Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

päiväkodissa on homevaurio

Vierailija
26.03.2011 |

osalla työntekijöistä on oireita ja ehkä myös jotain ollut lapsillakin. päiväkotia ei saada siirrettyä toisiin tiloihin vaan toiminta jatkaa entisellään. kyseessä on yksityinen päiväkoti, joten pystyn vaihtamaan lapseni päivähoitopaikkaa. kukaan muu vanhempi ei ole vielä reagoinut, koska kaupungin piti korjata tila, mutta toisin kävi. eli tilanne säilyy entisellään ainakin kesään saakka.

miten itse tekisit tilanteessa/ onko kokemuksia vastaavasta.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mä todella hakisin siirtoa toiseen päiväkotiin. Kesän jälkeen varmasti saisi paikan. Siihen asti pyrkisin pitämään mahdollisimman pitkät vapaat.

Vierailija
2/5 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska siinä näkyy onko altistunut homeelle ja lapsi on niin pieni että voi 100% varmasti sanoa että s on ollut pk:ssa. Sitten vaan lakimies ja vaadit korvaukset sekä elinikäiset terveyspalvelut ilmaiseksi.

Ja olen tosissani

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä homekoulussa ja tiedän sen, että tulevaisuuteni on tämä: olen jo astman saanut ja nyt odottelen työkyvyttömyyttä. Kun työkyvyttömyys todetaan, niin etsivät minulle uutta työpaikaa, mutta koska yksikään kaupungin rakennuksista ei ole terve, niin etsivät 3 vuotta minulle työpaikkaa ja sitten irtisanovat.

Jos päiväkoti on homeessa, niin odota siis sitä, että seuraavaksi on koulu homeessa ja sitten on jatko-opintopaikka homeessa ja kun lopulta valmistuu, niin työpaikka on homeessa. Niin kauan jatketaan kun henki pihisee ja sitten änötetään koko loppuelämä kotona, joka ehkä toivonmukaan on vähähomeinen.

kyyninen ope

Vierailija
4/5 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika kävi alakoulua ja sairasteli kuukauden välein, 1-2 pv. kuumetta, tukkoisuutta, heikko olo, yms. Käytettiin lääkärillä, useta kertoja, allergitestit yms. allergiota oli, astmaan viittaavaa löytyi myös, nyt astmalääkitys. Kaikista pahinta tässä on se, että koulussa oli jo pidemmän aikaa ollut home-epäily, kaikki asiat salattiin vanhemmilta ja opettajia hyssyteltiin. koulusta on nyt yksi siipi poistettu käytöstä ja liikuntasalin käyttöä "rajoitetaan". Tilanne on helpottunut yläkouluun muuton ansiosta.( siis aivan eri koulu ) Onneksi!

Vierailija
5/5 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti tämä on tuttu tilanne monen lapsen kohdalla. Joudutaan pitämään lapsi homeisessa hoitopaikassa kun muuta ei ole tarjolla ja sen jälkeen vielä opiskelemaan homekouluun. Jos sinulla on mahdollisuus, ota ihmeessä lapsesi pois tälläisesta paikasta, jotta lapsesi sairastuisi mahdollisimman vähän. Työntekijöitähän "suojelee" laki työpaikan olosuhteista mutta lapset ovat tässäkin asiassa vailla suojaa. Lisätietoja eri mahdollisuuksista tilanteen korjaamiseksi saat numerosta 045 232 0226