Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haastan kaikki pulleat mammat paastoamaan huomisen

Vierailija
24.03.2011 |

kanssani!

Tästä hetkestä lähtien huomiseen klo 20.00 asti! Saa juoda kaikkea kaloritonta, vettä, vichyä, teetä, light limppareita...

Illalla syön pihvin ja salaattia, mutta jokaisen oma asia mitä suuhunsa laittaa kun paasto on ohi!

Täällä infoan miten päivä menee, ja kerron pystynkö edes olemaan syömättä, mulla on ollut vaikeuksia pysyä dieetissäni, pahoja vaikeuksia...

Kuka lähtee mukaan puhdistumaan ja hakemaan kunnollista nälän tunnetta?

(Niin ja ei mitään syö säännöllisin väliajoin pieniä aterioita lässytystä pliis, kun multa ei onnistu semmoinen...ja ylipainoa 20 kg niin saa tässä nälkiintyäkin...)

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 pv menossa jo :)

Paljonko tippunut? Mä en kestä niitä Nutriletteja, kauhean makuisia ja patukat liian hyviä. Painokin tippui vaan 2,6 kg viidessä päivässä. Liian vähän siihen kidutukseen nähden :) T. Ap joka alkoi juuri ramadanille :D

Vierailija
22/43 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata. Laske mielummin kaloreita tms.

arvaapa olenko yrittänyt...

Ei onnistu kalorien laskenta, normaali paasto, Nutraus, ei mikään, olen ihan kaikkea kokeillut, kun olen sellainen nykyisin, että kun laitan jotain suuhuni repsahdan heti.

Ennen lapsia ei ollut näitä ongelmia. Jotain on tapahtunut, hermoissa tai jossain joku vika kun ei vaan kykene. :( Mutta nälän tunteesta pidän, jostain syystä kiva kiduttaa itseänsä, heh... :)Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti muistan huomenna..

Vierailija
24/43 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko tippunut? Mä en kestä niitä Nutriletteja, kauhean makuisia ja patukat liian hyviä. Painokin tippui vaan 2,6 kg viidessä päivässä. Liian vähän siihen kidutukseen nähden :) T. Ap joka alkoi juuri ramadanille :D

ainakin se 5-8 kiloo viikossa pitäis tippua tuolla kidutuksella, kun sain sen kevyesti syömälläkin tiputettua... niin mikä niissä Nutrileteissa mättää, tukkii jotenkin aineenvaihdunnan ja läski ei pala. Siksi syön mieluummin tuoretta salaattia ja lihaa. Ap.

Vierailija
25/43 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti muistan huomenna..

Löytyi yllytyshullu :) Laita vaikka teepussit päydälle muistutukseksi!Tee on paras aamujuoma, valkoinen tai vihreä, pistää nesteet liikkeelle! :) Ap.

P.S. Käy aamulla puntarilla, katotaan paljonko irtoaa vuorokaudessa

Vierailija
26/43 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kannattaa varautua pettymykseen.

ainakin se 5-8 kiloo viikossa pitäis tippua tuolla kidutuksella, kun sain sen kevyesti syömälläkin tiputettua... niin mikä niissä Nutrileteissa mättää, tukkii jotenkin aineenvaihdunnan ja läski ei pala. Siksi syön mieluummin tuoretta salaattia ja lihaa. Ap.

Vierailija
27/43 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tässä semmoinen liioitellun kaunisteleva ilmaisu läskistä. Joo, siis jos läskiä eli ihraa eli löllyvää löytyy, kannattaa tulla mukaan laihtumaan. Tämä on varmasti hyvä sysäys pitkälle laiharille... joka itselläni ainakin jatkuu kunnes normaalipainossa.

Innostuin tuosta Ramadanista, koetan alkaa sille, syön vain illalla, mutta juon kyllä ihan hulluna, ainakin 3 litraa päivässä. Ja jumppailen, lenkkeilen :) Ap.

