Seurasiko joku aikoinaan Täydelliset naiset sarjaa?
Kommentit (15)
Lynettehän oli noista naisista ainoa oikeasti järkevä ja älykäs. Tein jonkun testin, joka kertoi kuka sarjan naisista itse on. Suutuin kun vastaukseni oli Lynette. Olisin halunnut olla kuin Gabrielle.
Ekalla kierroksella varmaan Gabriella. Vai mikä se Eva Longorian esittäjä on.
Toisella kierroksella se nainen jolla oli pienet kaksoset ja isompia lapsia myös.
Sarja on todella hyvä. Katsoin uudestaan muutama vuosi sitten. Edelleen toimi loistavasti.
Kaikki ketä tunsin siihen aikaan, seurasi. Paitsi jotkut uskikset, joille kaikki amerikkalainen edustaa syntiä.
En muista hahmoja nimeltä. Varmaan se hullu punapää.
En, se meni aivan juonitteluiksi niiden naisten kesken.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ketä tunsin siihen aikaan, seurasi. Paitsi jotkut uskikset, joille kaikki amerikkalainen edustaa syntiä.
En muista hahmoja nimeltä. Varmaan se hullu punapää.
Bree oli kuin Handmaids talen vaimo. Olisi muuten sopinut esittämään sellaistakin.
En seurannut. Seuraan vain AV-palstaa.
Todellakin seurasin, ja Gabrielle. Toisena Lynette. Kaikki ihania!
Ketäs siellä nyt olikaan? Susan, Lynette, Gabrielle, Bree ja sitten se blondivosu Edie? Hmm. Lynette oli kyllä järkevin ja tykkäsin hänestä. Susan oli vähän ärsyttävä höseltäjä. Gabby oli kyllä aika mahtava diivailija, tykkäsin hänestäkin. Bree oli varsin erikoinen tapaus, en oikein lämmennyt hänelle. Ja Edie oli, no Edie - hänestä oli pakko tykätä.
Voi ei, tuli ikävä näitä hahmoja.
Katsoin just ensimmäistä kertaa, aivan ihana sarja!
Oli lemppari, mutta en koskaan katsonut sitä loppuun asti. Pitäisikin aloittaa alusta ja katsoa kaikki jaksot läpi. Harvinainen sarja, koska sinänsä kaikki hahmot olivat mielenkiintoisia.
Minkä vuoksi sen nimi on suomennettu väärin? Eikö sen sarjan oikea nimi ollut joku epätoivoiset naiset tai rouvat vai mikä olikaan.
Se puutarhuri, jonka kanssa Gabilla oli suhde oli tosi seksikäs.
Desperate Housewives oli alkuperäinen nimi. Tosi hyvin käsikirjoitettu melkein viimeiseen kauteen asti, kauheaa koohellusta usein joillain hahmoilla, mutta niissäkin oli jotain opetuksia elämästä.
Yksi asia mikä pisti silmään oli kyllä puvustus! Varmaan 8-kaudella ekan kerran jollain alkoi olla muuta kuin yksivärisiä vaatteita päällä :D Olin unohtanut miten vahvasti se yksivärisyys ilman kuvioita oli silloin muotia.
Vastaatko ap itse ensin?