Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vitsit, mä tunnen jotain epätervettä kateutta tai katkeruutta.

Vierailija
03.04.2011 |

Sellaista hetkellistä, helposti ylipäästävää, mutta pahaa, ilkeää tunnetta. Mä olen kateellinen sille joka voitti loton jättipotin. Se tuli niin lähelle, mä voin vaikka tuntea hänet. Nainen, kuten minäkin. Varmaan asuukin täällä, naapurustossa. Jos se on mun naapuri? Tai hoitolapsen äiti? Tai harrastuskaveri? Miksen se ollut minä!



No, en edes lotonnut, joten ei olisi syytä jossitella :)

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos et veikkaa et voi voittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi