Lapseni oli eilen synttäreillä ja palasi korva rei´itettynä kotiin. =(
Ei ollut kiva ylläri.
Vanhempia en tunne. Tyttöni on kaverin kanssa silti ollut usein ja meilläkin leikkineet. Tyttäreni on jo 9v. ja hänellä on korvissa yhdet reiät sekä korut niissä.
Koru oli vahingossa irronnut ja tämä kaverin äiti oli sitten "hyvitykseksi" mennyt laitattaan tytölleni lupaa kysymättä reiän!
Pahinta ehkä on se, että tyttäreni on kovin allerginen ja korun tulisi olla aina aito sillä ensimmäiset reiät tytöllä tulehtui juuri sen vuoksi, että korut oli tavalliset harjoituskorvarit. Jouduttiin ottamaan pois, söi antibiootit ja vasta vuosi siitä uskalsimme laitattaa uudet.
Sanoin tytölle, että se pitää sitten heti poistaa jos yhtään tulehtuu tai kipeytyy.
Tyttärelläni oli kännykkä mukana ja tuo äiti olisi voinut pyytää tyttöäni soittamaan kotiin ja kysymään lupaa asiaan. Mikä hemmetin pakko se oli mennä tuollain tekemään?!
Kiukuttaa periaatteesta. =/
Kommentit (31)
oliko tytölläsi jo reiät vai ei? Miten korva on rei'itetty, jos niissä oli jo korvakorut valmiiksi?
Jos korvis irtoaa, niin miks pitää laittaa uus reikä? Vai onko tytöllä nyt siis molemmissa korvanlehdissä kaksikorvista?
Oon ehkä tyhmä, mut en nyt hiffaa ollenkaan..
Olisi tälle äidille soittanut ihan heti jos olisi numero ja mietinkin, että pitääkö tässä mennä ihan ovella käymään.
Harmi, että olen just nyt kipeenä, mutta kunhan paranen.
Tuon kaverin kanssa saa olla enään ulkona ja meillä, ei mitään asiaa heille enään.
Ap
Oon ehkä tyhmä, mut en nyt hiffaa ollenkaan..
Itse?!?!? VAi käytättikö lastasi jossain liikeessä?
Kuulsotaa tosi oudolta. Mä antaisin palautetta...
En tajua kuule minäkään, että mikä neronleimaus tuo oikein oli!
Ei ole tyttöni tahdoton olento, mutta varmaan innostui asiasta ja se siitä. Oli huomannut vasta korvarin ollessa paikallaa kysyä, että onko se rihkamaa vai ei.
En silti vastuuta tyttöni päälle kaada vaan aikuisen ihmisen.
Ap
Vähän outoa. Ja kannattaisko ensin selvittää vanhempien kanssa, mistä on kyse, ennenkuin alat kaverisuhteita hajottamaan?
Olisi tälle äidille soittanut ihan heti jos olisi numero ja mietinkin, että pitääkö tässä mennä ihan ovella käymään.
Harmi, että olen just nyt kipeenä, mutta kunhan paranen.Tuon kaverin kanssa saa olla enään ulkona ja meillä, ei mitään asiaa heille enään.
Ap
päättelisin teidän tekevän vähintään rikosilmon moisesta.
Siksi tulinkin asiasta kirjoittamaan kun mietin, että ylireagoinko vaan pahastai. En näköjään ja kuule ihan voi epäilijät rauhassa epäillä, se ei poista mun kiukkuani, että kiitos vaan tuesta ja hyvää jatkoa pumpulikoppaan!
Ap
lähti sun tytön kanssa käymään jossain liikeessä...???? Outoa....
epäjohdonmukainen ja sekava.
päättelisin teidän tekevän vähintään rikosilmon moisesta.
Siksi tulinkin asiasta kirjoittamaan kun mietin, että ylireagoinko vaan pahastai. En näköjään ja kuule ihan voi epäilijät rauhassa epäillä, se ei poista mun kiukkuani, että kiitos vaan tuesta ja hyvää jatkoa pumpulikoppaan!Ap
tämän kaverin luokse sisälle mennä.
Ja toisaalta, miksi en rajoittaisi? Mitä mun pitäisi kysyä?
Näenhän reiän itsekin korvassa omin silmin, se ei siitä muutu ja lupaa siihen ei olisi ollut.
jo valmis tatskakuvio valmiiksi ja laitat lapun tytön mukaan.
Hei, huono yritys
Tyttösi oli kaverinsa synttäreillä, joissa leikin tohinassa korvis katosi. Kaverin äiti lähti kiikuttamaan tyttöä lähimpään korvisliikkeeseen ja antoi laitatuttaa toisen reiän vain toiseen korvaan entisten lisäksi?
Kuinka uskottavaa tää on?
Ei pääse juttelemaan kaverin äidille juuri nyt :D
ap:lle tiedoksi, että Enirosta löytää numeron nimellä jos ei ole salainen ja onhan yleensä 9v. lapsella jo kännykkä ja varmasti lapsesi puhelimessa on tämän kaverin numero, joten otappa tytön puhelin käteen ja soita tälle tytön kaverille ja pyydä hänen äitiään puhelimeen.
Odotan niin uteliaana täällä mitä kaverin äiti vastaa sinulle :D
Nauran täällä itsekseni miten ihmiset viitsivät väsätä tämmöisiä aloituksia!!
Paistaa jo kauas tämän viestin sanoma: provo! ;D
Otat tämän uuden korun pois ja that's it. Reikä menee umpeen, jos se nyt niin kamalasti vaivaa.
Itselleni ei kyllä tällaista tilannetta voisi ikinä tapahtua, sillä tunnen tai vähintään tutustun lasteni kavereiden vanhempiin ja toisekseen, ei se toinen korviskaan mitään haittaisi.
Tuo äiti oli synttäreiden päätteeksi vienyt tyttöni koruliikkeeseen. Asumme hyvin lähekkäin ja lupaa olisi voinut tulla kysymään oveltakin.
Syy miksi en äitiä tunne on se, että tytön äiti on aina töissä ja hänen tyttönsä siis paljon yksin kotona. Tämä myös syynä siihen, että tuo tyttö on usein meillä ja tietysti päästin juhliin oman lapseni kun kerran kutsun sai.
Tämähän on ihan provo, sillä 9v ei ole tahdoton olento, joka uskoo vierasta vanhempaa tuollaisessa asiassa, tietäen, miten aiemmin kävi.
OOh, kokeile jotain parempaa, tähän ei lankea kukaan.