Vihreät: Korkeakouluttamattomat ei kelpaa äänestäjiksi
Ovat Osmon mukaan idiootteja kun taas he itse ovat eliittiä, just just.
http://img695.imageshack.us/i/soininvaara.png/
Kommentit (10)
tuosta teksistä nyt ei pysty päättelemään mitään.
Persujen äänestäjät on tutkitusti vähemmän koulutettuja, eikö sitä saisi sanoa ääneen?
Ensinnäkin, Osmo ei edusta kaikkia Vihreitä. Hän on vain yksi heistä, aivan kuten Timo on yksi PerSuista.
Toisekseeen, ei hän tuossa tekstissä sano mitään siitä, että kouluttamattomilla ei tulisi olla äänioikeutta.
Kolmanneksi, miksi PerSujen kannattajat ovat edelleen näin herkkänahkaisia kaikkea kritiikkiä kohtaan, vaikka gallupit lupaavat heille vaalivoittoa? Jos itse olisin gallupkuningatar, ei minua pätkääkään voisi kiinnostaa itseäni kyselyissä huonommin menestyvien provoyritykset.
teoriakokeen suorittamista, oli oikeassa. On karmeeta kun asioista ei yhtään mitään ymmärtävät äänestävät alataloja ja kikeelomaita eduskuntaan.
Mutta en tietenkään voi olla varma, koska tuo pätkä on aivan asiayhteydestä irrotettu.
Ja minusta hän on siinä ihan oikeassa, että kansanedustajien olisi ihan hyvä olla koulutettuja. Kansanedustajat on vastuussa tosi paljon isommista asioista kuin esim. kunnallispoliitikot. Kansanedustaja tarvitsee näkemyst myös mm. maailmantaloudesta ja maailmapolitiikasta ja nämä on sellaisia asioita, joita ihan oikeasti pitää opiskella, pelkkä maalaisjärki ei riitä (riippumatta siitä kuinka fiksu ihminen on).
ovat sitä eliittiä, joka on korkeakoulusta valmistuttuaan saanut töitä nopeasti. Ei siellä puolueessa kannanotot työttömien asemasta ja työllisyydenhoidosta paljon eroa kokoomuksen vastaavista.
Perustulon kannattajatkin ovat vain tietty osa puolueesta, eivätkä todellakaan niitä, jotka hallituksessa olisivat äänessä.
ovat sitä eliittiä, joka on korkeakoulusta valmistuttuaan saanut töitä nopeasti. Ei siellä puolueessa kannanotot työttömien asemasta ja työllisyydenhoidosta paljon eroa kokoomuksen vastaavista.
Perustulon kannattajatkin ovat vain tietty osa puolueesta, eivätkä todellakaan niitä, jotka hallituksessa olisivat äänessä.
Koko puolue on perustulon takana!
teoriakokeen suorittamista, oli oikeassa. On karmeeta kun asioista ei yhtään mitään ymmärtävät äänestävät alataloja ja kikeelomaita eduskuntaan.
jos sitä tarkoitat.
ja kuulun jopa oman yhdistykseni hallitukseen ja olen lähihoitaja. Ei tarvinnut tutkintotodistuksia esittää, että ottivat mukaan.
Ja vielä vahvistus tuohon edelliseen, että Vihreät ovat todellakin 500€ perustulon kannattajia.
Olisi kiva saada listaus millaisia tutkintoja näillä huumerhörhöillä on, sanoisin, että suurin osa on lukenut sellaisia aineita, joista valmistuu suoraan työttömyysputkeen eikä todellakaan vaadi mitään muuta kuin istumalihaksia. Ei siellä ehdokkainakaan montaa täysjärkistä ole, ei näemmä enää edes Osmo. Vihreissä on kansan yksinkertaisin 5 %:a.