Missä yli 40-vuotiaat , elämänsä ehtoopuolella olevat naiset tanssii?
Onko se Maestro ainoa vaihtoehto, kun muuta paikat on täynnä teinejä?
Kommentit (40)
Nelikymppinen on nimittäin vielä ihan pentu. 60-vuotiaskin on vielä nuori ja kasikymppinen alkaa olla ihmisen iässä.
mutta tiedän kyllä, että koska olen jo 40v, niin ehtoo puolellahan tässä jo mennään, mutta ei se haittaa eikä aiheuta mitään hämminkiä.
Ihan faktaa on, etten yli 80v elä millään.
Mutta nautin elämästäni nyt, parasta aikaa, vaikka ehtoolla ollaankin :D
Nelikymppinen on nimittäin vielä ihan pentu. 60-vuotiaskin on vielä nuori ja kasikymppinen alkaa olla ihmisen iässä.
ja huomasin, että monet kuolivat jo aika varhaisessa iässä. Se, että joku onnistuu elämään yhdeksänkymppiseksi ei muuta sitä tosiasiaa, että monet eivät onnistu. Joten kyllä mulle esim. 60 vuotias on jo aika vanha.
Häähhääää kaikki sieluttomat netistä elämänarvonsa omaksuvat mammat.
Minäpä olenkin 44 vuotias juristi ja osakas menestyvässä toimistossa. Minulla on kolme lasta, joista nuorin on vuoden ja loputkin alle kouluikäisiä. Ja kuvitelkaapa, että mieheni OSALLISTUU (kuten täällä te sanotte) oman lapsensa hoitoon ja minä pääseen RYYPPÄÄMÄÄN ja tanssimaan baareihin. Ja kuulkaa vielä kamalampaa, saatetaan joskus mennä miehenikin kanssa ja pahimmassa tapauksessa mennä Kämppiin yöksi. Tai ihan Pariisiin. Hui, kyllä tää äitiys on niin moniulotteista, uskokaa tai älkää!
nelikymppiset välitä niistä nuorten flikkojen "säälivistä" katseista. ;)
Häähhääää kaikki sieluttomat netistä elämänarvonsa omaksuvat mammat. Minäpä olenkin 44 vuotias juristi ja osakas menestyvässä toimistossa. Minulla on kolme lasta, joista nuorin on vuoden ja loputkin alle kouluikäisiä. Ja kuvitelkaapa, että mieheni OSALLISTUU (kuten täällä te sanotte) oman lapsensa hoitoon ja minä pääseen RYYPPÄÄMÄÄN ja tanssimaan baareihin. Ja kuulkaa vielä kamalampaa, saatetaan joskus mennä miehenikin kanssa ja pahimmassa tapauksessa mennä Kämppiin yöksi. Tai ihan Pariisiin. Hui, kyllä tää äitiys on niin moniulotteista, uskokaa tai älkää!
Häähhääää kaikki sieluttomat netistä elämänarvonsa omaksuvat mammat. Minäpä olenkin 44 vuotias juristi ja osakas menestyvässä toimistossa. Minulla on kolme lasta, joista nuorin on vuoden ja loputkin alle kouluikäisiä. Ja kuvitelkaapa, että mieheni OSALLISTUU (kuten täällä te sanotte) oman lapsensa hoitoon ja minä pääseen RYYPPÄÄMÄÄN ja tanssimaan baareihin. Ja kuulkaa vielä kamalampaa, saatetaan joskus mennä miehenikin kanssa ja pahimmassa tapauksessa mennä Kämppiin yöksi. Tai ihan Pariisiin. Hui, kyllä tää äitiys on niin moniulotteista, uskokaa tai älkää!
Kyllä mä uskon, ja toivon, että reippaasti päälle kasikymppiseksi elän, ja siksi koen, että nythän se elämä vasta on alkanut! Ja olen siis 41v. Tähän asti on ollut pääasiallisesti "vaan" lapsuutta ja nuoruutta, nyt elän sitä "oikeaa" elämää. Mä jotenkin koen, että se elämä alkaakin todella vasta siellä parikymppisenä, eli parikymppinenhän tässä siis vasta ollaan :)! Ja 40v vielä ainakin toivottavasti jäljellä, ei todellakaan siis mitään ehtoopuolta!
"yli 40-vuotiaat , elämänsä ehtoopuolella olevat naiset"
En tiennytkään, että tässä pitäisi alkaa hautajaisia suunnittelemaan ja musamaun yht'äkkiä muuttua...
N40
ja huomasin, että monet kuolivat jo aika varhaisessa iässä. Se, että joku onnistuu elämään yhdeksänkymppiseksi ei muuta sitä tosiasiaa, että monet eivät onnistu. Joten kyllä mulle esim. 60 vuotias on jo aika vanha.
Nuorena kuoleva osa on aika pieni.
Shamrockissa ja Vantaan hotellissa. Hauskaa oli!
meitä on kuusi kypsää naista, joiden menojalka vipattaa.
tämä 41v "vanhus" tanssii kuntokeskuksensa Bodyjam- ja Sh´bam- tunneilla. Ja lempilajeina on muuten Hiphop ja house.
Ahdistava keskustelu. Minka suhteen ehtoopuoli? Maestron muuten kiertaisin kaukaa, ja ne kellarit. Ja miksi sen musiikkimaun pitaa olla joku protesti ikaantymista vastaan? Eiko se voi vaan olla sellainen kuin on? Ma ainakin kuuntelen virsia ja punkkia ja ihan kaikki kay, kannelmusiikki, lastenlaulut jne.
Kotisoffalla ne lipittää sidukkaa, swaippailee kaikki miehet tinderissä vasemmalle lukuunottamatta 0,0000001% prosenttia onnekkaimmista ja valittaa vauvalla kun treffailu on niiiiiin vaikeata.
mitään vaikka ovat olevinaan niiiiin aikuisia jo :DD. Reppanat.