homoudesta "parantuminen" rukoilulla
Kun nyt kerta homoudesta voi "parantua" rukoilemalla, niin kysynkin, että missä voisin nähdä todisteet edes YHDESTÄ rammasta, jolle käsi tai jalka on kasvanut rukoilun avulla takaisin?
Kommentit (10)
Minulta hävisi kaksi vuotta kestänyt syvä masennus silmänräpäyksessä, ja poissa on pysynyt! Kiitos Herralle :)
Tämän kokemukseni myötä en voi itse enää kyseenalaistaa Herran voimaa tai olemassaoloa.
ovat tulleet samanmittaisiksi rukouksen avulla.
Minäkin olen ollut herätyskokouksissa "todistamassa" näitä raajojen kasvuja. Ja juu, eipä siinä paljon todistettavaa ollut.
Kumma kun raajaa pystyy venyttämään sentin mutta ei sitten pysty kuitenkaan uutta tekemään.
Hölmö vertaus
mitä yhteistä on homoudella ja raajarikkoisuudella? Kaikkea sitä esitetäänkin.
Eikö jumala sitten pystykään kaikkea parantamaan?
Mario Bergner: Rakkauden uusi suunta
ja oliko kyseessä katolinen pappi vai kotimaan kokous???
Minäkin olen ollut herätyskokouksissa "todistamassa" näitä raajojen kasvuja. Ja juu, eipä siinä paljon todistettavaa ollut.
Kumma kun raajaa pystyy venyttämään sentin mutta ei sitten pysty kuitenkaan uutta tekemään.
Tuntuu uskovaisten piirissä nämä ihmeparantumiset koskevan lähinnä eripituisia raajoja jotka on nähtävästi jonkin uskovaisuuteen liittyvä outo fysiologinen ongelma =). Jumalakin tuntuu olevan erityisen kiinnostunut tästä raajaongelmasta vaikka jostain sokeudesta on huomattavasti enemmän haittaa.
Että raajarikot ei sitten ansaitse rukousta, vai?
ja oliko kyseessä katolinen pappi vai kotimaan kokous???
mutta näitä tapahtuu jatkuvasti paljon ympäri maailmaa. Myös sokeat saavat näkönsa ja kuurot saavat kuulla. Kyllä Jumala tekee jatkuvasti ihmeitä.