Näin unta, että yritin tappaa itseni
Syytä ei oikeastaan ollut kuin tyytymättömyys. Sain lopulta viillettyä ranteeni auki, mutta se ei vuotanut verta. Syvä haava, joka vain ammotti auki. Sitten se meni umpeen ja revin sen uudestaan auki tuloksetta. Uin keskelle lampea vartijoita karkuun, yritin hukuttaa itseni, mutta tunsin tyytymättömyyttä siihen, etten vain kuollut.
Olenkohan tulossa taas hulluksi?
Kommentit (4)
Olen tyytyämätön, kyllä. Moneen asiaan. Kyllästymiseen asti tyytymätön ja peloissani. Toisaalta taas, aloin nähdä unia itseni tappamisesta yrittäessäni tappaa itseni. Joten ei minusta tiedä.
Unethan eivät ole mitään enneunia eikä niiden mukaan tarvitse toimia. Tuo sinun lauseesi "ei minusta tiedä" kuulostaa siltä, kuin et voisi itse vaikuttaa omiin toimiisi, kuin olisit uhri. Sitähän sinä et ole. Sinä itse päätät, mitä valitset.
Uni ei kerro mistään muusta kuin tämän hetkisistä tunteistasi.
2
Olen tyytyämätön, kyllä. Moneen asiaan. Kyllästymiseen asti tyytymätön ja peloissani. Toisaalta taas, aloin nähdä unia itseni tappamisesta yrittäessäni tappaa itseni. Joten ei minusta tiedä.
Syytä ei oikeastaan ollut kuin tyytymättömyys. Sain lopulta viillettyä ranteeni auki, mutta se ei vuotanut verta. Syvä haava, joka vain ammotti auki. Sitten se meni umpeen ja revin sen uudestaan auki tuloksetta. Uin keskelle lampea vartijoita karkuun, yritin hukuttaa itseni, mutta tunsin tyytymättömyyttä siihen, etten vain kuollut. Olenkohan tulossa taas hulluksi?
olen itte tehnyt saman .ranteen vetanyt auki. huomasin etta en tehnyt kunnon jalkea.laakari halus vetaa tikik mut sanoin ei.se oli 25 vuotta sitten.Sen jalkeen olen yrittanyt poistumista 2 kertaa.ela meneta toivoa. sita on siella viella!!olen nytte yksin ja masennus rajalla,mut hyppaa ja kato peilista ittees, sitten loydat ittees.toivo ala tapa ittees!!
että olet johonkin asiaan tyytymätön. Ja mitä se tyytymättömyys on - vihaako? Mille tai mistä olet vihainen?