Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi toisia rassaa se jos lomalla on kotona?

Vierailija
06.07.2024 |

Taas tuli selväksi että lomaillaan huonosti kun ollaan vaan kotona. Lomalla kuulemma pitää lähteä johonkin reissuun tai olla mökillä tms.

Olemme siis huonoja ihmisiä kun emme lähde tien päälle.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustelu pikkulasten kanssa on stressaavaa ja pelkkää huutamista. Muutenkin kotona on mukavaa. Aina mukava tulla reissusta kotiin kun kotona on siistimmät ja modernimmat tilat kuin hotelleissa ja viä oma rauhallinen piha ja omat jutut odottamassa

Vierailija
2/10 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin olen kotona, kun ei ole yhtään rahaa. Viikko pitäisi vielä sinnitellä ja tilillä on 20 euroa omiin ja lapsen ruokiin. Mieluummin olisin vaikka töissä, mutta pakotettiin pitämään loma nyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne keitä rassaa,on huono koti ja siellä ei viihdytä

Vierailija
4/10 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ollaan kotona niin paljon kuin mahdollista, kotona on ihanaa olla. Siksihän se talo on hankittu että siellä viihdytään ja olostamme nautitaan

Vierailija
5/10 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän toisen tarvii huolehtii muiden lomasta.Meillä on vapaus valita mitä itsekukin vapaalla tekee.

Ei tod ole pakkoa lähteä mihinkään tai käydä missään.

Ei elämää kantsi suorittaa olettamuksin et näin kuuluu tehdä.

Vierailija
6/10 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole vuosikausiin lomaillut muualla kuin kotona. Lapset ovat isoja, lomailevat ja reissaavat keskenään ja itse nautin kodin rauhasta. Lisäksi eläminen on jo niin kallista muutenkin, ettei todellakaan ole varaa matkustella. Ja onhan se ekologisempaakin pysyä kotona kuin lennellä ympäriinsä. Ja mihinkään mökille minua ei saisi edes aseella uhaten..

Vierailija
7/10 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolestani jokainen viettäköön lomansa niin kuin viettää. Itse kuitenkin tahdon loman poikkeavan arjesta tai mieluummin otan vaikka työkeikan loman ajaksi, jos tiedossa on pelkkää kotona maleksimista. Olisi asia erikseen, jos olisin parisuhteessa tai perheellinen. Silloin lomailussa tietenkin huomioitaisiin myös puolison ja/tai perheen toiveet. Toki täällä jo aiemmin mainituu omakotitalo asuminen on eri juttu, mutta kerrostaloasunnossa loman notkuminen ei ole kovin houkutteleva vaihtoehto.

Vierailija
8/10 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuka sinulle ap huomauttelee siitä, että vietät lomasi kotona? Ketä voi kiinnostaa jonkun toisen lomanviettotavat?

Vierailija
9/10 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin lepään ja palaudun parhaiten kotioloissa. Reissaaminen on stressaavaa, vieraassa sängyssä nukkuu huonosti. Työ on kuluttavaa henkisesti ja fyysisesti ja palautuminen kokonaisvaltaisesti on tärkeää.

Vierailija
10/10 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin lomailen mielellään kotona. Arkena kodista ennättää nauttia niin vähän. Asun pienessä ok-talossa, rentoudun ulkona ja huonolla säällä sisällä. Pidän kodistani ja viihdyn täällä.