Noilla älyttömillä paastoilla ja syömättömyydellä sä vain jojoilet painosi kanssa, laihdut ja taas lihot. Laihtumiseen ei ole taikakeinoja. Ja muista että painon jojoilu on vaarallisempaa kuin ylipaino.

Vierailija
28/43 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vakava hypoglykemia iskisi viimeistään iltapäivällä.

Vierailija
29/43 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asenne kohdilleen ja ihan varmasti tippuu ainakin 6 kg, olen turvonnut kuin pullataikina, alta löytyy vahvat lihakset (ikinä ollut tämmösiä hauiksia kun noita naperoita bodaan päivät pitkät :D ). Nestettä piisaa siis... Ap

Vierailija
30/43 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata. Laske mielummin kaloreita tms.

arvaapa olenko yrittänyt...

Ei onnistu kalorien laskenta, normaali paasto, Nutraus, ei mikään, olen ihan kaikkea kokeillut, kun olen sellainen nykyisin, että kun laitan jotain suuhuni repsahdan heti.

Ennen lapsia ei ollut näitä ongelmia. Jotain on tapahtunut, hermoissa tai jossain joku vika kun ei vaan kykene. :( Mutta nälän tunteesta pidän, jostain syystä kiva kiduttaa itseänsä, heh... :)Ap.

Voin kertoa, että saattaahan niistä osa lähteä, mutta palaavat takuuvarmasti takaisin laiharin jälkeen ja todennäköisesti tulee vielä muutama ylimääräinenkin. Ehkä sun pitäis vaan odotella että löydät sen motivaation tehdä elämäntaparemontti. Ei tuo muuten onnistu. Tai aloittaa pienin askelin, yksi muutos kerrallaan.

Vierailija
31/43 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen tässä ihan tarpeeksi kauan junnaillut elämäntaparemonttien ja muun hölynpölyn kanssa. Haluan laihtua. Nopeasti.

Ihminen laihtuu kun vähän näkee nälkää. Tämän on joku viisas laihdutusguru todennut, en muista kuka.

Syön vasta illalla, koska päivällä repsahdan paljon helpommin kuin illalla , jolloin rasittava, hermoja raastava päivä on jo pulkassa. Se siitä. Ap.

Vierailija
32/43 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

esimerkki naisesta joka laihdutti vähärasvaisella ja vähäenergisellä dieetillä. Ruokavalio koostui salaateista, grillatusta kanasta, pähkinöistä ja karpalomehusta.

Liikuntaa neito harrasti 25 min. päivässä ja pyrki olemaan koko päivän fyysisesti aktiivinen.

Tosi simppeliä ja toimii, ei ole mitkään tuulesta temmattu juttu että syömällä vähän laihtuu. :) Ap

http://www.iltalehti.fi/viihde/2010120712824480_vi.shtml?ref=leiki

Vierailija
33/43 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

esimerkki naisesta joka laihdutti vähärasvaisella ja vähäenergisellä dieetillä. Ruokavalio koostui salaateista, grillatusta kanasta, pähkinöistä ja karpalomehusta.

Liikuntaa neito harrasti 25 min. päivässä ja pyrki olemaan koko päivän fyysisesti aktiivinen.

Tosi simppeliä ja toimii, ei ole mitkään tuulesta temmattu juttu että syömällä vähän laihtuu. :) Ap

<a href="http://www.iltalehti.fi/viihde/2010120712824480_vi.shtml?ref=leiki" alt="http://www.iltalehti.fi/viihde/2010120712824480_vi.shtml?ref=leiki">http://www.iltalehti.fi/viihde/2010120712824480_vi.shtml?ref=leiki</a&gt;

mutta kun palaat takaisin tavalliseen syömiseesi niin ne kilot tulee takas. Joskus siis sun on pakko se elämäntaparemontti tehdä, vain sillä sä myös pidät ne kilot poissa. Tutkimusten mukaan noilla ihmedieteillä ym. pois saadut kilot tulee liki varmasti takaisin, usein myös muutama lisää. Kaikkein paras ja varmin keino laihtua on muuttaa ruokatavat lopullisesti. Laihduttamisessa ei ole poppakonsteja, on vain syötävä sen verran kuin kuluttaa.

Vierailija
34/43 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

syödään koko perhe terveellisesti ja pystyn helposti pitämään painon samoissa lukemissa.

Laihtumiseen tarvin kuitenkin hieman nälän tunnetta. En kituuta, juon paljon nesteitä päivän mittaan, ja illalla syön hyvin proteiinia (laihduttaja tarvii vähintään 50 g proteiinia päivässä ettei lihakset lähde) ja salaattia.

Selitin jo miksi syön vasta illalla, mm. siksi että päivän tohinassa on vaikea olla napsimatta, ja myöskin sen takia, että aineenvaihdunta toimisi YÖLLÄ. On ihan väärä tapa nälättää itseään illalla, koska yöllä pitää riittää energiaa LAIHTUMISEEN.

Tämä on siis eräälaista ramadania tai päiväpaastoilua, tosin muslimeista poiketen en aio mässäillä illalla vaan kalorit pyrin pitämään alle 700. Tuon on osoitettu olevan tehokkain kalorimäärä laihduttajalle.

Jos yhden päivän kerrallaan kokeilen, onko se nyt sitten joku kitukuuri. Jossain Espanjassa ei ikinä syödä päivisin kuin jotain pikku naposteluja, ja illalla vsta kunnolla. Eihän tämä poikkea juurikaan siitä. Mutta, enhän selviä edes tavallisesta dieetistä yhtä kokonaista päivää, että katotaan miten tässä käy!! Ap.

Vierailija
35/43 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin haluun 20 kiloa pois juhanukseksi!!!! :D

Vierailija
36/43 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten, ei kiitos.

Vierailija
37/43 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

elimistö imee sitä vararavintoa ihroista tasaisesti päivän mittaan, ja se verensokeri pysyy jollain tasolla... huonovointissuutta voi tulla mutta kuuluu asiaan. Nälkään ei kuole, janoon kolmessa päivässä. Ennemmin sen heikotuksen tekee nestevajaus eli vähintään kolme litraa pitää juoda päivän mittaan. Itse suosin makuvichyjä.

Tietenkään tämä ei sovi jos on diabetesta tms.

Päivä alkoi vihreällä teellä ja lasillisella vitamiiniporejuomaa. Mahassa kurisee ja vähän oksettaa, mutta johtuu enimmäkseen siitä, että olen jo sinnillä laihduttanut kaksi päivää, paino on tippunut 2,1 kg, eli paljon tehokkaammin kuin nutraamalla! Nutrileteilla 5 päivässä 2,6 kg.

Itse en koske enää Nutriletteihin tai muihin vastaaviin, aivan rahastusta, nehän ei ole ruokaa laisinkaan vaan vehnäjauhokin on tuoreempaa.

Eikä kovin tehokasta ollut mulla laihdutus niillä. Ihana on joka päivä syödä erilaista tuoretta ruokaa, salaatteja, lihaa jne.:) Ap.

Vierailija
38/43 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen diabetesta olisin pystynyt helposti paastoamaan.

Pari kuukautta joutunut nyt elämään tätä "uutta" elämää..

Vierailija
39/43 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen diabetesta olisin pystynyt helposti paastoamaan.

Pari kuukautta joutunut nyt elämään tätä "uutta" elämää..

pelkään itsekin että diabetes tms. iskee, siksi haluan nyt oikeasti kilot pois. En ole niin lihava, että olisi kertynyt sisäelinten ympärille ihraa, mutta onhan ne nyt kaamean näköisiä, ne ihrat :)Ap

Vierailija
40/43 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lihavuudesta tämä ei johdu.

Itseni kyllä pitäisi saada kuutisen kiloa pois, joka ei sinällään ole paljoa, mutta kuitenkin housut puristaa.

Ehkäpä vielä totun elämään tämän diabeteksen kanssa, mutta tekisin mitä vain jotta tätä ei olisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan