Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Piti oikein käydä katsomassa se Anni-video. Enkä

Vierailija
24.03.2011 |

todellakaan voi kuin ihmetellä, millaisen kohun se on aiheuttanut. Miksi ihmeessä tyttö ei saisi kertoa tarinaansa? Mitään syyllistämistä, ahdistelua tms. en videosta löytänyt. Se kertoi vain ja ainoastaan tuon yhden tytön tarinan.

Miksi koko Suomi tuntuu keuhkoavan tuollaisesta? Siksikö, kun maailmassa on muuten liian vaikeita asioita, jotka halutaan unohtaa (Japani ja Libya)? Onko helpompi meuhkata tuollaisesta, ettei tarvitse ajatella vaikeita?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö on vähä katellu tyttöjä sillä silmällä, mutta ei oo koskaan ollu tosissaan lesbo/bi. Jos olis ollu, niin ei olis sitä noin pienestä vaihtanut heterouteen.

Vierailija
22/25 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Onko se parantuminen kun lopulta löytää seksuaali-identiteetinsä kokeilujen kautta?"

Lue ensin kiitos! Puhuin syövästä paranemisesta. Sen jälkeen puhui "huomaa olevansa hetero". En käytänyt mitään paranemissanaa tässä.

1.Puhuin ensin syövästä ja paranemisesta.

2.Sen jälkeen puhuin ihmisestä joka etsii identiteettiään ja huomaa olevansa hetero.

Kumma kun kaikkea pitää vääristää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Eli siis homot rinnastettiin murhaajiin ja että heidänkin tulisi tehdä parannus."

1. Homoja ei rinnasteta murhaajiin. Kerrotaan, että jopa murhaaja voi muuttua. Miksi siis muista "paljon pienemmistä" synneistä ei voisi päästä eroon?

2. Monenlaisten ihmisten tulisi tehdä parannus Raamatun mukaan: homojen, aviorikkojien, esiaviollista seksiä harrastavien, varastaneiden, ahneiden, valehtelijoiden jne... Kaikki ovat syntiä tehneet.

Moni ihminen kestää kuulla tämän. Moni nauraa päin näköä, jos hänelle huomauttaa, jostakin "synnistä". Paitsi homot. He suuttuvat ja nostavat julkisuuteen hirvittävän kohun. Miksi?

Jos ihminen on tasapainossa itsensä kanssa, miksi ihmeessä hän välittää siitä, mitä toinen ajattelee/sanoo? Yhteiskunnassa on paljon ryhmiä, joista puhutaan vaikka mitä esim. lihavat, tupakoitsijat, eronneet, työttömät, maahanmuuttajat, vammaiset, mielenterveysongelmaiset, yksinhuoltajat.

Uskovatko homot, että homous on syntiä? Jos eivät usko, en ymmärrä, miksi hermostuvat asiasta. Jättäisivät uskovaisten jutut omaan arvoonsa.

Minulla on koira. Useamman kerran minulle on maahanmuuttajien toimesta kerrottu, että koiran pitäminen on väärin, kun Koraani kieltää koirat. En hermostu. Koraani ei ole minun lakikirjani. Jos joku haluaa noudattaa Koraanin sanaa, ei se minua loukkaa. Jos joku haluaa kertoa, mitä Koraani sanoo koirista, ei sekään loukkaa minua. Minä en lue Koraania.

Lopuksi minä uskon Raamatun olevan Jumalan sanaa. Jos joku ei näin usko, minä en voi sille mitään. Mutta en ymmärrä, mikä siinä loukkaa, jos minä haluan uskoa Raamattuun Jumalan sanana. Ei minua loukkaa, jos joku uskoo Koraanin sääntöjä. Ei loukkaa edes silloin, kun hän kertoo minulle mitä Koraanissa lukee.

Vierailija
24/25 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

2. Monenlaisten ihmisten tulisi tehdä parannus Raamatun mukaan: homojen, aviorikkojien, esiaviollista seksiä harrastavien, varastaneiden, ahneiden, valehtelijoiden jne... Kaikki ovat syntiä tehneet.

Moni ihminen kestää kuulla tämän. Moni nauraa päin näköä, jos hänelle huomauttaa, jostakin "synnistä". Paitsi homot. He suuttuvat ja nostavat julkisuuteen hirvittävän kohun. Miksi?

Jos ihminen on tasapainossa itsensä kanssa, miksi ihmeessä hän välittää siitä, mitä toinen ajattelee/sanoo? Yhteiskunnassa on paljon ryhmiä, joista puhutaan vaikka mitä esim. lihavat, tupakoitsijat, eronneet, työttömät, maahanmuuttajat, vammaiset, mielenterveysongelmaiset, yksinhuoltajat.

Tämä kampanja on suunnattu uskovaisille nuorille. Ihanko tosissasi kuvittelet, ettei tämä loukkaa ja aiheuta ahdistusta nuorelle homoseksuaalille uskovaiselle? Satun tuntemaan nuoria, jotka ovat kokeneet tämän vuoksi to-del-la kovia seurakunnissaan. He ovat kokeneet hengellistä väkivaltaa ja alistamista joka edelleen aiheuttaa heille kipua. Tämä kampanja edustaa juuri tätä hengellistä väkivaltaa.

Minua tämä kampanja ei hetkauta, mutta minua hirvittää uskovaisten perheiden homonuorten kohtalo. Tässä vaaditaan parannusta ihmisen ominaisuudesta, ei teoista.

Vierailija
25/25 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin oli perusteltu ja laadittu

"Vierailija - 24.3.2011 18:55 (26/26)

Uskonnonvapaus."

-kirjoitus. Olen ihan samaa mieltä - meitä on paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi