Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haastan kaikki pulleat mammat paastoamaan huomisen

Vierailija
24.03.2011 |

kanssani!

Tästä hetkestä lähtien huomiseen klo 20.00 asti! Saa juoda kaikkea kaloritonta, vettä, vichyä, teetä, light limppareita...

Illalla syön pihvin ja salaattia, mutta jokaisen oma asia mitä suuhunsa laittaa kun paasto on ohi!

Täällä infoan miten päivä menee, ja kerron pystynkö edes olemaan syömättä, mulla on ollut vaikeuksia pysyä dieetissäni, pahoja vaikeuksia...

Kuka lähtee mukaan puhdistumaan ja hakemaan kunnollista nälän tunnetta?

(Niin ja ei mitään syö säännöllisin väliajoin pieniä aterioita lässytystä pliis, kun multa ei onnistu semmoinen...ja ylipainoa 20 kg niin saa tässä nälkiintyäkin...)

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin se 5-8 kiloo viikossa pitäis tippua tuolla kidutuksella

Nestettä poistuu helposti useampikin kilo noilla kitukuureilla, mutta eihän se ole laihtumista?

Yksi rasvakilo sisältää 7000 kcal. Jos tosiaan haluaisit laihtua 5 kiloa rasvaa viikossa pitäis sinun olla täysin syömättä ja silti peruskulutuksesi ei riittäisi aiheuttamaan 35 000 kcal energiavajetta viikossa. Eli joutuisit lisäksi myös esim. aerobiccaamaan lähes kuusi tuntia päivittäin, ilman ruokaa.

Valitettavsti oikotietä laihtumiseenei vaan ole olemassa. Laihtuminen kestää kauan eikä yksi paastopäivä kesää tee.

Vierailija
42/43 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan tarpeeksi pullea, mutta enpä paastoihin viitsi sortua. Turhaa itsensä kituuttamista ainakin minun mielestäni. Mutta tapansa toki jokaisella.

Ihminen laihtuu kun vähän näkee nälkää. Tämän on joku viisas laihdutusguru todennut, en muista kuka.

No jopas on ollutkin ihan saatanan viisas. Minä olen laihtunut 25kg näkemättä nälkää. Tai no jos nyt ihan tarkkoja ollaan, aina sillä ekalla viikolla kun on alkanut keventämään, on ollut nälkä, ennen kuin on tottunut uuteen ruokavalioon, mutta ei sen jälkeen. Ja tietty jokakuinen pari päivää kestävä ennen menkkoja -nälkä, jolla nyt ei olekaan laihdutuksen kanssa mitään tekemistä, joten silloin syönkin suosiolla enemmän kuin mitä "normaali" laihdutusruokavalio olisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka maanantai paaston ja siis OIKEAN paaston eli en syö mitään , juon vaan paljon vettä ja vihreää teetä. Vasta tiistai aamuna syön. Ja sitten tuleekin täyteen yhdestä leivästä ja olo on mahtava.

Yllätyin kuinka paljon helpompaa on olla täysin syömättä kun syödä vähän

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan