähtee. Vissiin taas polttanut.

*menee ehkä nolon viereen nukkumaan*

pusuja*

Vierailija
20/23 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKÄ TEITÄ URPOJA VAIVAA HOITAKAA PÄÄKOPPANNE SAATANA!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi