Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapseni oli eilen synttäreillä ja palasi korva rei´itettynä kotiin. =(

Vierailija
24.03.2011 |

Ei ollut kiva ylläri.

Vanhempia en tunne. Tyttöni on kaverin kanssa silti ollut usein ja meilläkin leikkineet. Tyttäreni on jo 9v. ja hänellä on korvissa yhdet reiät sekä korut niissä.

Koru oli vahingossa irronnut ja tämä kaverin äiti oli sitten "hyvitykseksi" mennyt laitattaan tytölleni lupaa kysymättä reiän!

Pahinta ehkä on se, että tyttäreni on kovin allerginen ja korun tulisi olla aina aito sillä ensimmäiset reiät tytöllä tulehtui juuri sen vuoksi, että korut oli tavalliset harjoituskorvarit. Jouduttiin ottamaan pois, söi antibiootit ja vasta vuosi siitä uskalsimme laitattaa uudet.

Sanoin tytölle, että se pitää sitten heti poistaa jos yhtään tulehtuu tai kipeytyy.

Tyttärelläni oli kännykkä mukana ja tuo äiti olisi voinut pyytää tyttöäni soittamaan kotiin ja kysymään lupaa asiaan. Mikä hemmetin pakko se oli mennä tuollain tekemään?!

Kiukuttaa periaatteesta. =/

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, kuka tahansa normaali äiti olisi jo ottanut _raivostuneena_ yhteyttä moiseen turhan omatoimiseen naiseen ja kertonut suoraan mitä mieltä on tuollaisesta. Mut ai niin, sähän oletkin sopivasti kipeänä, joo uskotaan. Ja sitten täällä päätit provoilla.

Etköhän sä sen puhelinnumeron saisi vaikka tyttös kaverin kautta... urpo.

Vierailija
22/31 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se hyvä, että pääset tutustumaan lastesi kavereiden vanhempiin aina ja heti. Hienoa!

Näin itsekin pyrin tapahtumaan.

Olemme kumminkin asuneet uudella alueella vasta 4kk joista olen lähes koko ajan ollut toipilaana. Ensin toivuin sektiosta ja nyt toisesta leikkauksesta eli paljoa en kotoa pääse liikkumaankaan. Mutta harmittaahan se etten ole kys. lapsen äitiä tavannut, muiden kavereiden kyllä kun asuvat samassa taloyhtiössä ja käyvät ovellakin jos tarpeen ja on puhelinnumerot.

Eli tämän mukaan olisin itse syyllinen tapahtuneeseen, samoin tyttäreni?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan jos se sua kauheesti häiritsee, niin otat korviksen pois. Ja halutessasi annat tälle toiselle äidille tulikivenkatkuista palautetta. Jos näet sen tarpeelliseksi.

Olisi kiva tietää, miksi toinen korvis sua niin kauheasti harmittaa???

Vierailija
24/31 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossain määrin syyllinen, todellakin! Niin ja se korvis siis ei ole rihkamaa...

Vierailija
25/31 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähintään pyytäisin lapsen soittamaan itse vanhemmalleen ja kysymään mitä mieltä olisi. Toisekseen jos tuossa tilanteessa olisin välttämättä tahtonut "korvata" irronneen korviksen (joka hukkui) niin olisin ostanut uudet korut (hopeiset).

Mun mielestä tuollainen on ollut vahinko ja sitä tapahtuu, että joskus koru irtoaa ja hukkuu, enkä näe kaverin perhettä millään muotoa korvausvelvollisina.

Sinulle joka ilmoitit ettei koru ole rihkamaa niin tiedoksi, että minun tyttäreni reagoi niihin koruihin allergisella tavalla, josta herkästi syntyy sitten bakteeritulehdus kun iho ei ole kunnossa.

Niin ja olen kipeänä. Vatsa leikattu auki, joten tarpeeksi ikävää ilman vinoilujakin.

Itku pääsee noin ääliömäisistä vastauksistanne mitä usealta sain, että jatkakaa ihmeessä keskenänne. Mieli on muutenkin herkässä oman terveydentilani vuoksi, muulloin ei ole palstakeskustelut saaneet näin pahaa mieltä aikaiseksi.

Ap

Vierailija
26/31 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttärellä oli siis jo valmiiksi korvakoru, joka kuitenkin hävisi synttäreillä? Miten uuden reiän laittaminen "hyvittää" kadonnutta korvakorua - miksi tämä äiti ei hankkinut vain uutta korvista, jos halusi jotenkin korvata asian? Oliko tämän äidin tarkoituksena tosiaan laitattaa toinen korvareikä jo olemassa olevan rinnalle vai luuliko hän, että toinen reikä menee väistämättä umpeen, jos siinä pidettiin esim. harjoituskorvista eikä tilalle uskalla laittaa uutta?

Vierailija
27/31 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos korvis irtoaa, niin miks pitää laittaa uus reikä? Vai onko tytöllä nyt siis molemmissa korvanlehdissä kaksikorvista?

Oon ehkä tyhmä, mut en nyt hiffaa ollenkaan..

Oikeesti, tämä vastaus on provo!! Mullakin on molemmissa korvissa kolme korvisreikää :D Jos ennestään on ollu yhdet niin yks lisää. Aika ajattelematonta tuolta rei'ittäjä-äidiltä.

Vierailija
28/31 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan rakentavasti? Jospa synttärisankarin äiti tosiaan luuli, että tyttäresi korvareikä oli niin tuore, ettei siihen voi laittaa uutta korvista kadonneen tilalle. Hölmöähän tuo toiminta tosiaan on ollut, mutta ehkä se äiti toimi silti pikemmin ajattelemattomuuttaan kuin pahuuttaan.

Vierailija
29/31 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkseni tytölläni ei ole tämän numeroa.

Äidin etunimeä en tiedä.

Voihan olla jos sukunimellä ja kadun nimellä (+ talon numerolla) löytyisi.

Eilen en illalla edes moista tajunnut ajatella. Miksi? En tiedä. Ehkä olen jo niin mökkiintynyt tänne sisätiloihin näiden sairastelujeni myötä.

Parasta kumminkin olisi tavata tuo äiti ja sanoa päin naamaa oma mielipide asiasta.

Mukavaa huomata kuinka lojaaleja olette toisia äitejä kohtaan eli voin rauhassa laitattaa reiät kaikille lapseni kavereille. =D Hohhoh.

Vierailija
30/31 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen ihana ja kunnollinen vastaus, ajatuksella kirjoitettu. Kiitän.

Minä en tiedä tuon äidin motiiveja muuta kuin, että tahtoi vaan korvata kadonneen korun ja laitatti reiän.

Ap

Vierailija
31/31 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vaan joku aikuinen on mukana, vai pitiko lapsesi ja taman naisen valehdella liikkeessa etta ovat aiti ja tytar?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän