Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ainoa nainen maan päällä jota ei kiinnosta

Vierailija
26.03.2011 |

sisustaminen? En tiedä miksi aihe minua niin ahdistaa, mutta tunnen jotain ihmeellistä alemmuutta/kömpelyyttä kun asia tulee puheeksi esim. vierailulla tuttavaperheiden vastaremontoiduissa tai -rakennetuissa kodeissa. Kaikilla tutuillani on koko ajan joku remontti tai "kodinmuokkaus" menossa ja loistavia ideoita, joilla saavat kodeistaan tosi tyylikkäitä. Minullekin koti on tärkeä, haluan että meillä on aina siistiä enkä mm. siedä rojua silmissäni eli kotimme on aika pelkistetty. Silti en osaa mitenkään erityisesti sisustaa, en jaksa katsoa sisustusohjelmia, en ikinä lue sisustuslehtiä, en jaksa kierrellä kaupoissa enkä kirppareilla metsästämässä sisustuslöytöjä eikä minulla ole silmää sanoa, mikä sopii minkäkin kanssa. Minua ei myöskään haittaa kotimme ysärikaakelit tai rumat lattialistat. Riittää, että on toimivaa ja siistiä, kodikasta. Ei kuitenkaan millään muotoa tyylikästä. Tuntuu, että olen ainoa lajiani. Vai olenko?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kyllä esim. katsella sisustuslehtiä ja joskus törmään johonkin ihanaan sisustukseen mistä olen melkein kade. Mutta omalla kohdallani en jaksa olla niin kiinnostunut että etsisin jotain sopivan sävyisiä verhoja tai huonekaluja, niiden osto on ihan tuskaa enkä mieluusti niitä vaihda.

Sen sijaan esim. vaatteista olen hirveän kiinnostunut ja niihin panostan mielelläni.

Vierailija
2/6 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseänikään ei sisustaminen harrastuksena kiinnosta, vaikka olen puuseppä ja muotoilija. Sisustaminen on vain tapa kuluttaa. Kodistaan saa kyllä kivan ilman sisustusHARRASTUSTA.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sinua ei kiinnosta sellainen sisustaminen jossa matkitaan muita! Mitä se "tyylikkyys" auttaa jos muuten menee päin persettä?

Vierailija
4/6 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rahaa olisi, olisin kyllä erittäin kiinnostunut, mutta näillä tuloilla tyydyn aika vähään, kuten huutiksesta ostettuihin tekstiileihin tms.

Vierailija
5/6 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle sohva on istumista varten, ei muuta.

Tapetit saa olla samat, samoin verhot.

En käy sisustusliikkeissä, en katso sisustusohjelmia enkä lue sisustuslehtiä.

Vierailija
6/6 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. verhoja en todellakaan vaihda ikinä :) ja kun kerran olen kotona saanut huonekalut aseteltua suht järkevästi, minulla ei riitä energiaa miettiä, voisiko ne laittaa jotenkin toisinkin. Uusi sohva tai pöytä ostetaan, kun edellinen leviää käsiin.

Mutta kiva kuulla kommenttejanne, lisääkin saa laittaa, lohduttavaa kuulla, etten ehkä olekaan niin outo. Tälläkin hetkellä kolme ystävääni rakentaa taloa, pari on saanut mittavan remontin valmiiksi ja muut suunnittelevat milloin minkäkin uusimista. Ja nättiähän heillä on, kauniita kalusteita, moderneja keittiöitä, ihania pelkistettyjä kylppäreitä, joiden rinnalla meidän 90-luvun rivari ja mm. pesutilat vaaleansinisine kaakeleineen ovat aika kauheat, mutta minulla ei riitä energiaa eikä kiinnostusta alkaa miettimään, millä kodistamme saisi hienomman..

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan